Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Psychedelibee zei: De momenten waarop het mij erg helpt zijn wanneer ik veel sociale afspraken heb op werk of wanneer ik de hele dag wil programmeren. Ook als ik ontzettend brak ben helpt het enorm, maar eigenlijk vind ik dat dan wel weer zonde van mijn microdose. Klik om te vergroten... Ja dit herken ik wel. Ik ben van nature wat introvert en ook gewoon niet echt zo'n spraakwaterval. Met een microdose kan ik al heel veel liefde voor mensen beginnen voelen en echt een soort drang voelen om het die mensen wat te staan lullen. Tijdens het gesprek gaat alles ook zo vanzelf. Waar ik nuchter nog eens moet nadenken over wat ik zeg komt het met LSD zo m'n mond uit. Ook als je wat mottig bent kan het helpen ja. Ooit eens een microdose gedaan na 2 nachten kut geslapen te hebben. Het gaf mij wel veel energie en zorgde ervoor dat ik niet ging crashen. Maar na een uur of 5/6 wanneer ik zo in die reflectiefase van acid begon te komen had ik toch wel niet zo'n fijne gedachten..."
"15 uur onder de LSD. Lijkt misschien niet veel met al die records hier, maar ik kan jullie verzekeren dat het wel lastig was..."
"Djeezes sommigen zoeken hier echt de grenzen van hun lichaam op..."
"@tijdloos klinkt ziek"
"3 dagen spacen op acid? Djeeez jij hebt een sterk mind man!"
"Wat doet ketamine eigenlijk met je? Zouden jullie graag hier eens neerschrijven wat ketamine met je doet?"
"Hij is bezig met groeien ja."
"Hallo DF Ik heb me zojuist een peyote aangeschaft van zo'n 2-3cm, en ik vroeg me af of jullie me wat tips en hints kunnen geven over de verzorging van deze cactus. Ik zou hem trouwens ook vlug willen verplanten aangezien de pot waar hij nu in zit veel te klein is. Als jullie meer weten over de juiste bodem, aantal uren licht per dag, hoeveelheid water, hoeveelheid voeding, etc.. moet je maar iets laten weten. Thanks!"
"Ik heb nu 11 amnesiazaadjes thuisliggen maar ik ken niets van wiet helpen groeien? Kunnen jullie alles wat ik moet weten hier neerzetten?"
"Wat beschouwen jullie zelf eigenlijk als een goed schema om LSD te gebruiken? 2x per week LSD gebruiken volgens Fadiman vind ik toch wel wat te veel. Ik heb zelf 2 maand aan een stuk 1x per week LSD gebruikt. Helpt mij op professionele basis echt enorm vooruit gezien mijn ADHD. Maar ik ben tevens ook HSP en merk dat die LSD m'n gevoelens nogmaals eens versterkt. ( ja tuurlijk.. het zijn psychedelica..) Zo was ik op een dag eens aan het dosen geweest toen ik het nieuws hoorde dat oma overleden was. Kwam net iets harder aan dan normaal moet ik zeggen. En de dagen erna kon ik het moment van impact nog steeds goed oprakelen. Heb nu na een maand nog eens een microdose genomen. 10 µg ipv 15. Moet zeggen dat het me deze keer wel weer veel effecten geeft. Een beetje zoals de eerste keer. Ik denk dat het met zo'n sterke substanties gewoon belangrijk is dat je ze niet te frequent begint te gebruiken, ook al is het voor medische doeleinden."