Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"quotethemadraven zei: Je zit ernaast! Propranolol is in eertste plaats een middel dat word gebruikt bij verschillende cardio vasculaire aandoeningen. Het hoort bij de Beta blockers. Dus een uur voordat je gaat vliegen een paar van die pillen schieten gaat het er niet aangenamer op maken. Neemt niet weg dat het te pas en te onpas word voorgeschreven voor allerhande kwaaltjes. Klik om te vergroten... Hm.... OK dan. En het verschil tussen natuurlijke slaap (REM-slaap) en 'slaapmiddelenslaap' kende ik wel, maar toch bedankt voor de toelichting."
"Nee, denk niet dat dat gaat lukken. Ik heb toch al een aardige dosis chemische kennis en op grond daarvan denk ik niet dat je de werkzame stof gemakkelijk uit dat tabletje krijgt. Daarnaast zal 't sowieso niet met een zuur reageren. Zou het dat wel doen, dan zou het hoogstwaarschijnlijk ook reageren met het zoutzuur in je maag en is de stof niet meer werkzaam."
"chase zei: Als je echt ALLES kan krijgen uit de farma... als ik in jouw plaats was zou ik hydrocodone proberen. Ik denk niet dat dit in west europa op voorschrift verkijgbaar is?! Klik om te vergroten... Nee, niet ALLES helaas. Hydrocodon(e) niet. Uit dat pijnstillend groepje volgens mij alleen Tramadol, maar ik heb gehoord dat dat echt rotzooi is... DonnieDark0 zei: Dat alprazolam de meeste stemmen krijgt komt denk ik voornamelijk, doordat deze via de dokter redelijk eenvoudig te bemachtigen zijn. Klik om te vergroten... Ja, dat zal wel'ns kunnen dan."
"DonnieDark0 zei: Ik zou die Alprazolam's gewoon niet gebruiken als je ook diazepam tot je beschikking hebt Test het zelf maar eens uit. Neem een keer 10 mg diazepam en ga chillen en test 2 weken later 10 mg alprazolam. Waarschijnlijk (naar mijn ervaringen) zal je diazepam daarna verkiezen boven Alprazolam. Maar wie weet is dat voor mij persoonlijk, see foy yourself. Klik om te vergroten... Was nog'ns aan het teruglezen... Alprazolam is niet meer dan 0,5 mg per tablet en de maximale dosis die je mag hebben is 2,5 mg. Dan moet ik dus een twee hele strippen (20 tabletten) naar binnen gaan werken? Dan zit ik aan die 10 mg... Heb ik dan niet een dikke overdosis?"
"Hardstylelover zei: Een vriend van mij zijn vader is dokter . Dit vergemakkelijkt natuurlijk het verkrijgen van voorschriften maar wat is nu zeker de moeite waard om is te proberen ? Klik om te vergroten... Ik heb momenteel ook het een en ander 'voor handen', dus voor mij is dit eveneens een interessante vraag. Benzodiazepinen (de zogenaamde 'pammetjes': diazepam, oxazepam, lormetazepam, lorazepam, bromazepam enz.) schijnen binnen de 'farmaceutische drugswereld' populair te zijn. Voor de rest weet ik 't eigenlijk ook niet, ik ben benieuwd wat er allemaal naar voor komt."
"GODdamn zei: Zolpidem (tartraat), trip je half van Klik om te vergroten... Uhh... dat is een slaapmiddel, van je dan niet gewoon als een blok in slaap? Heeft iemand verder nog suggesties die zeker de moeite waard zijn? Alles is mogelijk, behalve de zware opiaten... dus of je eraan kan komen hoef je niet naar te kijken."
"GODdamn zei: Lees andere topics maar, ik ben niet de enige die er van wegzweeft :P (denken dat je in een trein zit, denken dat alles beweegt, dat alles 3d is maar ook weer plat, denken dat er mensen om je heen zyn terwijl je alleen bent etc) Klik om te vergroten... Heb er even het een en ander over gelezen. Ik denk dat ik 't maar bij de diazepammetjes en alprazolammetjes houdt. Goede keus toch, die 2, of niet? Zolpidem en zopiclon spreken mij persoonlijk niet zo aan als ik de bijsluiter, internetpagina's en de ervaringen van gebruikers erover lees. Da's een beetje kwestie van persoonlijke smaak hè... een ander lijken dia en alpra misschien weer helemaal niks. Maar goed, voordat ik echt over dia en alpra ga oordelen zal ik ze eerst maar 'ns een keer zelf proberen. PS: Ik begin zelf trouwens een beetje de indruk te krijgen dat ik dit topic aan het kapen ben. Dat is niet mijn bedoeling, excuses aan de TS."
"DonnieDark0 zei: Alprazolam is niet echt de moeite, dan is Lorazepam een veel betere keus. Persoonlijk vind ik Diazepam het leukst, lorazapam en oxazepam staan samen op 2. Let er wel op dat de dosering van Lorazepam een stuk lager is dan die van Diazepam. veel plezier, gebruik het niet te vaak dan blijft het leuk. Klik om te vergroten... Hm... de meningen zijn echt sterk verdeeld dan. Ik heb http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=25&t=6062 topic gelezen, daar kwam Xanax (alprazolam dus) het meest naar voor als favo benzo. Straks eens meer zoeken over lorazepam dan. :P EDIT: Ik kon het niet laten, ik heb even de proef op de som genomen in dat topic: Alprazolam IIIII IIII Diazepam IIIII III Flunitrazepam IIIII I Lorazepam IIII Lormetazepam II Midazolam II Nitrazepam II Oxazepam II Temazepam II Diazepam, alprazolam en flunitrazepam zijn over het algemeen genomen dus de grote favorieten. Maar goed, als Flunitrazepam makkelijker te verkrijgen zou zijn, was dat de onbetwiste nummer 1 denk ik. Van de 'gangbare' benzo's zijn alprazolam, diazepam en lorazepam (daar is 'ie ) dus de favo's."
"DonnieDark0 zei: Als je iets gaat proberen kan ik je echt diazepam aanraden. Het effect is een heerlijke rustgevende roes. Je maakt je nergens druk om. Als je normaal enigzins verlegen zou zijn is dat ook zo goed als verdwenen. Dingen die je als "problemen" zag lijken opeens een stuk minder erg. Je voelt je gewoon lekker en stress bestaat niet meer Drink er 1 biertje bij en je bent helemaal at ease (drink er niet te veel bij) Ik heb er nog nooit negatieve na effecten aan overgehouden. Ik neem ook hooguit eens in de 2 weken 1 tabletje van 10 mg. Puur voor de fun, ik zou in het weekend 's-avonds liever 1 tabletje diazepam nemen dan dat ik aan de alcohol ga. Klik om te vergroten... Zo wil ik het dus ook, gewoon verantwoord houden voor mezelf. Zo eens in de maand 'ns een keertje. Gewoon even chillen. Op de manier waarop ik van plan ben het te gaan gebruiken, kan ik denk ik wel een paar jaartjes doen met 60 dia's en 60 alpra's. Alleen de alpra's verlopen al in 2009. Weet iemand of het kwaad kan om verlopen benzo's te slikken?"
"Verwijderd..."