#1
beste mensen,
ik had laatst mijn eerste ervaring met benzodiazepines, namelijk Diazepam 10mg (PCH, TEVA).
Nu krijg ik een pakje Oxazepam 50 mg thuis gestuurd.
Kunnen jullie me vertellen welke verschillen ik kan verwachten en welke doseringen gepast zijn, al dan niet met alcohol?
Ik heb buiten het doosje Diazepam (dat nu op is) geen ervaring of tolerantie met benzo's.
Ik hoop dat ik dit in het goede topic geplaatst heb.
Met de diazepam (10 mg) kon ik redelijk wat bier drinken en een stuk of 3 / 4 stuks innemen zonder compleet van de wereld te zijn.
Kunnen jullie wat meer info verschaffen over de Oxazepam (50mg) ?
bvd![:)]()
ik had laatst mijn eerste ervaring met benzodiazepines, namelijk Diazepam 10mg (PCH, TEVA).
Nu krijg ik een pakje Oxazepam 50 mg thuis gestuurd.
Kunnen jullie me vertellen welke verschillen ik kan verwachten en welke doseringen gepast zijn, al dan niet met alcohol?
Ik heb buiten het doosje Diazepam (dat nu op is) geen ervaring of tolerantie met benzo's.
Ik hoop dat ik dit in het goede topic geplaatst heb.
Met de diazepam (10 mg) kon ik redelijk wat bier drinken en een stuk of 3 / 4 stuks innemen zonder compleet van de wereld te zijn.
Kunnen jullie wat meer info verschaffen over de Oxazepam (50mg) ?
bvd