Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat er dan meestal nog eens bijkomt zijn de bezwete voorhoofdjes"
"wel raar eigelijk dat de meeste hun ogen bijna dicht zijn onder invloed van xtc op feeste zie ik meestal mense die hun oge ni dicht krijge"
"als je goede en zuivere pillen hebt dan heb je in principe geen kater ik heb ng nooit zon vitamine tablet genomen omdat als je een kater hebt dat meestal maar een dagje duurt dus dat vind ik de moeite niet"
"ik gebruik nu tog regelmatif elk weekend maar ik heb daar nog geen last van eigelijk alhoewel ik dit jaar wel moet dubbelene =/ maar dat ligt wel aan iets anders"
"hangt er van af hoeveel feestjes er zijn in de maand zkr ^^ maar ik denk gemiddeld 3 per maand heeft al erger geweest wanneer ik een paar feestjes na mekaar had"
"een colatje gistere"
"wat versta je eigelijk onder veel want bij mij is dat minstens 2 keer per week en ik denk nu eigelijk zelf niet dat dit veel is maar toch maar is vrage dachtek"
"ik ben geen 18"
"lysergine25 zei: Ik ken helemaal niemand die is blijven hangen, en mij mening is dat iemand die toch is blijven hangen die was rijp om te hangen. Het is niet fair om daar dan de lsd de schuld van te geven, die kleine groep mensen die toch psychedelica gebruiken ondanks dat ze geestelijk op de rand van instorten staan hadden het komen. Het had een biertje kunnen zijn het had een joint kunnen zijn waardoor ze doordraaide. Jij kent normale mensen ? Normale mensen blijven niet zomaar hangen. Stonie Klik om te vergroten... hey als ik hem wil waarschuwen mag ik dat toch wel zeker? en waarom zou jij alles erover weten? Als ik nu zeg dat ik iemand ken die helemaal normaal en gezond was en na gebruik van lsd stevig achteruit is gegaan zodanig dat hij niets meer alleen kan wat heb jij dan in te brengen? en als het niet waar zou zijn waarom zou ik het dan posten? Ik dacht eerst ook goed over lsd maar als ik dit dan hoorde dan slikte ik wel eens. Nu ik ben wel nieuwsgierig naar lsd maar ik heb de 'mogelijke' gevolgen er niet voor over dus nee bedankt. wil je trippen doe dan maar gwn paddos das tenminste veilig naar mijn weten. Das gwn een voedselvergifting in principe dus vanaf je begint te eten neemt de trip af. en sorry voor late reply maar was gwn even niet actief op forums"
"gewoon gaan plassen om het uur doe ik altijd, ook al voel ik dat ik niet moet soms gebeurt het wel dat ik het vergeet"