Als je de "juiste" mensen kent, blijken de pharms in Nederland aan populariteit te winnen...
Ik hoorde gisteren van een broeder, dat oxi hier op het moment juist gaat als een trein.
Maar het kost wel veel, financieel gezien dan.
Maar het gevoel van Oxi is een veel subtieler gevoel dan H.
Maar wel weer euphorischer dan Morfine tabletten.
Maar de tabs komen vaak in een extended release of retard versie, dus moet je dat ook weer omzeilen, maar daar zijn gelukkig manieren voor.
En met een stevige opiaat tolerantie ga je van Oxicontin niet veel merken.
Veel Oxi wordt verscheept naar Engeland, waar er heel veel vraag naar is.
Maar dat is ook weer te wijden aan het gebrek aan goede straat H.
En in de USA zijn pharms het helemaal, omdat de H daar vaak dramatisch slecht is en je nooit weet wat je krijgt, terwijl pillen een "sure shot" zijn.
De meeste pillen worden daar ook IV gebruikt.
ps als je nog verder wilt discussieren hierover, stuur me gerust een PB.
Ik kan je dan ook de vergelijking tussen de prijzen van de verschillende meds uitleggen.
Want dat soort dingen willen we hier op het forum niet doen!
