#1
Tufnut zei:Het wordt nooit meer zoals de eerste keer en hoe heftiger een opgebouwde tolerantie, hoe langer het duurt en moeilijker het is om daar in de buurt te komen.
Nee, als de eerste keer snap ik omdat je dan ook niet weet wat je verwacht..
Maar ik ben bang dat ik nu bijvoorbeeld niks voel en dat ik dan voor niks heb gewacht, snap je?
Vandaar dat ik benieuwd ben naar mensen die hier ervaring mee hebben
