Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bullit"
"Precies, wie moet ik op zijn Bek SLAAN? Respect mij! :P"
"als of je online of via pm niet met de juiste mensen in aanraking kan komen, duh! Armani is gewoon een vette kneus met een goeie smoes voor zijn vrienden waarom hij mensen oplicht.( een of ander lulverhaal waarom hij mensen die op zoek zijn naar iets meer aansluiting een lesje leest maar stiekem gaat het hem om het geld) Armani de wereldverbeteraar, tuuurlijk! Ik ben de reincarnatie van Andre Hazes."
"gegevens achterhaald, goed gedaan meissie! En waarom heb je medelijden met hem, zeg je vriend dat je een tof cadeau van 60 eur voor hem gekocht had maar dat hij het nu door de koffie mag roeren. Ik zit nog leuke ideen te bedenken om zijn ouders mee te shockeren maar misschien zijn er andere sadisten online ?"
"je moet vertrouwen kunnen hebben, armani is gewoon een belachelijke puber. ' Ik ben een grote jongen, pas maar op' , kneusje. Ga lekker je scoooter opvoeren ofzo, of nog iets van je leven maken in plaats van een beetje grappen uithalen met mensen oplichten."
"^snap niet? @ lysergine25, bladgroen hoort er niet meer in te zitten dus dat bepaalt de smaak niet. Terpenen bepalen de smaak, maar die zitten er als het goed is ook minder in. Niet zelfs, als je weet hoe te extraheren."
"lysergine25 zei: Het bladafval bepaalt ook de smaak, een hasjsmaak heeft het niet echt. Het smaakt echt naar de wiet, Haze olie smaakt dus ook als Haze ...... Iedere olie heeft zijn unieke smaak zolang het afval van 1 soort is. Stonie Klik om te vergroten... Je stelt hier dat hasholie naar de smaak van de bladgroen van de wietsoort smaakt; bladgroen is vervuiling van hasholie. Terpenen bepalen voornamelijk de geur en smaak, en ook die horen er niet in thuis. Op zich wel lekker, maar toch. voorbeeld de ice-o-lator: Ice-O-Lator: Een hele pure, olie-achtige, licht kleurige hasj. Deze hasj wordt gemaakt door bevroren wiet/knipafval enkele minuten in een emmer met koud water en ijs door elkaar te mixen. De harskristallen vallen vervolgens door een fijnmazige zeefzak waar alleen de puurste harskristallen in achterblijven, het bladgroen gaat er doorheen. Wordt ook wel bubbelhasj of ijshasj genoemd, maar meestal gewoon afgekort tot "Ice". Klik om te vergroten..."
"en toch, als het weer misgaat moet je er maar eens hard over nadenken. Je schreef dat hij al 33 is; grow up gast! elke avond opblijven en dan de hele dag passief zijn, daar krijg je geen baan van suffie. En moon, je bent bang dat het uitgaat maar je hebt maar 1 leven. Als jullie er niet uitkomen en je er over 10 jaar toch achterkomt dat er niets veranderd is heb je spijt van 10 jaar, maar 10jaar tijd draai je niet terug. Angst voor verandering of een gebroken hart is een slechte raadgever."
"pm me maar voor het adres dan mag je gratis wiet komen ophalen. Moet je wel even voor de camera wat dingetjes doen; over acteertalent gesproken Hoe stoned moet je zijn om het nog niet te snappen dat je geen serieus antwoord op je vraag krijgt?"
"Nick de Neger zei: ROFL!!!! Klik om te vergroten..."