Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZijn pharms hier populair in het illegaal circuit?

Zijn pharms hier populair in het illegaal circuit?

10 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
m
milfhunterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik op buitenlands fora lees, stuit ik op enorm veel tripreports over oxycontin en gelijkaardige opioiden. Op dit forum lees ik er echter nauwelijks iets over. Ook mijn IRL "drugsvrienden" hebben er weinig weet van. Ik heb ook nog geen dealers gevonden die dergelijke zaken verkopen. Is dat typisch voor onze drugscultuur dat wij het bij de klassieke drugs houden?
m
milfhunterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Damn, wat een lap tekst. :openmouth:

Helaas ben ik ook van België en zal ik het dus zonder oxy's moeten doen.
Hoe verhouden oxy's zich trouwens tot heroine? Een beetje zwakker maar verder niet zo veel verschil, neem ik aan?
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kom uit Belgie en ik weet als je van NL bent dat je daar sneller via via aan Oxycontin, Oxymorfone, etc geraakt. Ik heb 1 keer Oxycontin geprobeert en dat was via via dat ik in contact kwam met iemand uit NL. Ik had daar een doosje besteld van 20mg met 30 stuks...Nu moet ik eerlijk zijn ik neem methadone dagelijks ook ben een het afbouwen en toen ik een uurtje wakker was had ik gezien dat er op de tafel de post lag met mijn pakketje erin. Heb er 3 stuks genomen dus 60mg en na 1u30min nog eens 60mg, ik hoefde dan ook geen methadone in te nemen maar ik verkies toch liever de heroine waar ik aan geraak. Ik had wel een zeer lichte opiaat roes net alof ik een 3 tal uurtjes daarvoor 0.5gr had gechineesd. En ja het het kapotgeknabbeld in men mond zodat het meteen zou werken. Als je van NL bent ga gewoon naar een dokter en zeg dat je thuis gevallen bent en dat je flinke pijnscheutenn hebt als je je neerzet of je wil een bepaalde beweging doen. Zeg hem dat het 3 of 2 dagen geleden is gebeurd en dat je buur/vriend/kennis jou zo een pilletje heeft gegeven en dat het beter is gegeaan maar dat er nog steeds een beetje pijn was...en als je al goeie ervaringen hebt met opiaten dan kun je zeggen dat het een Oxycontin was van 40mg mss krijg je dan wel 60mg ofzo. In ieder geval hier in Belgie doen ze het zo goed als niet/nooit, Maar bij mijn dokter die schreef me meteen Rohypnol voor om te slapen en meteen 3 dozen om de 2 weken, nu is het van Eurogenerics dat ik ze koop sinds Roche gestopt is met het maken van Flunitrazepam (Rohypnol). Hopelijk helpt dit een beetje.
:wave: :wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
milfhunter zei:
Damn, wat een lap tekst. :openmouth:

Helaas ben ik ook van België en zal ik het dus zonder oxy's moeten doen.
Hoe verhouden oxy's zich trouwens tot heroine? Een beetje zwakker maar verder niet zo veel verschil, neem ik aan?
Klik om te vergroten...

Men word toch een stuk suffer/slaperiger van heroïne, tenminste dat is mijn ervaring. Maar goed Oxy is (ook) een stevige pijnstiller inderdaad :wink:

Op basis van gewicht is oxycodone 2 maal potenter dan morfine en is, omdat het oraal, nasaal en rectaal beter geabsorbeerd wordt dan morfine, in verhouding zelfs nog potenter.
Klik om te vergroten...
Wiki^
d
drugs are bad!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je de "juiste" mensen kent, blijken de pharms in Nederland aan populariteit te winnen...
Ik hoorde gisteren van een broeder, dat oxi hier op het moment juist gaat als een trein.
Maar het kost wel veel, financieel gezien dan.
Maar het gevoel van Oxi is een veel subtieler gevoel dan H.
Maar wel weer euphorischer dan Morfine tabletten.
Maar de tabs komen vaak in een extended release of retard versie, dus moet je dat ook weer omzeilen, maar daar zijn gelukkig manieren voor. :mrgreen:
En met een stevige opiaat tolerantie ga je van Oxicontin niet veel merken.
Veel Oxi wordt verscheept naar Engeland, waar er heel veel vraag naar is.
Maar dat is ook weer te wijden aan het gebrek aan goede straat H.

