#1
Ik heb het topic even verplaatst naar het verslavings subforum.
Of je na een maand al fysieke ontwenningsverschijnselen hebt weet ik niet, maar als je zo door gaat zal het niet lang meer duren in ieder geval. Ik zou echt even contact gaan zoeken met je huisarts of een verslavingsarts want als ik het zo lees slik je aardig wat medicijnen en drink je veel, als je niet al verslaafd bent dan ligt dat echt op de loer.
Of je na een maand al fysieke ontwenningsverschijnselen hebt weet ik niet, maar als je zo door gaat zal het niet lang meer duren in ieder geval. Ik zou echt even contact gaan zoeken met je huisarts of een verslavingsarts want als ik het zo lees slik je aardig wat medicijnen en drink je veel, als je niet al verslaafd bent dan ligt dat echt op de loer.