Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi ik heb een vraagje , ik en een vriendin zijn van plan binnenkort xtc voor de eerste keer te proberen maar dat waarschijnlijk pas over een maandje omdat die jongen t dan pas voor ons wil regelen . dat vinden we alleen te lang duren dus dachten we dat we misschien wel iets konden proberen van de smartshop .. geen paddo's , maar iets van peppillen ofzo? k had iets gehoort over herbal xtc .. weet iemand of dat nog te koop is in smartshops? en zo nee wat is dan een aanrader? alvast bedankt"
"bedankt voor de reacties . maar wat is zoo7? ik heb even rondgekeken hier maar ik kan er verder niks over vinden .."
"oke bedankt , nog een paar vragen ; hoe duur is t ? hoe zit het "verpakt" (pil, poeder, capsule..)? en wat zijn de effecten? ik heb trouwens hier ook nog codeine pilletjes liggen x nemen of niet?"
"ik heb even gekeken maar in de smartshops hier verkopen ze het niet en ik heb geen zin om t via internet te regelen .. dus het feest gaat niet door. misschien dan toch maar herbal xtc"
"Bijna 2 weken geleden heb ik voor het eerst een pilletje geslikt, Ik begon met een kwart en heb uiteindelijk bij elkaar er ook maar 1ntje geslikt. Alleen telkens toen ik die avond ik de spiegel keek zag ik dat 1 pupil veel groter was als de andere. Toen vond ik dat heel mooi , maar ik heb het nu nogsteeds en vraag me af of dat normaal is?"
"Volges mij heb ik precies t zelfde als jou alleen is dit niet begonnen na de eerste x xtc .. want heb t ook al paar maanden , voordat ik voor t eerst pilletje had geslikt. ik voel me vaak onrustig , vaag misselijk en dit al een paar maanden lang en weet echt niet waardoor het komt dus kan je er verder ook niet mee helpen . maar kan je wel vertellen dat je niet de enige bent ..."
"SHOWTEK - FUCK THE SYSTEM"
"ik vind elpicu cocos bijna t zelfde smaken als malibu, mix t met cola en je merkt t verschil bijna niet. het grootste verschil = MALIBU = 20% ELPICU = 14,5 % vanwege de prijs haa lik ook meestal elpicu ipv malibu"
"XTC , bijna uitgewerkt alleen"
"ik heb gister gehoord dat je je grens hoeveelheid kan uitrekenen door: lichaamsgewicht × 0.032"