Ik heb het ook wel eens... heeft gewoon temaken dat een hersenhelft beter doorbloed is ofzo... weet niet precies
#2
Bijna 2 weken geleden heb ik voor het eerst een pilletje geslikt,
Ik begon met een kwart en heb uiteindelijk bij elkaar er ook maar 1ntje geslikt. Alleen telkens toen ik die avond ik de spiegel keek zag ik dat 1 pupil veel groter was als de andere. Toen vond ik dat heel mooi , maar ik heb het nu nogsteeds en vraag me af of dat normaal is?
#3
Ik heb het ook een beetje. Of ik het nou al had voordat ik ooit een pilletje heb genomen weet ik niet.
Misschien dat je er daarna pas op bent gaan letten.
Maar met mijn ogen is ook niks mis dus maak je geen zoren
#4
Ow nou dat klinkt lekker haha
geruststellend antwoord
#5
nix mis mee, soms als je net wakker word, heb je t zelfde.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.