Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel pillen?

Hoeveel pillen?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BazenboelLid
01-01-2024, 00:00
#1
We hebben de pillen niet laten testen nee, maar kochten ze bij een goeie vriend die al een tijdje verkoopt en te vertrouwen is. Me neef heeft al meerdere keren van hem gekocht dus het waren zowiezo geen vervuilde pillen. En hoeveel mg zit er eigg in de blauwe nikies? En zei zelf ook al waarom 8 pillen maja vond hij dus wel lekker, En hij was nog wel gewoon aanspreekbaar hij ging alleen een beetje hard, Ik zelf namelijk ook. Volgende dag alleen verschrikkelijk brak maar kwam denk ik meer door de bier.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#2
volgens mij ben je niet goed bezig.

ten eerste is het verstandig om je in te lezen alvorens je xtc gebruikt, zo weet je wat het met je kan doen.
ten tweede, moet je wel weten wat je slikt natuurlijk, je kunt iemand wel vertrouwen dattie goeie pillen verkoopt (en laten we dat nou even aannemen dat het goed spul is) dan moet hij/zij je ook nog vertellen hoeveel je daarvan slikken kunt en hoeveel der in zit.

je kunt niet zomaar 8 speakers gaan slikken idioot!
8 x 200 mg = 1600 mg mdma.

terwijl 1,5 miligram per kilogram lichaamsgewicht wordt aanbevolen.

dus als je 100 kg bent, dan heb je aan 1 speaker meer dan voldoende.
t
tripsodeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#3
en ook nog eens bier erbij drinken... :confused:
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vertrouwen of geen vertrouwen. De ene pil is de andere niet. Dus ik kan je niet vertellen wat er in een blauwe nike zit. Daarvoor moet je hem laten testen.

En alcohol en zo'n hoeveelheid pillen kan een reisje naar de dood zijn. Ik raad je dit af! Denk aan je lichaam man! Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?

Trouwens ben wel blij dat je het hier vraagt. Want je weet de regels van drugsgebruik duidelijk nog niet!
B
BazenboelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Me neef is zown 22 dacht ik en ik ben 18, voor als je me lengte en gewicht nog wil weten: 1m92 en weeg zown 86 kilo. Na de 4 speaker voelde ik me ook gewoon helemaal goed ook geen minpuntje aan (ziekheid/angst watdan ook) Maar ben zeker van plan nu om niet meer zoveel te gaan nemen :) Max 2 volgende keer maarja we doen het zowiezo om de 5/7 weken. Ook paar keer sos genomen daarvoor maar ben ik nu helemaal mee gestopt. te verslafend.. En met alcohol valt nog wel mee hoor we houden het bij zown 4/5 biertjes maar begin altijd wel met n glaasje water.
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke dan valt het nog wel enigszins mee. Je liet me meer schrikken door je eerste berichtje.
Maar blijf wel verstandig snoepen, want je hebt er niets aan als je straks niet eens meer je eigen naam kan herinneren. Volgende keer inderdaad hooguit twee, dan heb je toch ook een leuke avond? En dan ben je minder brak en heb je je lichaam tenminste nog een beetje lief!
B
BazenboelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha, Ben zowiezo me lichaam lief:) Ben niet zown emo ofwat dan typetje, Zie hier zoveel dingen als je veel slikt of gebruikt ben je je lichaam niet lief.. ik vind dit een beetje onzin man, Maarja en ohja i made a mistake, 't waren geen speakertjes de laatste keer maar rode sterretjes met 160 mg erin zei me neef. Ik vond deze echt goed zeker t proberen waard jongens :grin: En op het andere bericht nog even dat iemand zei reisje naar de dood dat dat zeker had kunnen zijn ? Dat valt denk ik nog wel mee.Iemand hier wel is op qbase,MOH, qountdown geweest ? Daar woorden er zown 10 pille per gek geslikt :P met nog allemaal andere tering zooi o.a speed, coke. Maar hartsikke bedankt voor jullie reactie's!! Kan iemand me nog even een linkje gefen over meer info over de het gebruik van pillen? Ben hier wel benieuwd naar.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#8
link voor je.

viewtopic.php?f=3&t=3182
(maar staat ook hierboven bij FAQ)
B
BazenboelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey allemaal,

Ik had even een vraagje, Zoals de titel al zegt, hoeveel pillen is gemiddeld? En wat ik heb genomen is dit gevaarlijk?

Ik heb nu 2 keer pillen gebruikt, begon ik met een halfje die al aardig insloeg maar had ik er zelf eigenlijk meer verwacht. Het waren de blauwe nikies. Omdat ik me meer uit me bol wou zijn had ik er nog 1 ingenomen en een kwartje als het goed is dus bijna aan de 2.

De 2de keer dat ik had gebruikt hadden we de speakers die harder bleken te zijn, (zeiden ze) ze waren geel achtig, Daar had ik die avond er 4/5 van op en ging deze keer wel aardig hard,
maar was veel minder energiek mischien omdat we het ook bij een vriendin thuis deden en het rustiger aan was allemaal, Me neef had er zown 8 op en die ging aardig hard en begon ook allemaal dingen te zien. Wat ik jammer vind ik dus niet, Weten jullie mischien waarom?
En ik stond ook even te kijken van zijn 8 pillen die hij had genomen dit is aardig veel en heb je dan kans op een overdosis ?

Ik schijf binnekort wel even mijn pillreport van de avonden :)

Groetjes,,
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#10
Man, man, man.

Om op je eerste vraag te reageren: er is niet zoiets als een geniddeld aantal pillen wat gebruikelijk is. Wel kan je berekenen hoeveel mg MDMA je nodig hebt. Om dit te weten moet je eerst je pillen laten TESTEN! Dan weet je hoeveel pillen je 'verstandig' kan nemen.

En wat je hebt gedaan kan zeker gevaarlijk zijn. Je hebt nog geluk dat het niet vervuilde pillen waren. Twee pillen is nog wel een normaal aantal, mits ze niet teveel MDMA bevatten. Maar 4/5 speakers ( die naar mijn weten 190 mg zijn) nemen is ZEEEER onverstandig. Om nog maar te zwijgen over die vriend van je. Acht pillen is echt way to far. Was hij uberhaupt nog wel aanspreekbaar??
Op deze manier met je lichaam omgaan in erg onverstandig. Ik ben blij dat jullie (eigenlijk voornamelijk je vriend) nog leven. Maar ik raad je TEN ZEERSTE AAN om je goed in te lezen op dit forum over XTC en de gevolgen er van. En ik zal minimaal 3 maanden niet meer snoepen ( je moet standaard minimaal 6 weken tussenpauze houden), wil je wat verstandiger bezig zijn.

Het feit dat je vriend hallucineerde komt doordat je hersenen een klein gederlte van MDMA omzetten in MDA. Hierdoor ga je hallucineren, maar dit hoeft niet en kan de ene keer sterker zijn dan de andere.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."