Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Escoban zei: Pitloze witte druiven Kinder chocolade (gekoeld uit de koelkast) Kebab & shoarma Dropfruit duos Klik om te vergroten... Haha precies het zelfde ik vreet altijd hele trossen weg van pitloze druiven Kebab haal ik ook meestal ( is maar 1,50 hier )"
"Ik wist niet dat je pure coke kon snuiven, Ik dacht alleen basen gecleande coke = 100% = crack??? volgendsmij haal je je hele neus naar de klote die versnijdingsmiddelen zijn er speciaal in gedaan om het te kunnen snuiven anders is het veel te sterk. CORRECT ME IF IM WRONG"
"Oh oke, Ik dacht dat zuivere cocaine (100%) crack was maar dat is dus niet zo."
"Dan moet er wel heel veel caffeine in die coke hebbe gezeten want ik kan gerust slapen na een blikje red bull"
"Ik gebruik het met mate, Het is dus een lust bij mij, waar ik wel last van heb is de volgende dag ( heel veel nadenken over rare dingen )"
"Hallo ik snuif af en toe ( 1x per 2 maanden ofzo cocaine ) maar soms ben ik beetje nerveus en als ik de lijn dan neem krijg ik soms ineens hevige hartkloppingen ( snelle hartkloppingen ) word soms een beetje bang om een hardaanval ofzo te krijgen of is dit normaal?"
"Misschien licht het eraan dat ik beetje stress heb als ik het doe dat er iemand bovenkomt? Want we doen het bij zon jonge boven maar zijn vader is meestal thuis dus ik ben dan beetje bang om gepakt te worden kan het hier aan liggen? Want ben voor dat ik het doe ook beetje zenuwachtig omdat ik het maar paar keer gedaan heb"
"Maar als ik het bij minder dan 0.5 gram hou kan het tog nooit mis gaan en ik snuif ook niet snel achter elkaar gewoon 8 lijntjes ofzo van die 0.5 gram maken over 3 uur opsnuiven dan slapen."
"Het maakt me wel een beetje lang maar ik gebruik mnaar 1x in de 2 maanden ofzo en dan echt 0.3 of 0.4 gram ofzo af en toe jointje ertussen roken kan toch niks mis gaan dan?"
"Oke, Dus ik kan er gevoelig voor zijn maar heb het al 9x gedaan soms hartkloppingen meer niet, Maar ik neem aan dat dit er niks mee te maken heeft. ( kan niet alleen naar dokter gaan want als me ouders erachter komen sluiten ze me op in me kamer totdat ik ervanaf ben ) Ze hebben zelf ervaring met bijna alles ze zijn ook verslaaft geweest aan chinezen ( hero ) En hebben dus in diepe shit gezeten daarom willen ze niet dat ik erin raak. Maar ik wil het alleen nog met oud en nieuw doen zou ik het risico kunnen nemen?? Ik neem dan maar een paar lijntjes. Bedankt alvast. Groetjes"