Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa een lange tijd

Na een lange tijd

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
t
twistedrealityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tufnut zei:
Het wordt nooit meer zoals de eerste keer en hoe heftiger een opgebouwde tolerantie, hoe langer het duurt en moeilijker het is om daar in de buurt te komen.
Klik om te vergroten...

Nee, als de eerste keer snap ik omdat je dan ook niet weet wat je verwacht..
Maar ik ben bang dat ik nu bijvoorbeeld niks voel en dat ik dan voor niks heb gewacht, snap je?
Vandaar dat ik benieuwd ben naar mensen die hier ervaring mee hebben
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tsja enige wat ik kan zeggen uit ervaring van vroeger toen ik het (veel) gebruikte dat je inderdaad een tijd wachten moet om het weer als van ouds te voelen.
Had na 4 maanden geen MDMA gebruik nog steeds nauwelijks effect (circa 200mg) maar nam ook belachelijk veel mdma voor die 4 maanden pauze ertussen. Hangt gewoon erg af van je tolerantie denk ik. De andere om me heen hadden de tijd van hun leven weer na die pauze.

Heb het nu inmiddels al een jaar of 9 niet meer gebruikt schat ik in, de zin ging weg die ik erin had. Had voor mijn gevoel alles er al uit gehaald wat ik wou ervaren.

Veel plezier toegewenst als je het weer gaat doen in ieder geval :)
T
TwixLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb wel is bij een hoge dosering een beter gevoel gehad dan bij de 1e x :)
Had toen 2 speakers en 1 lacoste verdeeld over 6 uur en de trip duurde iets van 8/9 uur :grin:
t
twistedrealityLid
01-01-2024, 00:00
#4
25tolife zei:
Tsja enige wat ik kan zeggen uit ervaring van vroeger toen ik het (veel) gebruikte dat je inderdaad een tijd wachten moet om het weer als van ouds te voelen.
Had na 4 maanden geen MDMA gebruik nog steeds nauwelijks effect (circa 200mg) maar nam ook belachelijk veel mdma voor die 4 maanden pauze ertussen. Hangt gewoon erg af van je tolerantie denk ik. De andere om me heen hadden de tijd van hun leven weer na die pauze.

Heb het nu inmiddels al een jaar of 9 niet meer gebruikt schat ik in, de zin ging weg die ik erin had. Had voor mijn gevoel alles er al uit gehaald wat ik wou ervaren.

Veel plezier toegewenst als je het weer gaat doen in ieder geval :)
Klik om te vergroten...

Tja idd, ik heb dat dus ook. Heeft met me tolerantie te maken. Had vorig jaar veel te gek gedaan... Echt dom. Ook al wacht ik nu maande, maakt niet uit.. Voel nog steeds niet dat lekkere vage gevoel. Zal dan wel in een keer een hele speaker moeten droppen haha.... maar hoe ik er dan bijloop.....
t
twistedrealityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn vraag is of het gevoel weer terug komt na een aantal maanden.. ze zeggen dan vaak allemaal wel van wel, maar ik betwijfel of ik het zó goed ga voelen eigenlijk.. ik heb het zo lang niet meer gedaan dat ik bijna niet meer weet hoe het is. Ja oké ik herinner me het nog wel natuurlijk, maar op een gegeven moment voelde ik na 3 speakers niet eens meer iets, dus ben er mee opgehouden. Half jaar geleden ongeveer.

Heeft iemand hier zelf ervaring mee? Dat je het niet meer voelt, en dan een lange tijd stopt? Hoe lang is dat en hoe voelde je je nadat je weer gebruikt hebt?

Ik heb altijd het idee gehad dat ik een goede(/slechte, hoe wil je het noemen) tolerantie heb op dit gebied.
Ik ga denk ik dit weekend een halfje pakken, maar weet het dus nog niet zeker

:rock:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het wordt nooit meer zoals de eerste keer en hoe heftiger een opgebouwde tolerantie, hoe langer het duurt en moeilijker het is om daar in de buurt te komen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."