Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBommetje: vloeitje of capsule?

Bommetje: vloeitje of capsule?

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MuzykLid
01-01-2024, 00:00
#1
Capsule dan maar. :P

Enig idee waar ik geschikte capsules kan verkrijgen?

Maar we hebben ook nog een 3e optie; het in je drinken doen.

Hoe is dat dan? Of kan ik toch beter voor een capsule gaan (2C-B in dit geval)?
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vloei is makkelijker, niet,iedereen heeft capsuled, toch heeft nakke mijn voorkeur
M
MuzykLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afgezien van het verkrijgen van de capsules.

Zit er dan nog verschil in? Qua opnemen/ inslag? Of komt het gewoon op hetzelfde neer?

Mij lijkt een capsule wat simpeler en soepeler.
M
MuzykLid
01-01-2024, 00:00
#4
De topic titel zegt het eigenlijk al; een vloeitje of een capsule?

Of zit er nauwelijks tot geen verschil in (eventuele voor/ nadelen)?

Thanks.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#5
Muzyk zei:
Afgezien van het verkrijgen van de capsules.

Zit er dan nog verschil in? Qua opnemen/ inslag? Of komt het gewoon op hetzelfde neer?

Mij lijkt een capsule wat simpeler en soepeler.
Klik om te vergroten...
Klopt, volgens mij kan ook niet iedereen goed over een vloeitje, dus een capsule is altijd goed
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Muzyk zei:
Capsule dan maar. :P

Enig idee waar ik geschikte capsules kan verkrijgen?

Maar we hebben ook nog een 3e optie; het in je drinken doen.

Hoe is dat dan? Of kan ik toch beter voor een capsule gaan (2C-B in dit geval)?
Klik om te vergroten...

Bij de apotheek zijn capsules spotgoedkoop.
In je drinken kan ook vast wel, maar zou zelf ook voor caps gaan :)
(Gemakkelijker lijkt me in een capsule persoonlijk)
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook gewoon caps liggen. Kan ze voor alles gebruiken. Poedertjes(van pep tot aMT) , vloeistoffen(gbl) en andere dingen(lsd zegels voor rectaal gebruik). Handig, makkelijk in gebruik, geen gekloot met bommetjes maken(ookal is dat stiekem best leuk :) ).

Caps is the way to go. Bij apotheek, of op t internet. Ik heb zelf maat 0, en die voldoen voor alle poedertjes hoeveel ik meestal in een dosis neem, en gaat een halve ml vloeistof in.

Peace!
M
MuzykLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt voor jullie reacties! :)

Welk soort capsules zijn geschikt voor doseringen van ongeveer 15 tot 30mg? Of wat raden jullie me aan?

Een linkje naar een internet site waar ik de goeie capsules kan komen is altijd welkom (indien verboden; PM!)!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou gewoon maat 0 halen. Niet te groot om door te slikken, maar mocht je ooit Mdma in een cap doen dan past het hier ook in. Azarius heeft maat 0 volgens mij ook. Ik heb mijne bij de apotheek vandaan. 1,55 voor 50 stuks.
M
MuzykLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bedankt. :)

Gaan ze nog moeilijk doen of je raar aankijken als je vraagt om lege capsules? :P
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#11
Muzyk zei:
Bedankt. :)

Gaan ze nog moeilijk doen of je raar aankijken als je vraagt om lege capsules? :P
Klik om te vergroten...
Wat zou jouw dat kunnen boeien. Het lijkt me genanter als je daar komt voor aambeienzalf :tearsofjoy:
M
MuzykLid
01-01-2024, 00:00
#12
True. :tearsofjoy:
t
tripsodeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb maat 3 gehaald bij plaza33. 2,50 voor 100.. perfect maatje. kan precies 150mg 4fa, methylone, oid in
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
tripsodelicious zei:
ik heb maat 3 gehaald bij plaza33. 2,50 voor 100.. perfect maatje. kan precies 150mg 4fa, methylone, oid in
Klik om te vergroten...
Je houd geen rekening met de dichtheid.
150mg 4-fa is bijvoorbeeld een hele andere hoeveelheid poeder dan 150mg methylone of 150mg mdma. Ketamine bijvoorveeld is ook heel licht in gewicht. 300mg afgewogen gister voor een k-hole, wat een lijnen waren dat. Twee 10cm lijnen, en niet heel dun ofzo. Bij elkaar op een hoopje leek het ook echt heel veel. 150mg keta krijg je nooitniet in een maatje 3.

Peace,
M
MuzykLid
01-01-2024, 00:00
#15
Klote, die capsules maat 4 hebben ze niet bij de plaatselijke apotheker. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."