#1
Hallo,
Ben een jonge van 17 jaar en heb afgelopen week 3 keer gebruikt op 4 dagen.
heb er spijt van dat ik het zoveel gebruikt heb in korte tijd maar kan de klok spijtig genoeg niet terugdraaien. Nu is mijn vraag of ik mijn hersenen al naar de klote heb geholpen en als dit zo is , de eventueel aangerichte schade zich herstelt als ik het niet meer gebruik of er een tussenperiode van 6 weken zou tussen laten? Ik vind het uiteindelek wel fijn om te doen maar is er een veilige manier om het te gebruiken of zullen er altijd risico's zijn ?
alvast bedankt
Ben een jonge van 17 jaar en heb afgelopen week 3 keer gebruikt op 4 dagen.
heb er spijt van dat ik het zoveel gebruikt heb in korte tijd maar kan de klok spijtig genoeg niet terugdraaien. Nu is mijn vraag of ik mijn hersenen al naar de klote heb geholpen en als dit zo is , de eventueel aangerichte schade zich herstelt als ik het niet meer gebruik of er een tussenperiode van 6 weken zou tussen laten? Ik vind het uiteindelek wel fijn om te doen maar is er een veilige manier om het te gebruiken of zullen er altijd risico's zijn ?
alvast bedankt
