#1
tijdje geleden weer maar wel de meest bizarre trip die ik tot nu toe heb meegemaakt.
het begon allemaal bij een vriend van mij thuis die de hele dag alleen thuis zou zijn. ( ideaal
dus. ) we hadden het allebei ingenomen en ik begon na 20 minuten al de eerste visuals te zien.
de vloer begon te spacen, muren zagen er wat leip uit. toen we al flink wat aan het trippen
waren gingen we even een peukje doen in de tuin. vanaf hier werd het heel erg leip. vriend
van mij kwam op een gegeven moment naar buiten lopen toen ik al heel erg hard aan het
spacen was op het gras en gehele omgeving. hij had een rode bodywarmer aan en vervolgens
zei ik tegen hem dat ie op een kabouter leek. dit zag er heel erg grappig uit en moest helemaal
lachen hierom. vriend van mij vond het ook grappig en we gingen een soort rollenspel doen
dat hij meneer de kabouter was en ik ook nog een sprookjesfiguur. door dit rollenspel konden
we vet met onze trip mee gaan. en we besloten in het bos te gaan lopen wat vanaf toen in mijn hersenen al een sprookjesbos zou zijn. dus we liepen samen door het bos ( ik noemde hem ook nog telkens ,,meneer de kabouter" ) en alles zag er in dat bos gewoon zo prachtig uit. een enorm mooie gekleurd soort licht hing op het bos. en alle bomen, takken, bladeren alles beweegt en op dat moment was alles heel erg vrolijk.
later besloten we naar huis te gaan omdat het wel eventjes bizar werd. we gingen op de bank liggen tv kijken en het was ook eventjes heel lang stil tussen ons 2. er kwamen dingen uit de televisie en planten waar ik naar keek begonnen te bewegen en shit. op een gegeven moment werd ik er een klein beetje gek van. gevolgd door een gedachte met ,,het is al een beetje over aan het gaan ik ga nu weer even chill rondlopen." dit hadden we om een gekke reden allebei tegelijk en we gingen nog even in de tuin zitten een peukje doen. nog steeds verward van de bizarre shit die we hebben meegemaakt.
deze truffels heb ik mijn 3e keer aan de truffels gebruikt en ik denk eigenlijk niet dat dat heel erg goed was. ik heb een leuke trip meegemaakt maar de mother's finest is toch wel heel erg sterk en ik denk dat ik me toch nog maar eerst een tijdje bezig ga houden met de andere minder sterke soorten. erg sterk! maar ook heel erg vet!
het begon allemaal bij een vriend van mij thuis die de hele dag alleen thuis zou zijn. ( ideaal
dus. ) we hadden het allebei ingenomen en ik begon na 20 minuten al de eerste visuals te zien.
de vloer begon te spacen, muren zagen er wat leip uit. toen we al flink wat aan het trippen
waren gingen we even een peukje doen in de tuin. vanaf hier werd het heel erg leip. vriend
van mij kwam op een gegeven moment naar buiten lopen toen ik al heel erg hard aan het
spacen was op het gras en gehele omgeving. hij had een rode bodywarmer aan en vervolgens
zei ik tegen hem dat ie op een kabouter leek. dit zag er heel erg grappig uit en moest helemaal
lachen hierom. vriend van mij vond het ook grappig en we gingen een soort rollenspel doen
dat hij meneer de kabouter was en ik ook nog een sprookjesfiguur. door dit rollenspel konden
we vet met onze trip mee gaan. en we besloten in het bos te gaan lopen wat vanaf toen in mijn hersenen al een sprookjesbos zou zijn. dus we liepen samen door het bos ( ik noemde hem ook nog telkens ,,meneer de kabouter" ) en alles zag er in dat bos gewoon zo prachtig uit. een enorm mooie gekleurd soort licht hing op het bos. en alle bomen, takken, bladeren alles beweegt en op dat moment was alles heel erg vrolijk.
later besloten we naar huis te gaan omdat het wel eventjes bizar werd. we gingen op de bank liggen tv kijken en het was ook eventjes heel lang stil tussen ons 2. er kwamen dingen uit de televisie en planten waar ik naar keek begonnen te bewegen en shit. op een gegeven moment werd ik er een klein beetje gek van. gevolgd door een gedachte met ,,het is al een beetje over aan het gaan ik ga nu weer even chill rondlopen." dit hadden we om een gekke reden allebei tegelijk en we gingen nog even in de tuin zitten een peukje doen. nog steeds verward van de bizarre shit die we hebben meegemaakt.
deze truffels heb ik mijn 3e keer aan de truffels gebruikt en ik denk eigenlijk niet dat dat heel erg goed was. ik heb een leuke trip meegemaakt maar de mother's finest is toch wel heel erg sterk en ik denk dat ik me toch nog maar eerst een tijdje bezig ga houden met de andere minder sterke soorten. erg sterk! maar ook heel erg vet!