Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zie dat hier een hele hoop reactie's zijn van leuke ervaringen met hallucineren. Ik heb momenteel zelf redelijk wat verschillende soorten pillen gebruikt tijdens feesten/disco's. In mijn vriendengroep word door iedereen drugs gebruikt, als we slikken doen we ook allemaal dezelfde pillen en vertellen elkaar wanneer we pakken hoe we ons voelen en of er problemen zijn. Ikzelf ben 31 december 2009 begonnen met xtc ik had ervoor wel eens geblowd maar niet vaak. in de tussentijd hebben we al redelijk wat verschillende soorten getest en ook wat andere soorten drugs uitgebrobeerd ( b.v. speed snuiven/capsules). Maar we gebruiken dus op een feest b.v. allemaal dezelfde pillen, mijn vriendin en 2 andere meiden voelen de pillen meestal wat eerder maar het is bekent dat dit bij vrouwen normaal is.Ik en 2 andere jongens voelen het verschillend. Maar ik ben de enigste die hallucineert ik zoek dit punt vaak ook wel op omdat ik het leuk en relaxed vind maar me vrienden denken dat hallucineren door een overdosis komt en heel slecht is voor je. Normaal zag ik wel eens midden in een zaal een glazen tafel staan waar ik omheen liep, mensen met maskers op, en nog veel meer. Maar vorige week wou ik mijn grenzen aftasten door wat sneller en grotere hoeveelheden te pakken. Ik had 2 blauwe driehoeken met een kruisje en 1 blauw bruin/wit gespikkelde pil. ik begon om 12 uur met de eerste driehoek, na een half uur pakte ik de volgende driehoek, ik begon het al te voelen maar na korte tijd kwam hij goed aan en had ikd e bekende gevoelens. Ik pakte na een half uur de laatste pil die naar zeggen van de dealer 175mg bevatte. Ik dacht wel dat het snel was maar had niet verwacht dat ik zo hard zou gaan, ik begon zwaar te hallucineren en zag bijvoorbeeld een vriendin haar hoofd aan als een spinnenweb mensen die op de grond lagen en nog vager ik zag ongeveer 5 minuten lang iedereen in slow motion bewegen niet haperend maar gewoon echt slow motion ik stond als het waren als enige normale in de zaal maar de rest was slow motion behalve geluiden. later die nacht het laatste uur dat we in de disco waren kon ik mijn ogen niet meer openhouden ik stond met mijn hoofd naar boven,ogen dicht,kaak strak op elkaar en met mijn armen en handen te bewegen op de muziek. Mijn vrienden zeggen dat hallucineren eigenlijk een tekort aan zuurstof is in je hersenen en dus zeer gevaarlijk voor je leven is, ik wil graag reactie's want ik ben dol op hallucineren (zo erg als dit verhaal hierboven wil ik absoluut niet meer) en wil graag hun geruststellen zodat ze zich niet ongerust maken over mij. verder zal ik zeggen dat iedereen gewoon lekker los moet gaan met of zonder drugs maar doe je met,koop dan een eigen testpakketje hieraan kun je meteen zien of er mdma of speed inzit. een kennis van mij is zijn broer verloren aan op feesten gekochte pillen waar nog geen gram mdma/speed inzat hij proefde wel anders iets meer gemisch maar niet overdreven dus test je stuff eerst ff:P Bedankt voor het lezen en ik wacht op reactie grz tonderslag"
"hehe xD had ik nog niet eens gezien. vond t wel leuk om er wat te reageren misschien komen er wel meerdere reacties xD"
"DeepPurple zei: Stoelen komen ook vaak voor. Heel grappig als je hard gaat in een club en je ziet opeens overal stoeltjes en tafeltjes staan. En inderdaad de welbekende bril en mensen die er niet zijn... Klik om te vergroten... maskers zien is een must xD"
"hehe geen nodig om te gaan slapen dus xD"
"atbboy zei: Heb nog nooit echt gehallicineerd van Mdma, alleen soms dat ik wat shillouletten zag maar als je met je ogen knippert is het weg. Klik om te vergroten... Beschrijf is en avond ( hoeveelheid pillen, tussentijden, en situaties ) misschien kan ik je wat ervaring delen ik zit genoeg aan de hallucinaties hehe"
"je done list klopt niet hahah je hebt 2 keer truffels erbij staan :P"
"Harderstyles zei: @ hierboven.. XTC = MDMA! Klik om te vergroten... hmm ja ma ik denk dat hij kristallen bedoelt. Ik heb trouwens wel nare hallucinaties gehad en een vriend van mij ziet meestal dode mensen en zo heel freaky, hij houdt er niet van hij zuipt zig liever het ziekenhuis in hehe. Binnenkort qlimax gaat ie trouwes wel slikken, eens kijken wat dit teweeg brengt haha. Ik zelf begin een beetje af te stappen van de groene canadezen, ik heb deze meerdere keren gehad en er zit zoveel verschil in de pillen. eerst had ik er een keer 2 op en spacede ik m best lekker maar zaterdag had ik er 3.5 op en ik hallucineerde niet en had best zwakke hoogte punten. Ik moet wel zeggen dat ik wat speed had gebruikt van te voren, ( 2 kleine lijntjes voor de oppepper zeg maar) space ze !!"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Hm toen wij een keertje naar hard nature in eindhoven zijn gegaan hadden we wat pilletjes gebruikt,ging lekker begon rustig te voelen want we pakten ook voorzichtig, maar toen werden we eruit gezet omdat ik en een vriend stonden te roken, stom natuurlijk maarja we ware dus boos op onszelf, we drukten een sigaret in onze handen uit voor straf en liepen te huilen omdat een maat zijn favo dj had gemist. Thuis aangekomen gaan mijn vrienin en ik naar bed en praten wat na, Ze was iets aan het vertellen en ik was steeds de draad kwijt van het verhaal,iedere keer moest ze opnieuw beginnen of opgeven als het niet lukte, toen begon ik ineens te hallucineren ik zei ineens wacht ff sgat ik moet even afdraaien ik lach gewoon in bed, later was ik een bericht aan het typen kijk ik naar mijn hand heb ik geen telefoon vast :P ik was op een gegeven moment zo gewend aan die dingen dat ik zoiets zei en dan tegen me vriendin zei "nee laat maar ik ben weer bezig" toen viel ik in slaap, ik wed dat ik 100 verschillende dromen heb gehad waarvan de helft nachtmerries waren over eindhoven, mensen die mijn auto stalen en een vriend van me was de aanvoerder van de groep. de volgende dag was ik steed een beetje grieperig en toen ik later in me auto zat kreeg ik ineens zware hoofdpijn en griep, ben vlug teruggereden naar huis en meteen onder de wol gekropen, ben 2 dagen ziek geweest met hele hoge koorts, ik heb de hele werkweek daarna gehad dat ik me overdag gewoon voelde en dat ik rond 6 uur 's avonds weer die hoge koorts terugkreeg dat ging weer gepaard met hevige hoofpijn en veel zweten. gelukkig heb ik dit maar een keer meegemaakt grz"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Nee kan niet zeggen dat ik echt hitte of ijskoud verschillen heb wel dat ik net als vannacht wij gingen om 12 uur na de disco had net van te voren een halve capsule speed op omdat ik heel rustig wou doen vanwege vorige week toen ik TE strak stond en ik kwam om half 5 buiten en het was gewoon warm dit had de helft van de groep ook en de andere stonden te rillen ik stap eigelijk altijd onder de douche als ik thuiskom na weer een avontuur met xtc ik voel me dan altijd zo suf en zwak als ik thuisben gewoon uitgeput laten we maar zeggen he :P"