Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je zei dat je rustig werd, normaal wordt je er als niet ADHD-er net opgepept van, alert zou je zowiezo moeten worden, ook bij mensen met ADHD , daar dient het voor. Om ADHD-ers rustig en alert te maken Maar misschien heb jij een hogere dosis nodig, want heb een x gelezen dat de biologische beschikbaarheid ( hoeveel van de stof echt werkt) sterk verschilt in percentages, van 10-50% Dus mss ben jij iemand met een lage bioavailibaty, of heb je lichte vorm van ADHD Ben geen dokter, dus weet het ook niet zeker, maar probeer een hogere dosis anders"
"De beste benzo's zijn volgens mij triazolam,flunitrazepam,nitrazepam,diazepam,brotizolam,midazolam, lormetazepam,alprazolam en clonazepam Een kort overzicht naar mijn ervaringen en kennis NACHT: triazolam (halcion) 0.25 mg van Pfizer een inslaper, zolpidem is snoep ertegen flunitrazepam, vroeger berucht onder de naam rohypnol nitrazepam (mogadon) 5 mg een zusje van flunitrazepam, werkt net als fluni's lang en krachtig om te slapen brotizolam (lendormin) 0.25 mg , kortwerkende thienodiazepine, perfect om kort en krachtig te slapen midazolam (dormicum) 15 mg, kortwerkkende imidazolobenzodiazepine, kort en krachtig om te slapen lormetazepam ( loramet/noctamid) 2 mg, vrij krachtig slaapmiddel, werkt voor mij net lang of kort genoeg, iets van een 8 uur OVERDAG: diazepam, berucht onder de naam valium 10 mg, ideaal om overdag tegen angst of nervositeit te gebruiken,mijn inziens alprazolam ( xanax) 2 mg, ideale ,kortwerkende angstkiller clonazepam ( rivotril) 2 mg, ideale ontspanner en ook langwerkend, te gebruiken overdag , wel hypnotischer en iets minder anxiolytisch als bv alprazolam Veel plezier, but don't get hooked, benzo-afkick is te vergelijken met hero-afkick!!!"
"De effecten zijn algemeen gezien hetzelfde volgens mijedatie,soms euforie,spierrelaxatie,angstdempend, etcetera. maar diazepam 10 mg is wat minder sterk dan oxazepam, in tabletten van 50 mg dan. Het verschil is wel dat diazepam veel langer werkzaam is dan oxazepam en dat oxazepam niet door de lever wordt afgebroken itt diazepam. Alcohol versterkt de effecten van alle benzo's, dus ook van diazepam en oxazepam. Ik weet niet met hoeveel diazepam 10 mg je 1 tablet oxazepam 50 kan of mag vergelijken maar laat me zeggen dat 1 oxa 50 toch wel overeenkomt met zeker 20-30 mg diazepam (Valium) Ik raad je aan met 1 tablet oxazepam 50 te beginnen , niet meteen 3 tot 4 droppen. MvG Transformers"
"In het engels betekent drug medicijn harry, maar voor zover ik weet is ionamax een upper, een soort pep/energie-pil, daarom het gebruik door o.a. bodybuilders ik weet dat er fentermine ( een amfetamine-derivaat in zou moeten zitten, want je hebt ook veel fake ionamax) , verder zitten er nog dingen in, vitamines, efedrine, en rest weet ik ook niet precies. Het stofje is voor zover ik weet ook niet bij de apo te koop, dus zwarte markt"
"In Belgie is het op de markt, maar niet onder de merknaam Dilaudid, maar Palladone, én de werkzame stof in Dilaudid/Palladone is niet oxymorphone, maar hydromorphone. De instant-release caps zijn 1,3 en 2,6 mg en de extended-release zijn 4,8,16 en 24 mg O ja en hydromorfon is zo'n 5 x sterker dan morfine, dus 10 mg morfine (oraal), komt overeen met 2 mg hydromorfon."
"Graag gedaan. Maar dat kan natuurlijk dat het als poeder te koop is hoor en dat kan je dan nog altijd in caps sturen, maar als je het via via koopt of via het i-net, pas dan toch op, want de meest oppeppende stof is fentermine: een stof die gebruikt nu niet meer, maar vroeger wel...nu nog ( in sommige landen) als appetijt-onderdrukker gebruikt wordt ( medisch dan) voor obese patienten. Bij bodybuilding snap ik wel dat het je energie zal geven, maar denk dat de voornaamste reden dan vetverbranding zal zijn."
"repsak zei: hey allemaal, Ik pak zo ongeveer 7 maanden 1gr lormetazepam per dag. Heb er niet echt last van maar wil toch graag stoppen. Ben nog jong(23jaar) en wil er niet altijd afhankelijk van zijn. Ik zal afbouwen, Nu is mijn vraag: Kan ik hier veel moeilijkheden mee verwachten? alvast bedankt Klik om te vergroten... 1 gr?? 1 mg bedoel je toch, hoop ik voor je"
"Ja thusso-rhinatiol, zijn zuigtabletten dacht ik, je hebt ook dxm als siroop in de apo, zonder voorschrift."
"Weet ik geen precies antwoord op, maar weet wel dat als ze in de blister zitten, ze zeker nog goed zijn na de EXP datum bv 02 2012, we zijn nu april dan zijn ze volgens mij nog even goed. Ik heb van mn dokter al eens enkele bromazepams meegekregen,dit jaar, waarvan de vervaldatum 2001 was! en zopiclone van 2005!, maar goed gekregen is gekregen, ga ik niet over klagen. Maar volgens mij waren van die tabletten de biol. beschikbaarheid toch gedaald, dus dat je er bv. 2 of 3 moest nemen , om het effect te hebben van ééntje dat nog vers is dus"
"Ik kan je garanderen dat 1 mg lorazepam niet overeenkomt met 10 mg diazepam 1 mg lorazepam komt overeen met 5 mg ongeveer ja, dus je arts zit daar toch juist hoor."