#1
Ongeveer een weekje geleden liep ik door de stad. Na wat simpel nadenken kwam ik op het idee van wat de wereld nou eigenlijk is.
Ik ben een mens dat rond loopt in een soort van plaats die eigenlijk totaal niet echt iets heel nuttigs doet.
Enzovoorts enzovoorts, hierop volgde een paniekaanval(Die ik al een jaar niet meer heb gehad. En sinds toen ben ik elke keer als ik er mij bewust van ben telkens weer over dat soort dingen gaan nadenken. En ik vroeg me af of hier mensen zijn die ook teveel nadenken over vanalles.. vooral het leven en wat je nou daadwerkelijk aan het doen bent....
Ik ben een mens dat rond loopt in een soort van plaats die eigenlijk totaal niet echt iets heel nuttigs doet.
Enzovoorts enzovoorts, hierop volgde een paniekaanval(Die ik al een jaar niet meer heb gehad. En sinds toen ben ik elke keer als ik er mij bewust van ben telkens weer over dat soort dingen gaan nadenken. En ik vroeg me af of hier mensen zijn die ook teveel nadenken over vanalles.. vooral het leven en wat je nou daadwerkelijk aan het doen bent....