Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerantwoord gebruiken

Verantwoord gebruiken

32 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
10 ephedra's zullen die slechter zijn dan een lijntje speed?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
het allervervelendste van de pep vind ik wel dat het moeilijk is om verantwoord te gebruiken. Van het ene lijntje krijg je meteen zin in het volgende lijntje, ik weet dat ik een zwak ben iig op dat gebied.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alle speed is eigenlijk teveel. Maarja het is wel gewoon amfetamine wat wij hier doen he. In amerika hebben ze bijna alleen maar methamfetamine als je daar over leest dan lijkt onze speed kinderspel. Vooral crystal meth zou ik niet doen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wanneer gebruik je nou op een acceptabele manier speed? Dan bedoel ik op een manier dat je niet psychotisch wordt en niet je tanden uit je smoel vallen etc etc. Een keer per week is eigenlijk wel te veel dacht ik zo?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Acceptabel is wanneer je helemaal geen pep gebruikt. Alles wat je meer gebruikt is al niet verstandig.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Helemaal geen speed is inderdaad heel lang mijn standpunt geweest. Ik had het toen een keer per toeval gekregen. Dus op een maandagavond dacht ik hey laat ik eens wat leggen op een gegeven moment best lekker. Dacht hey is wel aardig dit, maar toen moest ik gaan slapen. En ik moest ook op mn werk zijn 8 uur. Uiteindelijk ziek gemeld en dankzij de zeer hevige kater gezegd dat ik het nooit meer zou doen. Maanden later toch maar weer gedaan en ja de kater blijft afschrikwekkend. Hij is gewoon heviger dan de speed zelf.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja je moet het ook niet vlak voor het slapen gaan, gaan gebruiken. Maar net zoals bij alle drugs zul je eerst moeten ontdekken wat het doet. Pas daarna kun je op een voor jou enigszins verantwoorde wijze gaan gebruiken.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Speed kan ik zoiezo niet doseren heb het idee dat die drug maar wat doet van de ene lijn voel je niks van de ander stuiter je de kamer uit. en voor het slapen gaan snatsen doe ik zoiezo niet. Ben alweer een tijdje bezig nu, met speed vliegt de tijd altijd wel voorbij. Voor dat je het weet zit je alweer 10 uur te snuiven. Vind het wel apart dat of ik nou 10 uur snuif of 2 ik kan nooit slapen en wordt altijd even gaar.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De Gezonde Snuiver zei:
Dus op een maandagavond dacht ik hey laat ik eens wat leggen .
Klik om te vergroten...

Of wanneer was je van plan te gaan slapen. Als je een onervaren gebruiker bent kun je van 1 lijn in de ochtend nog 's nachts wakker liggen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee zo erg is het niet met een paar lijntjes kan ik meestal wel slapen. En ben de komende twee dagen toch vrij dus maakt verder niet uit. Denk ook niet dat ik nog ga snuiven vandaag het is weer op het punt aanbeland waar het een verschrikking is. rare rioolsmaak ook ineen keer. :confused: En met speed heb ik soms periodes dat ik een paar uur lang niks hoef te snuiven het effect blijft maar gaan, dat is dan weer wel een pluspunt. al is dat ook niet altijd.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nah gloof me, je hebt niks gemist. Had er minstens 10 nodig om een beetje hetzelfde effect te krijgen als een klein grammetje pep. over verantwoord gebruiken gesproken. :rolleyes:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja ik snuif ook alleen zoveel omdat ik er gewoon naar verlang. Voor de echte werking zou ik al genoeg hebben aan de helft. Sta ik ook nog eens net iets minder strak en hou ik mss zelfs mijn kaken volledig stil, zonder dat er zich enige druk opbouwd. Maar het retestrak staan is ook wel een heel apart gevoel
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik gebruikte vroeger ook wel eens ritalin kon die gratis op school regelen en dan verpoederen maar. Was bijna hetzelfde als dit, misschien net iets beter. het grootste probleem was de hartkloppingen en heel de nacht bang zijn voor een hartaanval. Alles maar door de plee gespoeld en niet meer naar om gekeken.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja Ritalin werkt idd bijna hetzelfde als speed (op personen zonder ADHD)
Ik ben er niet zo kapot van. Heb het nooit gehad en zal het ook nooit gebruiken hoogstwaarschijnlijk. Als je ff zoekt op het forum dan vind je wel wat topics erover. Als ik m nog per ongeluk ff tegen kom url ik m wel ff, maar heb ff geen zin om te zoeken.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb er wel leuke avonden en middagen mee gehad. Maar kweenie, voelde me er nooit echt goed bij andermans medicijnen te gebruiken. En die hartkloppingen waren toch de druppel.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Tjaja, heb dat ook wel eens gehad (lees regelmatig) van de speed. Stackers en ephedera's doen het ook altijd goed.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die smartshop dingen, leek mij vantevoren al niks. Maarja ephedra is nou illegaal he, misschien had ik dat dan een keer moeten proberen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja ook daarover kun je hier lezen
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ook daar wil ik absoluut niks mee te maken hebben. Is toch bijna niet te krijgen hier?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
bijna niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."