Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tijdje geleden weer maar wel de meest bizarre trip die ik tot nu toe heb meegemaakt. het begon allemaal bij een vriend van mij thuis die de hele dag alleen thuis zou zijn. ( ideaal dus. ) we hadden het allebei ingenomen en ik begon na 20 minuten al de eerste visuals te zien. de vloer begon te spacen, muren zagen er wat leip uit. toen we al flink wat aan het trippen waren gingen we even een peukje doen in de tuin. vanaf hier werd het heel erg leip. vriend van mij kwam op een gegeven moment naar buiten lopen toen ik al heel erg hard aan het spacen was op het gras en gehele omgeving. hij had een rode bodywarmer aan en vervolgens zei ik tegen hem dat ie op een kabouter leek. dit zag er heel erg grappig uit en moest helemaal lachen hierom. vriend van mij vond het ook grappig en we gingen een soort rollenspel doen dat hij meneer de kabouter was en ik ook nog een sprookjesfiguur. door dit rollenspel konden we vet met onze trip mee gaan. en we besloten in het bos te gaan lopen wat vanaf toen in mijn hersenen al een sprookjesbos zou zijn. dus we liepen samen door het bos ( ik noemde hem ook nog telkens ,,meneer de kabouter" ) en alles zag er in dat bos gewoon zo prachtig uit. een enorm mooie gekleurd soort licht hing op het bos. en alle bomen, takken, bladeren alles beweegt en op dat moment was alles heel erg vrolijk. later besloten we naar huis te gaan omdat het wel eventjes bizar werd. we gingen op de bank liggen tv kijken en het was ook eventjes heel lang stil tussen ons 2. er kwamen dingen uit de televisie en planten waar ik naar keek begonnen te bewegen en shit. op een gegeven moment werd ik er een klein beetje gek van. gevolgd door een gedachte met ,,het is al een beetje over aan het gaan ik ga nu weer even chill rondlopen." dit hadden we om een gekke reden allebei tegelijk en we gingen nog even in de tuin zitten een peukje doen. nog steeds verward van de bizarre shit die we hebben meegemaakt. deze truffels heb ik mijn 3e keer aan de truffels gebruikt en ik denk eigenlijk niet dat dat heel erg goed was. ik heb een leuke trip meegemaakt maar de mother's finest is toch wel heel erg sterk en ik denk dat ik me toch nog maar eerst een tijdje bezig ga houden met de andere minder sterke soorten. erg sterk! maar ook heel erg vet!"
"moeilijke vraag hoor je hebt zoveel soorten. van de soorten die iedereen kent rook ik uiteraard gewoon het liefst een lekker hazeje ( amnesia. ) van de hasj kunnen sommige skuffjes ook echt heel erg lekker zijn."
"blauwe superman, godverdomme wat ging die chill zeg."
"uhm gast als ik jou was zal ik blij zijn dat het je niet zo beviel. lijkt me logisch dat je het dan niet weer doet. en dat is zelfs iets goeds omdat het best wel dikke troep is . ik zou iemand zijn eerste keer het zelfs afraden en in dit geval ook. ik zou er blij mee zijn geweest als het me niet beviel. maar ik ben ook niet je papa dus je moet het ook zelf maar weten"
"Pandan zei: truffelmaniac zei: uhm gast als ik jou was zal ik blij zijn dat het je niet zo beviel. lijkt me logisch dat je het dan niet weer doet. en dat is zelfs iets goeds omdat het best wel dikke troep is . ik zou iemand zijn eerste keer het zelfs afraden en in dit geval ook. ik zou er blij mee zijn geweest als het me niet beviel. maar ik ben ook niet je papa dus je moet het ook zelf maar weten Klik om te vergroten... En wat is je onderbouwing hiervoor? Waarom is het dikke troep? Waarom zou je het mensen afraden? Anders slaat het echt nergens op wat je hier zegt. Klik om te vergroten... sowieso zijn pillen echt niet goed voor dat merk ik meestal wel aan wat het met me doet. tuurlijk is het ook heel erg leuk maar mensen kunnen het ook te leuk vinden. en sws zou ik mensen niet aanmoedigen om drugs te gaan gebruiken dat slaat echt nergens. in feite maakt een xtc pil je ook eigenlijk een soort van ziek en omdat je lichaam die chemische shit wil afbreken ga je zo spacen. zelf vind ik het een erg leuke drug maar het is zeker schadelij"
"ik zit al heel erg lang met een vraag die mensen vast wel voor me kunnen beantwoorden. ik vind psychedelische drugs namelijk heel erg interesant om een beetje mee te expirimenteren, maar ik weet ook van mezelf dat ik licht autistisch ben. ( asperger heel erg licht. mensen hebben vaak nieteens door dat mijn hersentjes iets anders werken :P ) ik vraag me daarom alleen wel af of het wel slim is voor mij om ermee te expirimenteren. aangezien psychedelische drugs vaak toch wel de hersens heel erg fucken. ik heb een paar keer paddo's gedaan dus zoveel ervaring heb ik hier ook nog niet echt mee. wel heb ik gemerkt dat paddo's wel degelijk veel met me kunnen doen. verder alleen niet last gehad na de trips ofzo. mijn vraag is dus eigenlijk gewoon ,,is het slim voor mensen met een licht autistische stoornis om psychedelische drugs te gebruiken? of kunnen ze er beter vanaf blijven? ik hoop graag een antwoord te krijgen. en ik denk ook dat dit een moeilijke vraag is omdat het waarschijnlijk voor veel mensen allemaal anders is. greetz!"
"ik ben een jongen van 18 jaar en heb al een klein beetje psychonauten ervaring met truffels en 2cb. zelf heb ik 3 keer getruffeld waarvan ik de 2e keer op het randje van bad gaan zat. ( angstgevoelens waren er wel even zeg maar. ) maar wat ik me nu wel heel erg afvraag is of je het wel helemaal in eigen hand hebt of niet om er bad op te gaan. aangezien ik tijdens die trip misschien dat wel een beetje met mijn eigen gedachtengang voort heb gezet. ( moeilijk uit te leggen, op dit moment wou ik het liefst terugkeren naar de realiteit. ) ik snap ook wel dat de mensen die echt heel hard bad gegaan zijn op dit spul daarom ook niet wouden accepteren dat ze even weg worden gehaald van de realiteit. ik ben hier niet zo bang meer voor en weet ook wel ogv nu het goed voor te bereiden. mijn vraag is dus eigenlijk: kun je een bad trip wel echt 100% voorkomen met de goede voorbereiding en mindset? ik wil heel graag weer een trip maken maar natuurlijk wel een leuke trip. het is toch iets te gaaf om nooit meer mee te maken."
"ja wat jij zegt over het begin is wel herkenbaar. lopen is wss ook een goede tip dus thnx."