Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvingers oftewel krijtjes

vingers oftewel krijtjes

13 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat betekent vaak goeie kwaliteit, hoe harder hoe puurder.
Maar aan je naam te zien zit je meer aan de xtc kant, hou het daarbij zou ik zeggen en met mate.
y
yugoslaafLid
01-01-2024, 00:00
#2
KRijtjes vingers zijn goedkope soort coke. Als de gebruiker het krijgt is het al meerdere malen geperst en gemengd maar toch best wel goed om te snuiven of te roken
x
xtc zoekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Via mail kreeg ik van iemand vingers oftewel krijtjes aangeboden. Wat betekend deze terminologie voor sos?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat betekent vaak goeie kwaliteit, hoe harder hoe puurder.
Klik om te vergroten...

Onzin.
Het kan 10 keer opnieuw geperst zijn, en 10 keer versneden.
Ook al ziet het er nog zo puur uit, er kan vanalles door heen zitten.

Laten testen, dan pas weet je of het goed is.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
sve1200 zei:
Hey Frisko,
Spreek je altijd mensen aan die je niet kent met idioot. Slechte gewoonte.
Klik om te vergroten...
Alleen als het terecht is.
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is ook weer zo, alleen mijn ervaringen waren nooit slecht.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
sve1200 zei:
Heet jij ook al Frisko?
Klik om te vergroten...
Just stating the obvious..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedoel je met DH trouwens Den Helder?

Daar kom ik liever niet meer voor coke, zal dan wel weer aan mijn contacten liggen...
Van 5 verschillende laten testen, niet 1 kwam boven een zuiverheid van 35%
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
sve1200 zei:
Dat betekent vaak goeie kwaliteit, hoe harder hoe puurder.
Maar aan je naam te zien zit je meer aan de xtc kant, hou het daarbij zou ik zeggen en met mate.
Klik om te vergroten...
IDIOOT!!!!!!

coke die snoeihard is is rommel!!!
coke moet plakkerig zijn dus kan no way echt hard zijn...
vingers of krijtjes zijn meestal versneden rommel.

wat jij bedoeld zijn boleta's,
kleine dikke eitjes van 10gr per stuk.

een krijtje is langwerpig(ter grootte van een vinger of een krijt) en is ALTIJD opnieuw geperst want zo word het no fucking way binnen gesmokkeld!!!!! :wave:
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey Frisko,

Spreek je altijd mensen aan die je niet kent met idioot. Slechte gewoonte.
Toch klopt er wel iets aan je verhaal.
Maar zoals ik al zei soms noemen ze het krijtjes en je krijgt inderdaad bolletas. Want het heeft inderdaad precies de vorm die jij nu beschrijft

Opa,

DH bedoel ik de hofstad in Zuid Holland, maar regel meestal mijn rommel uit de hoofdstad en omstreke.

Groetjes André
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Heet jij ook al Frisko?
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar ik zeg ook, hij heeft gelijk hoor, ik weet niet de precieze termen :).

Greetz
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
er is nog altijd een onderling verschil tussen krijt(vingers) en boleta's!
boleta's zijn daarom nog altijd geen garantie voor kwaliteit.
hoewel ik zelf wel al kwaliteit boleta's heb gehad,heb ik er zeker 10x zoveel zien voorbij komen die echt KUT waren!!!

en ik zei idioot omdat je statement niet klopt.
hoe harder de coke hoe beter is dikke onzin!
coke mag niet snoerhard zijn!
coke moet vettig zijn en een bepaalde geur hebben die ik niet kan omschrijven maar wel al vanaf een meter afstand bij wijze van spreken moet kunnen ruiken.

ik kan wel 1 ding zeggen,je moet er iets van kennen om kwaliteit te kunnen herkennen.
op de geur of het uitzicht alleen kan je niet afgaan.
het zijn meerdere puzzelstukken die moeten passen om goeie kwaliteit coke te kunnen herkennen.

ik snuif bv al 7j coke en na 7j kan je wel bijna onmiddelijk zeggen of het goed,gemiddeld,of kut is!!! :kots: :)
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#14
als je je sealtje openmaakt en het is meteen allemaal poeder dan is het meestal hard versneden.

blijft het een soort plakje en je beweegt het sealtje van links naar rechts en het "plakje"
valt als het ware naar de andere kant en blijft grotendeels bij elkaar is VAAK een aanduiding
voor goede coke. (maar hoeft niet altijd natuurlijk)

en er zijn veel meer dingen belangrijk natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."