Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 maand Clonazepam. Ontwenning?

1 maand Clonazepam. Ontwenning?

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag beste medegebruikers,

Een maand geleden ben ik er in geslaagd om aan 100 stuks clonazepam (ritrovil) 2 mg te geraken.

Ik heb de eerste twee weken elke dag 2 stuks gebruikt, daarna 2 weken 1 per dag.

Nu is mijn vraag: als ik abrupt stop met het gebruiken van clonazepam, krijg ik dan ontwenningsverschijnselen? Ik heb enkele keren 2 dagen gestopt en toen voelde ik geen verschil. Ik heb wel een tolerantie opgebouwd en voel eigenlijk niets meer van clonazepam, maar heb ook geen zin om de dosis op te drijven :)

Misschien moet ik het afbouwen.

Want eigenlijk heb ik het gehad met dit spul ...

Greets!
S.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Areyouexperienced? zei:
Dag beste medegebruikers,

Een maand geleden ben ik er in geslaagd om aan 100 stuks clonazepam (ritrovil) 2 mg te geraken.

Ik heb de eerste twee weken elke dag 2 stuks gebruikt, daarna 2 weken 1 per dag.

Nu is mijn vraag: als ik abrupt stop met het gebruiken van clonazepam, krijg ik dan ontwenningsverschijnselen? Ik heb enkele keren 2 dagen gestopt en toen voelde ik geen verschil. Ik heb wel een tolerantie opgebouwd en voel eigenlijk niets meer van clonazepam, maar heb ook geen zin om de dosis op te drijven :)

Misschien moet ik het afbouwen.

Want eigenlijk heb ik het gehad met dit spul ...

Greets!
S.
Klik om te vergroten...

Een goede afbouw is belangrijk, als ik jou was zou ik eerst een week de helft nemen, of als je kan in 1 keer stoppen. Maar zou zelf dus langzaam afbouwen, zo voorkom je makkelijker in de toekomst een "terugval". 1maand is goed te doen, ken mensen die het al jaren dagelijks nemen nog steeds.
Succes en overhaast niets goede besluit!
t
transformersLid
01-01-2024, 00:00
#3
Clonazepam is een langwerkende benzo en het tricky daarvan is dat je de eerste 2 dagen nog geen ontwenning voelt, gezien de halfwaardetijd ( 30-40u), dus na 30 uur zit de helft van de clonazepam nog in je systeem.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."