Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"5 voor alleen jezelf en 4 voor je vriend? Wat dacht je, laat ik eens ff mijn lichaam helemaal naar de klote helpen? Op die manier vraag je er ook om.."
"en ook nog eens bier erbij drinken..."
"ik heb maat 3 gehaald bij plaza33. 2,50 voor 100.. perfect maatje. kan precies 150mg 4fa, methylone, oid in"
"Oke, super! Thanks! Zal sowieso ff een tripreportje plaatsen"
"Het feestje heeft trouwens geen einde :P Is een feestje bij iemand thuis waar we met een paar deze combo gaan proberen. Anderen alleen x of alleen 4-fa... mooi space feestje dus"
"hmm ik vind het effect van de 4fa juist mild mdma achtig. dus als dat meer wordt dan wordt het in mijn ogen mdma :P of hoe bedoel je het?"
"heerlijke avond gehad! 4fmp + xtc/mdma is echt een tip!!! ik werd niet zo vaag als bij alleen xtc(uiteindelijk na 3 halfjes triforce wel , maar in t begin niet) en het was wel uber chillheid. het was in een huisfeestje en vooral veel genoten, gechilld en gelachen. niet echt behoefte om te dansen gehad. pro tip dit! :P"
"justmakepeace zei: . Plus dat je met XTC niet zo'n lange na effecten hebt en het wat ''chiller'' is in de zin van dat je er niet zo super strak van komt te staan en je waarschijnlijk ook beter kunt slapen naderhand. Klik om te vergroten... daar heb je het fout. 4-fmp is juist chiller en xtc kun je helemaal strak van gaan! een goede dosis 4fmp is voor mij 140mg. dan kan ik na 5 uurtjes na inname ook prima van slapen."
"kauwen heeft echt geen voordeel ten opzichte van slikken.. die pillen gaan in je maagzuur zo snel uit elkaar dat er nauwelijks verschil tussen zit.. hoogstens een paar minuten. snuiven werkt wel beter/anders dan."
"trip to hell? verklaar je nader aub"