En in de USA zijn pharms het helemaal, omdat de H daar vaak dramatisch slecht is en je nooit weet wat je krijgt, terwijl pillen een "sure shot" zijn.
De meeste pillen worden daar ook IV gebruikt. :openmouth: :openmouth: :openmouth:


ps als je nog verder wilt discussieren hierover, stuur me gerust een PB.
Ik kan je dan ook de vergelijking tussen de prijzen van de verschillende meds uitleggen.
Want dat soort dingen willen we hier op het forum niet doen! :) :wave:
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#6
drugs are bad! zei:
En in de USA zijn pharms het helemaal, omdat de H daar vaak dramatisch slecht is en je nooit weet wat je krijgt, terwijl pillen een "sure shot" zijn.
De meeste pillen worden daar ook IV gebruikt. :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

Nu is het in de USA gedaan met het mooie liedje van de Oxy's! Ze hebben er bepaalde stoffen/bindmiddelen in gedaan zodat je ze niet meer kan spuiten want het versteend in de spuit, ook snuiven zal niet meer zo goed gaan als ze worden gcrushed weet niet hoe dat werkt maar je kan ze nu alleen maar gewoon gebruiken door ze te slikken. Op de nieuwe Oxy"s staat nu OP ipv OC. MAAAAARRRRR.....nu is er een andere medische opiaat HOT en het is 5x sterker, de naam : DILAUDID :) of tewel Oxymorphone. Nu wordt dat daar misbruikt op dezelfde wijze als hun vroegere OC Oxy's :grin: . Maar nu zijn onze Oxy's in de USA zeer gegeerd bij sommige trouwe gebruikers. Want bij ons die van Mundi Pharma zijn nog steeds het OC type. Dus ik ken een persoon uit mijn Belgen landje dat een bloeiende handel heeft met USA klanten, natuurlijk via TOR netwerk site. Denk wel dat velen wel weten wat ik hiermee bedoel, anders ...Google is je vriend :wink: . Maar ik ben van plan om binnenkort zo eens een DILAUDID te proberen. Naar het schijnt zijn die van 40 mg redelijk hard. Ik weet er nog niet veel af maar mss is het hier ook te verkrijgen maar onder een andere naam ofzo :rolleyes: :confused: .

PS : Ik ben niet voor 100% zeker of de spelling van DILAUDID juist is, maar ben benieuwd moesten er hier al een ervaring mee hebben laat staan dat het hier ook bestaat ergens in de EU.

Greeettttzzz :wave: :wave:
t
transformersLid
01-01-2024, 00:00
#7
In Belgie is het op de markt, maar niet onder de merknaam Dilaudid, maar Palladone, én de werkzame stof in Dilaudid/Palladone is niet oxymorphone, maar hydromorphone.

De instant-release caps zijn 1,3 en 2,6 mg

en de extended-release zijn 4,8,16 en 24 mg

O ja en hydromorfon is zo'n 5 x sterker dan morfine, dus 10 mg morfine (oraal), komt overeen met 2 mg hydromorfon.
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#8
transformers zei:
In Belgie is het op de markt, maar niet onder de merknaam Dilaudid, maar Palladone, én de werkzame stof in Dilaudid/Palladone is niet oxymorphone, maar hydromorphone.

De instant-release caps zijn 1,3 en 2,6 mg

en de extended-release zijn 4,8,16 en 24 mg

O ja en hydromorfon is zo'n 5 x sterker dan morfine, dus 10 mg morfine (oraal), komt overeen met 2 mg hydromorfon.
Klik om te vergroten...

Aaaahh super om te weten :sunglasses: :P
Thanks @ Transformers
:wave:
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ow jah Oxymorphone is Opana en Dilaudid is Hydromorphone :) .
Heb gehoord dat Opana dus Oxymorphone HET zwaarste is??? Of is Fentanyl nog steeds de koning??
:wave:
P
PhreeXLid
01-01-2024, 00:00
#10
Opana is de "koning" maar Fentanyl is sterker.
W
Wim SwingLid
01-01-2024, 00:00
#11
milfhunter zei:
Als ik op buitenlands fora lees, stuit ik op enorm veel tripreports over oxycontin en gelijkaardige opioiden. Op dit forum lees ik er echter nauwelijks iets over. Ook mijn IRL "drugsvrienden" hebben er weinig weet van. Ik heb ook nog geen dealers gevonden die dergelijke zaken verkopen. Is dat typisch voor onze drugscultuur dat wij het bij de klassieke drugs houden?
Klik om te vergroten...

ik slaap lekker op oxycontin.... :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."