Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pythregius zei: Net een uur geleden heb ik nn-DMT gerookt, 80 mg, Klik om te vergroten... he man ik kende je report al van een ander forum maar blijf m erg vet vinden heb gister zelf een goeie hit dmt gehad en voelde alsof ik door een tunnel werd afgeschoten die bedekt was met visuals (patronen,kleuren,alles...) . ik schrok erg van de hevigheid daarvan en deed mn ogen open waarop ik zag dat mn hele kamer ook bedekt waren met die visuals. toen ik daarna de tuin inliep zag ik de wereld alsof ik een keiharde paddotrip ervaarde. alles zag eruit als een tekenfilm. 5 minuten later was ik compleet nuchter. bizar en mooi spul is het toch btw grappig dat ik je tegenkwam op ruigoord"
"Mooi dat je nu een goede ervaring hebt gehad, welcome in hyperspace! Heb je nog van de druppels genoten? :P nu weet je wat goede lsd is. wij hadden er een paar gestoorde dagen van gemaakt, en erg veel lsd opgemaakt Klik om te vergroten... ha goed zo en ik heb zeker genoten van die druppels jammer alleen dat ik voor de rest niemand kende daar die aan t trippen was maar heb evengoed een topavond gehad. zeker voor herhaling vatbaar zowieso leuk feestje....was er nog nooit geweest maar dit word een blijvertje"
"heerlijk report , ook al ging je bad en erg herkenbaar ook.toen ik begon te experimenteren met paddo's ben ik ook een paar keer flink de weg kwijt geweest.ik denk dat iedere ervaren paddo-gebruiker wel een soortgelijke ervaring als jou heeft meegemaakt. de combinatie hoge dosering+onervarenheid zijn geen aanrader imo. misschien geld dit voor jou anders maar zelf ben ik blij geweest na wat badtrips het goedje niet definitief vaarwel te hebben gezegd en heb daarna levensverijkende momenten ervaren in vervolgtrips. en eigenlijk ga ik ook nooit meer bad,ondanks de hogere doseringen die ik tegenwoordig neem ben je van plan nog eens te trippen op paddo's?"
"damm kerel wat jij beschrijft heb ik eergister zelf ongeveer zo meegemaakt met 70mg dmt.... en toevallig nam ik ook 3 hits voelde eerst alsof de zwaartekracht een stuk hoger was, werd als het ware in elkaar gedrukt. daarna ook zulke ontiegelijk heftige cev gehad, niet normaal. voelde echter ook een aanwezigheid en dat leidde tot lichte paniek , waarna ik mn ogen maar open deed. ook met mn ogen open waren de de visuals waanzinnig ( deze werden gewoon over mn omgeving heen geprojecteerd ) helaas geen entiteiten oid gezien, ergens best wel jammer want ben nu toch wel nieuwsgierig na al die verhalen over 'ontmoetingen ' in jou verhaal lees ik ook niks over deze entiteiten terwijl deze in de meeste dmt- tripreports wel voorkomen, iemand hier die daar een theorie over heeft?"
"leuk report! jammer dat het voor je gevoel wat minder eindigde en dat gevoel dat je in of op je broek hebt gezeken is zo herkenbaar"
"1 . paddestoelen 2 . DMT 3 . LSD en 2ct7 4 . speed 5 . xtc 6 . 2CB 7 . hasj 8 . alcohol 9 . ayahuasca 10 salvia wellicht een wat vreemde volgorde maar bepaalde potentieel door mij gewaardeerde middelen als salvia en ayahuasca hebben mij hun echte kracht nog niet laten zien, vandaar hun lage ranking op dit moment."
"helemaal niemand hier die hier ervaring mee heeft dus... zal dan binnekort zelf wel ontdekken of het een beetje werkt"
"iemand nog wat boeiende info (/weblink) over deze "super-DMT" ? via google vind ik er niet heel veel over namelijk maar mijn nieuwsgierigheid is behoorlijk gewekt"
"heeft iemand hier al geprobeerd dit te maken? het schijnt ,zoals ik lees, echt te simpel te zijn"
"damm wat een combinatie van middelen, ziek gewoon! wat ik me afvraag is hoe jullie er geestelijk aan toe waren? zijn jullie jezelf nog tegengekomen en hebben jullie nog iets opgestoken van de trip?"