Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"fokker zei: Waar haal je zo'n tripsitter? haha, ik heb er geen behoefte aan iig.. Ik ben echt heel erg bad gegaan, zie het topic 'vanavond op reis, heb mn ticket al besteld ' Maar ik ga gewoon weer hoor, shit happens, volgende keer weet ik dat ik mezelf nie zo gek moet maken En idd, ik doe het volgende keer met iemand anders dan mn vriendin, zij wil zowiezo niet meer en ik wil iemand die weet hoe die op iemand die zich fout voelt gaan in moet praten. Komt wel goed, als je t echt niet meer wil, jou keuze... maar achteraf vind ik t eigenlijk mega vet! Klik om te vergroten... Bij de C&A schijnen ze in de aanbieding te zijn. Nee, ik vind trippen zonder tripsitter eigenlijk veel relaxter, kun je veel meer je eigen ding doen en hoef je niet te letten op die 'nuchtere' anderen. Want die lui kunnen je dan echt soms zo aanstaren van: "eeeeh, ja, ok dan....""
"spacekonijn zei: ja maf is dat je zit met zn 5e in een kamer en 4 trippen er als ik dan naar trippende mensen kijk (ik zelf trip dan ook) ben ik echt van de kaart en zie ik ook dat die andere van de kaart is en heb je echt op een vreemde manier conversaties maar dan kijk je naar die nuchtere persoon en praat je daarmee en ben je zelf ook ineens nuchter heel vreemd Klik om te vergroten... Ja, heerlijk die wazige gesprekken over wat er allemaal wel niet gebeurd of zou moeten gebeuren of wat helemaal niet gebeurd, wordt je ineens weer met zo'n vreemde blik aangekeken, heb je weer het gevoel dat je je daaraan moet aanpassen..."
"Had er tot nu toe slechts vaag van gehoord, maar na deze verhalen ben ik toch zeker van plan het zelf binnenkort is ff te gebruiken. Zie hier overal van mooie 10 minuten en daarna uurtje stoned enzo, maar dan is het min of meer echt uitgewerkt? Heb bij paddo's altijd na zo'n 4 uur te hebben getript zo'n a-relaxte periode van een uur of 2 waarin ik weer probeer terug te komen op aarde en constant wil checken of alles klopt wat ik zie, wat echt voor mezelf al tot vervelens toe is. Hoe zit dat bij Salvia?"
"Zo zeg, dat heeften we dus vanavond maar even gedaan. 5x Extract en een paar keer met een gewoon pijpje roken. Was een zeer relaxt resultaat!!! echt zeer relaxt! met relaxt bedoel ik ook echt relaxt en daarmee dus niet echt trippen. Was meer als het tienvoud van een paar goeie ketses in cominatie met wat sos en dan super fijn, haha. Die 10 minuten waren voor mij dus echt een super relaxte staat van highheid, bezopenheid, sosheid en toch ook helderheid en een paar flashende visuele effecten. Wel leuk dus! Nagenieten is zo ook goed..."
"SpacingBen zei: wat is een limbo? :P ik heb het echt geweten maar ik durf het niet te gokken :P Klik om te vergroten... iemand uit limbo-land...."
"Mac... zei: ja die vochtige paddo's vind ik echt niet uit zien om te eten, liever theetje trekken, maar die droge eet ik met gemak weg. flink kauwen, alleen op het laatst krijg ik ze moeilijker afgeslikt, maar kan ook door het overdreven kauwen zijn. Klik om te vergroten... Volledig mee eens, van die natte zwammen ga je bijna over je nek... Alleen al hoe die dingen in dat pakje naar je liggen te grijnzen. Gedroogde zijn goed te doen, evt. in de vla of thee'tje van trekken en daarna natuurlijk wel thee-ei leegvreten"
"Maandag heb ik weer een tripje op het program staan, ga denk ik een keer voor de hawaiiaaanse (nog nooit gedaan, wat voor trip te verwachten?). Zal proberen verslag te doen."
"spacekonijn zei: hawaiaans zijn vrij sterk geloof ik. Klik om te vergroten... Helaas, waren uitverkocht en had geen zin om verder te zoeken, dus zijn het equadoreaanse geworden. Volgens de goochem van de shop goeie shit, dus testen die hap."
"Trip Unit zei: ts zei: spacekonijn zei: hawaiaans zijn vrij sterk geloof ik. Klik om te vergroten... Helaas, waren uitverkocht en had geen zin om verder te zoeken, dus zijn het equadoreaanse geworden. Volgens de goochem van de shop goeie shit, dus testen die hap. Klik om te vergroten... Ben benieuwd naar je ervaring! wanneer ga je doen? Klik om te vergroten... eehm theoretisch vanavond, maar dat is dus maandagavond. pfff"
"Bal0n zei: Mescaline vergeleken met paddo's, is misschien hetzelfde als slangen vergeleken met hagedissen. Beide reptielen met schubben, maar beide heel anders . Klik om te vergroten... Dat is mooi verwoord! Geeft mescaline hallucinaties?"