Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethylone

Methylone

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van de week methylone gehad in poedervorm... de smaak is echt TE smerig maar het effect :hearteyes:

eerlijk gezegd vind ik het beter als xtc omdat ik niks naars gevoeld heb toen het uitgewerkt was of kater of wat dan ook...

gevoel is beetje te beschrijven met xtc, alleen je bent niet TE spacerig... beste manier om te beschrijven is een lichtere dosis van xtc (alleen als je bij xtc een lichtere dosis pak, merk je het ook minder) dus het effect is iets lichter, veel minder last van kaken... grote pupillen een beetje, niet opvallend iig...

al met al erg goed :grin: was wel duurder als een gram MDMA kristallen maar zeker de moeite waard voor meer...

reden dat ik het hier plaats is, dat ik mn ervaring wil delen :P en of er tegenwoordig nog meer mensen zijn die dit nog wel eens gebruiken :)
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nooit van gehoord, klinkt interessant wel.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
3,4-methylenedioxymethcathinone



Methylone lijkt chemisch gezien heel sterk op XTC (MDMA). Het verschilt slechts doordat er 1 extra zuurstof (O) atoom aan de alkylgroep (de staart van het molecuul) toegevoegd is ten koste van 2 waterstof (H) atomen. Hierdoor schuift het molecuul van de familie van Amfetaminen naar die van de Cathinonen. Dit is de reden dat het (nog) niet voorkomt op de lijst van verboden opiaten.

Cathinonen komen van nature ook voor in bijvoorbeeld de gekauwde plant Qat.

Explosion wordt verkocht als geurstof (vanille). Deze vanille geur komt van de vanille olie waarin het werkzame bestanddeel (Methylone) opgelost is. De smaak is echter uiterst bitter.




het is een vloeistof en wordt verkocht in 5cm lange buisjes met schroefdop. Om het buisje is een sticker gewikkeld met daarop het woord EXPLOSION. Het wikkel vermeldt ook dat het om een vanille geurstof zou gaan en niet meer 1 buisje tegelijk gebruikt dient te worden.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
methylone en explosion zijn inmiddels al anderhalf jaar verboden
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
dan zal ik wikipedia ff aanpassen :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk spul inderdaad, heel mild maar geweldig om lekker op te praten of dansen. Als je een hardcore pillenslikker bent kun je het waarschijnlijk weinig waarderen maar ik vind het wel mooi. Alleen 15E voor zo'n buisje is zo duur...

Adreno
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#7
trouwens... ik betaal momenteel 20 euro voor een gram (als ik 1 gram inkoop) hogere aantallen is goedkoper offcourse...

is dit duur? ik zit normaal gesproken altijd relatief goedkoop, echter dit vind ik best prijzig, als ik voor een gram mdma kristallen van 86% nog geen 10 euro betaal (voor mezelf dan)
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#8
mooi spul, ik ken het poeder en inderdaad, ook xtc gebruikers weten dit echt te waarderen vanwege het uitblijven van een kater. sociaal gezien is het wat beter en minder dromerig, je weet nog goed wat er om je heen gebeurd. Ik begrijp alleen niet waarom je het niet in een capsule doet, vieze poeders slikken...:wink:
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#9
sunshine zei:
mooi spul, ik ken het poeder en inderdaad, ook xtc gebruikers weten dit echt te waarderen vanwege het uitblijven van een kater. sociaal gezien is het wat beter en minder dromerig, je weet nog goed wat er om je heen gebeurd. Ik begrijp alleen niet waarom je het niet in een capsule doet, vieze poeders slikken...:wink:
Klik om te vergroten...

idd...

capsules :P haha oldskool vingeren of sleutelen :wink:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#10
Methylon :hearteyes: Ik vind het heldere en puur euforische wel fijn in verhelijking met het het wazige gespace op MDMA. Ben er in 't verleden toch wel aardig op gegaan (1 buis Exp(l)osion), inclusief kaken en pupillen. Misschien volgende keer meer nemen? :grin:

Hoeveel is 1 dosis in poedervorm eigenlijk?
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#11
20 eur is best ok, het klinkt alsof je een goeie source hebt.
Maar dat percentage van 86%, dat is 2% boven het maximaal haalbare voor mdma :wink: bordje bij de testservice met maximale percentages zegt het allemaal; x, speed, k, coke, 2c-b, etc.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#12
mooie prijs, interesse is gewekt. heb ik van horen zeggen hier.
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#13
sunshine zei:
20 eur is best ok, het klinkt alsof je een goeie source hebt.
Maar dat percentage van 86%, dat is 2% boven het maximaal haalbare voor mdma :wink: bordje bij de testservice met maximale percentages zegt het allemaal; x, speed, k, coke, 2c-b, etc.
Klik om te vergroten...

en toch heb ik de testresultatien gezien.... of twijfel ik nu met 84%? :confused: ik ga het navragen... was onder invloed van (A)

naja... portie: gewoon vingeren... en je weet met je fatsoenlijk verstand wel wat je bij kan pakken :P


kwa "goeie source" idd... hier ben ik me al vaker van bewust geraakt... :) (mij hoor je niet klagen, zelfs 2C-B krijg ik voor een schappelijke prijs (magisch :P))

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."