Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dit is een drugsforum. een forum voor info over drugs. het objectief aub. weet iemand of benzo's enz ook met een citroentje of acetylcistine zuur kan oplossen in water en shotten? bedankt voor de INFO heb je geen toevoegende info aan deze top: ga weg en geloof het of niet ik ben echt een sympathieke kerel grtz!"
"wat een zeer informatieve,wetenschappelijk onderbouwde uitleg. Zoals het hoort, ik vindt... als je er nix van kent zwijg dan! maar telkens jij wat zegt klopt het wel. U moet DRINGEND uw nickname veranderen, ze is uw kennis niet waard! en psycheldibee,mss dat ik een beetje bruut overkwam, maar dit is geen drughulpforum o.i.d. en ik haaat het gewoon als mensen denken dat ik niet weet waarmee ik bezig ben (ze geven mijn (in)direct het gevoel dat ik achterlijk ben. Nuja bij sommigen is dat zeker weten de bedoeling hahahaha en dan heb ik het zeker niet over u, ik ken u zelfs niet. so no hard feelings en zeer bedankt voor de info! ging morgen proberen diazepam wateroplosbaar te maken met wat druppels citroen. bijna weggesmeten geld een stuk van mijn lijf als ik even hard shot als anders (gewoon normaal injecteren dus). Als een product wateroplosbaar gemaakt moet worden, moet je dan het altijd koken met een ander chemische stoef (of citroentje bij hero, amoniak bij coke (indien men dit wil roken, wou crack zeggen maar crack is op basis van Natriumwaterstofcarbonaat , weet ook niet dat is maar het moet goedkoop zijn). Of kan je in bepaalde gevallen gewoon mengen met het wateroplosbaarmakend product? Is gewoon een vraag die ik stel omdat ik mijn speed altijd zuiver met aceton (koffiezetfiltermethode), maar zou graag nog es nakoken met water voor de eventuele restjes aceton weg te doen maar dit kan men niet doen want speed zal verdampen vrees ik aangezien dit oplost in water? Maar men zegt dat aceton zeer snel verdampt dus dak ik maar zeer snel is een zeer relatief begrip als je me begrijp. zou 10min nadat de speed met aceton gekuist is al consumeerbaar zijn denk je? Mvg, Supahgrass"
"ik zat net ff na te denken toen ik dat artikel over pluggen hier op het forum las. als iets niet oplost in water, dan kan het toch niet opgenomen via de endeldarm? ik bedoel bvb. benzo's pluggen enz. en kan het zijn dat "medicijnen met vertraagde werking" (MR medicijnen, Modified Released) niet oplosbaar zijn in vergelijking met de normale versie van het medicijn? Relatine kan ik redelijk goed oplossen in water maar nu heb ik Relatine MR en lost zo goed als niet op, of doe ik iets verkeerd? grtz"
"om een benzo te pluggen wat gebruik je dan ipv water? ik kan een valium wel miniscuul oplossen, mss dat dat voldoende is voor opname in de endeldarm denk ik? grtz"
"hallo ik had 2 vragen: -als je bij een politiedrugstest (bij ons in belgie meestal speekseltest) en je gebruikt rilatine, teken je dan voor amfetamine? - als je op doktervoorschrift benzodiazepine krijgt en je bij een speekseltest teken je positief (want daar wordt ook op getest) ben je dan strafbaar bezig? want er zijn toch veel mensen die door stress al dan niet ivm werk een xanax o.i.d. nemen? bedankt voor de info PS: had dit onderwerp al aangekaart in een subforum hier maar ik kreeg 0,0 reactie... grtz"
"rilatine is qua chemie geen amfetamine dus daar kunnen ze je niet op pakken "denk ik ". en benzo, je moet je doktervoorschrift afgeven a d apotheker om je medicatie (drugs vr de politie dus) te krijgen dus bij drugscontrole kan je die niet voorleggen. is er aub hier niemand met meer kennis van zaken of die uit ervaring kan praten? grtz & thx"
"heb al es 1ml wodka IV gedaan, geen effect op wat dan ook."
"Amateurtje zei: Daarbij ik vraag mij af hoe je een natte slappe tampon in je genotsgrotje steekt. Iemand ervaring mee? Klik om te vergroten... idd, dit vraag ik mij ook af, hoe kan je als man een doorweekte tampon zonder al te verlies van alcohol door dat nauwe poepgaatje krijgen? het druipt er toch gewoon op voorhand uit omdat het te nauw is? iemand die meer weet hierover, of ervaring heeft? grtz & thx voor de reacties! Supahgrass"
"hallo laatst had ik een artikel op het net gelezen, ik weet niet meer precies waar ik dit kan terugvinden. het ging over de kansen op een (dodelijk) ongeval bij het rijden onder invloed van cannabis en onder invloed van alcohol de conclusie wat dat je bij alcohol zoveel keer meer kans had op een ongeval dat stoned achter het stuur zitten? zou iemand aub dit artikel nog kunnen terugvinden, ik heb het nodig als "bewijsmateriaal" en ik vind het gewoon nergens terug grtz & thx"
"hallo zoas algemeen geweten kan je heroine oplossen met een paar druppels citroensap er in te doen en ik heb gehoord dat acetylcystinezuur (keelslijmoplosser) ook werkt. dan moet diazepam daar toch ook mee oplosbaar en dus net als hero injecteerbaar zijn? ik heb al es gewone relatinepilletjes van 10 mg op gelost en gespoten. nu heb ik capsules van 20mg Modified Reliesed (retards i d volksmond), maar daar in die capsules zit geen poeder maar miniscule bolletjes, kan deze ook wel oplossen me water want het wordt wel ERG papperig bedankt voor de info! en wees niet bang ik ben heus een junk, maar spuiten vindt ik beter en economischer dan slikken. Mvg Supahgrass"