er is nog altijd een onderling verschil tussen krijt(vingers) en boleta's!
boleta's zijn daarom nog altijd geen garantie voor kwaliteit.
hoewel ik zelf wel al kwaliteit boleta's heb gehad,heb ik er zeker 10x zoveel zien voorbij komen die echt KUT waren!!!
en ik zei idioot omdat je statement niet klopt.
hoe harder de coke hoe beter is dikke onzin!
coke mag niet snoerhard zijn!
coke moet vettig zijn en een bepaalde geur hebben die ik niet kan omschrijven maar wel al vanaf een meter afstand bij wijze van spreken moet kunnen ruiken.
ik kan wel 1 ding zeggen,je moet er iets van kennen om kwaliteit te kunnen herkennen.
op de geur of het uitzicht alleen kan je niet afgaan.
het zijn meerdere puzzelstukken die moeten passen om goeie kwaliteit coke te kunnen herkennen.
ik snuif bv al 7j coke en na 7j kan je wel bijna onmiddelijk zeggen of het goed,gemiddeld,of kut is!!!
![:)]()