Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dank!! precies wat ik nodig had op het moment aangezien ik wat DMT heb weten te bemachtigen"
"dankje!"
"Zazuu. zei: kijk klare taal, k dacht al wel dat het niet goed kan zijn, het is tenslotte rook dat je naar binnen haalt. het beste is dus dat je niet elke dag een gram E N een pakje sigaretten rookt gewoon beetje afwissele Klik om te vergroten... het beste is om spacecake te eten"
"wow, heftige reactie, woon jij in staphorst ofzoiets?"
"de kafmees zei: Ik denk dat het sowieso geen goed idee is om dagelijks te blowen, ik denk dat het op de lange termijn gewoon niet goed voor je is. Er is hier vast wel een ervaringsdeskundige die daar iets zinnigs over kan zeggen? Klik om te vergroten... zo goed als elke dag, afgelopen 4 jaar.. , gymnasium in 6 jaar gehaald, nu 2e jaars psychologie op de uni. tot zover de ervaringsdeskundige"
"ik wordt alleen misselijk als ik het met tabak erbij rook... maar miss is dat omdat ik niet rook (sigaretten).. dus als je in het dagelijks leven niet rookt zal ik je aanraden om een puur pijpje te kopen (3-7 euro bij smartshop) en lekker daarmee te blowen. Ook stuk efficienter enzo"
"ok, ik persoonlijk kan wel veel beter tegen sigaretten dan tegen joints (denk omdat op sigaretten een filter zit). dus miss toch de moeite om te proberen. iig: veel plezier"
"geekos zei: en vooral niet te veel denken aan kotsen.. Klik om te vergroten... denk niet aan een roze olifant op een heel kleine fiets, denk niet aan een roze olifant op een heel kleine fiets. ja dat niet ergens aan denken, dat werkt goed"
"eet niet of uw voorbeeld mij op een ironische manier uitlacht maar goed stel : je bent rustig een heel dikke joint aan het blowen, na het blowen word je iet of wat misselijk en daarna komt iemand bij jou en zegt : "hey, jij ziet er echt niet goed uit, moet je kotsen fzo?" stel : je bent rustig een heel dikke joint aan het blowen, na het blowen word je iet of wat misselijk en daarna denk je in jezelf van : "shit, ik hoop dat ik niet moet kotsen" beide situaties resulteren meestal in 1 ding : kotsen you feelin' me? Klik om te vergroten... ik snap je wel ik kaart alleen maar een geinig psychologisch fenomeen aan. onze geest kan niet omgaan met ergens 'niet aan denken' dan denkt men er toch aan, snapt u ik was je niet aan het uitlachen hoor :P ben gewoon beetje melig"
"Deventer88 zei: Readerbot zei: Deventer88 Klik om te vergroten... Hitler is dood. Klik om te vergroten... geboren in 1988 zegt meer over jou dan over mij KUTKNEUS Klik om te vergroten... hee joh, no need to get upset, the both of you haha, doet me denken aan die keer dat ik mijn voordeur opendeed voor mijn vriend terwijl ik een prachtige hema-pyjama aanhad. Hij begint opeens KEIHARD te lachen en komt niet meer bij, het enige wat ie kon uitbrengen was ''hitler piyama''.. was me nooit opgevallen dat er heel groot 88 op mijn borstkas stond"