10 ephedra's zullen die slechter zijn dan een lijntje speed?
#2
het allervervelendste van de pep vind ik wel dat het moeilijk is om verantwoord te gebruiken. Van het ene lijntje krijg je meteen zin in het volgende lijntje, ik weet dat ik een zwak ben iig op dat gebied.
#3
Alle speed is eigenlijk teveel. Maarja het is wel gewoon amfetamine wat wij hier doen he. In amerika hebben ze bijna alleen maar methamfetamine als je daar over leest dan lijkt onze speed kinderspel. Vooral crystal meth zou ik niet doen.
#4
Wanneer gebruik je nou op een acceptabele manier speed? Dan bedoel ik op een manier dat je niet psychotisch wordt en niet je tanden uit je smoel vallen etc etc. Een keer per week is eigenlijk wel te veel dacht ik zo?
#5
Acceptabel is wanneer je helemaal geen pep gebruikt. Alles wat je meer gebruikt is al niet verstandig.
#6
Helemaal geen speed is inderdaad heel lang mijn standpunt geweest. Ik had het toen een keer per toeval gekregen. Dus op een maandagavond dacht ik hey laat ik eens wat leggen op een gegeven moment best lekker. Dacht hey is wel aardig dit, maar toen moest ik gaan slapen. En ik moest ook op mn werk zijn 8 uur. Uiteindelijk ziek gemeld en dankzij de zeer hevige kater gezegd dat ik het nooit meer zou doen. Maanden later toch maar weer gedaan en ja de kater blijft afschrikwekkend. Hij is gewoon heviger dan de speed zelf.
#7
Ja je moet het ook niet vlak voor het slapen gaan, gaan gebruiken. Maar net zoals bij alle drugs zul je eerst moeten ontdekken wat het doet. Pas daarna kun je op een voor jou enigszins verantwoorde wijze gaan gebruiken.
#8
Speed kan ik zoiezo niet doseren heb het idee dat die drug maar wat doet van de ene lijn voel je niks van de ander stuiter je de kamer uit. en voor het slapen gaan snatsen doe ik zoiezo niet. Ben alweer een tijdje bezig nu, met speed vliegt de tijd altijd wel voorbij. Voor dat je het weet zit je alweer 10 uur te snuiven. Vind het wel apart dat of ik nou 10 uur snuif of 2 ik kan nooit slapen en wordt altijd even gaar.
#9
De Gezonde Snuiver zei:
Dus op een maandagavond dacht ik hey laat ik eens wat leggen .
Of wanneer was je van plan te gaan slapen. Als je een onervaren gebruiker bent kun je van 1 lijn in de ochtend nog 's nachts wakker liggen.
#10
Nee zo erg is het niet met een paar lijntjes kan ik meestal wel slapen. En ben de komende twee dagen toch vrij dus maakt verder niet uit. Denk ook niet dat ik nog ga snuiven vandaag het is weer op het punt aanbeland waar het een verschrikking is. rare rioolsmaak ook ineen keer. En met speed heb ik soms periodes dat ik een paar uur lang niks hoef te snuiven het effect blijft maar gaan, dat is dan weer wel een pluspunt. al is dat ook niet altijd.
#11
Nah gloof me, je hebt niks gemist. Had er minstens 10 nodig om een beetje hetzelfde effect te krijgen als een klein grammetje pep. over verantwoord gebruiken gesproken.
#12
Ja ik snuif ook alleen zoveel omdat ik er gewoon naar verlang. Voor de echte werking zou ik al genoeg hebben aan de helft. Sta ik ook nog eens net iets minder strak en hou ik mss zelfs mijn kaken volledig stil, zonder dat er zich enige druk opbouwd. Maar het retestrak staan is ook wel een heel apart gevoel
#13
Ik gebruikte vroeger ook wel eens ritalin kon die gratis op school regelen en dan verpoederen maar. Was bijna hetzelfde als dit, misschien net iets beter. het grootste probleem was de hartkloppingen en heel de nacht bang zijn voor een hartaanval. Alles maar door de plee gespoeld en niet meer naar om gekeken.
#14
Ja Ritalin werkt idd bijna hetzelfde als speed (op personen zonder ADHD)
Ik ben er niet zo kapot van. Heb het nooit gehad en zal het ook nooit gebruiken hoogstwaarschijnlijk. Als je ff zoekt op het forum dan vind je wel wat topics erover. Als ik m nog per ongeluk ff tegen kom url ik m wel ff, maar heb ff geen zin om te zoeken.
#15
Heb er wel leuke avonden en middagen mee gehad. Maar kweenie, voelde me er nooit echt goed bij andermans medicijnen te gebruiken. En die hartkloppingen waren toch de druppel.
#16
Tjaja, heb dat ook wel eens gehad (lees regelmatig) van de speed. Stackers en ephedera's doen het ook altijd goed.
#17
Die smartshop dingen, leek mij vantevoren al niks. Maarja ephedra is nou illegaal he, misschien had ik dat dan een keer moeten proberen.