Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dryad zei: Ook kan ik nu op een rare manier een stuk beter genieten van hele klein alledaagse dingen Klik om te vergroten... Ik heb hier ook erg "last" van Herkennen jullie ook dat je meer over gevoelens na gaat denken? Bijvoorbeeld als je alcohol consumeert, dat je je dan wel "lekker" voelt en zo. Dat heb ik namelijk wel!"
"stino zei: Op een gegeven moment moet ik een vrij lang fietspad af waar rond de 30 lantaarnpalen staan. En elke lantaarnpaal gaf me wel een ander gevoel zo fijn en lief. Klik om te vergroten... Haha dat had ik ook ja. heel fijn die lantarenpalen. Ik zat bij groene lantaarnpalen, wat was dat fijn zeg!!"
"Mijn vraag is of het gevoel weer terug komt na een aantal maanden.. ze zeggen dan vaak allemaal wel van wel, maar ik betwijfel of ik het zó goed ga voelen eigenlijk.. ik heb het zo lang niet meer gedaan dat ik bijna niet meer weet hoe het is. Ja oké ik herinner me het nog wel natuurlijk, maar op een gegeven moment voelde ik na 3 speakers niet eens meer iets, dus ben er mee opgehouden. Half jaar geleden ongeveer. Heeft iemand hier zelf ervaring mee? Dat je het niet meer voelt, en dan een lange tijd stopt? Hoe lang is dat en hoe voelde je je nadat je weer gebruikt hebt? Ik heb altijd het idee gehad dat ik een goede(/slechte, hoe wil je het noemen) tolerantie heb op dit gebied. Ik ga denk ik dit weekend een halfje pakken, maar weet het dus nog niet zeker"
"Tufnut zei: Het wordt nooit meer zoals de eerste keer en hoe heftiger een opgebouwde tolerantie, hoe langer het duurt en moeilijker het is om daar in de buurt te komen. Klik om te vergroten... Nee, als de eerste keer snap ik omdat je dan ook niet weet wat je verwacht.. Maar ik ben bang dat ik nu bijvoorbeeld niks voel en dat ik dan voor niks heb gewacht, snap je? Vandaar dat ik benieuwd ben naar mensen die hier ervaring mee hebben"
"25tolife zei: Tsja enige wat ik kan zeggen uit ervaring van vroeger toen ik het (veel) gebruikte dat je inderdaad een tijd wachten moet om het weer als van ouds te voelen. Had na 4 maanden geen MDMA gebruik nog steeds nauwelijks effect (circa 200mg) maar nam ook belachelijk veel mdma voor die 4 maanden pauze ertussen. Hangt gewoon erg af van je tolerantie denk ik. De andere om me heen hadden de tijd van hun leven weer na die pauze. Heb het nu inmiddels al een jaar of 9 niet meer gebruikt schat ik in, de zin ging weg die ik erin had. Had voor mijn gevoel alles er al uit gehaald wat ik wou ervaren. Veel plezier toegewenst als je het weer gaat doen in ieder geval Klik om te vergroten... Tja idd, ik heb dat dus ook. Heeft met me tolerantie te maken. Had vorig jaar veel te gek gedaan... Echt dom. Ook al wacht ik nu maande, maakt niet uit.. Voel nog steeds niet dat lekkere vage gevoel. Zal dan wel in een keer een hele speaker moeten droppen haha.... maar hoe ik er dan bijloop....."
"klapperkaakje zei: ja die speakers zijn zeker lekker, laatst 4 van gehad. maar moet je die nieuwe Triforce's proberen, die zijn nog sterker. Klik om te vergroten... Dit klopt niet. Hangt er natuurlijk ook van uit welke batch speakers je hebt, maar over het algemeen is de spreiding mg van de speakers hoger."
"yoesoef zei: maar me vriend kauwt hem Klik om te vergroten... Kauwt? Haha tanden naar de klote?"
"nekerel zei: en ga voor de volgende keer toch een paar maanden wachten, en wat verantwoordelijker gebruiken voortaan. Klik om te vergroten... Ach, ik denk dat ieder individu zo eigenwijs is om een keer een stapje te ver te gaan, maar daar leren we weer van"
"Ik wil hier toch ff op reageren. Aangezien ik ook veel sport en een preworkout gebruik die onder andere Geranamine bevat (DMMA, Methylhexanamine, 1,3-Dimethylamylamine) vraag ik me af of dit mijn tolerantie beïnvloed voor wanneer ik XTC gebruik. Kan nergens op internet hier het antwoord van vinden, en aangezien het wel activeert/ stimulerend is (en misschien soortgelijke molecuulstructuur heeft?) vroeg ik me af of dit dit kan beïnvloeden. Kan het natuurlijk ook fout hebben, maar nergens vind ik feiten hierover"