Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoppen met lormetazepam

stoppen met lormetazepam

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik jou was zou ik (indien mogelijk) elke week 12,5 % minder nemen of om de 2 weken. Heeft mij goed geholpen in ieder geval!

Succes met de recovery! Weet precies hoe het is..
r
repsakLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey allemaal,

Ik pak zo ongeveer 7 maanden 1gr lormetazepam per dag. Heb er niet echt last van maar wil toch graag stoppen. Ben nog jong(23jaar) en wil er niet altijd afhankelijk van zijn.
Ik zal afbouwen,

Nu is mijn vraag: Kan ik hier veel moeilijkheden mee verwachten?

alvast bedankt
r
repsakLid
01-01-2024, 00:00
#3
btw: ik pak het om te slapen, ben een heel moeilijke slaper van nature
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik jou was zou ik me je arts een afbouwschema maken. Veelal krijg je dan diazepam om het mee af te bouwen. Er zijn veel schema's om af te bouwen. Maar doe het rustig aan en je zal minder last hebben van de afkick. In het benzo topic staan 1 of 2 schema's maar er zijn er veel meer natuurlijk
Verstandige keuze en veel succes het is even door de zure appel bijten.
Grz
r
repsakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de info,

Ik ga eerst zelf proberen minderen dan(slechts 7maanden en lage dosis tot nu to), als het te moeilijk is nr de huisarts

cheers
t
transformersLid
01-01-2024, 00:00
#6
repsak zei:
hey allemaal,

Ik pak zo ongeveer 7 maanden 1gr lormetazepam per dag. Heb er niet echt last van maar wil toch graag stoppen. Ben nog jong(23jaar) en wil er niet altijd afhankelijk van zijn.
Ik zal afbouwen,

Nu is mijn vraag: Kan ik hier veel moeilijkheden mee verwachten?

alvast bedankt
Klik om te vergroten...

1 gr?? 1 mg bedoel je toch, hoop ik voor je
:)
r
repsakLid
01-01-2024, 00:00
#7
even een update:

Ik zit op erasmus in turkije en toen ik deze post aanmaakte had ik nog 1pil 2mg. Ik dacht dat ikhier heel makkelijk aan slaappillen zou geraken, maar na lang zoeken niks gevonden!!
Ik ben dus cold turkey moeten stoppen. Nu moet ik zeggen, ik heb veel slapeloze nachten gehad, nog altijd wel, maar ik heb geen school meer en dit is dus geen ramp. Ik heb ook alleen afkickverschijnselen snachts: niet slapen, wat angstig. Dit zal wel komen omdat ik ze altijd alleen heb gebruikt met slapen als doel.
Het is heel onaangenaam maar geen ramp. Uiteraard komt dit omdat ik geen verplichtingen meer heb en gewoon heel de dag in de zon kan chillen. Als ik naar school moest gaan, werken of lere voor examens as dit uiteraard helemaal anders geweest
s
spuky10Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ahhh goed zo, blij dat het meevalt! en nu doorzetten he :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."