Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beck - E-pro een van de beste live-acts"
"ik moet nu vanaf maandag relatine nemen tegen ADD(attention deficit disorder, ADHD zonder hyper dus...) het zou ervoor moeten zorgen dat ik me voor de verandering eens langer dan een kwartier kan concentreren. ik hou jullie op de hoogte"
"eerst effe duidelijk make... ik gebruik ritalin NIET (of nog niet) om te trippen! dat terzijde ik heb daarjuist mijn eerste pil genomen en ik moet zegge fuuck dat doet toch wel wat hoor , alles gaat sneller en beter. kan me alleen nog niet voorstellen hoe het is om hele dagen lang zo te zijn. (heb dan ook nog nooit speed ofzo gebruikt...) maarja, als het geneest..."
"ik heb ze altijd voor 3€ per stuk , altijd goeie kwaltiteit ik weet niet hoe de prijzen liggen (koop nl. nooit meer dan 5 ofzo) maar aangezien de dealer het vriendje van een vriendin van me is krijg ik af en toe als hij iets nieuws heeft wel een freebee wijziging: ik heb nu juist met hem gebeld en krijg morgen 10 pillen voor 20€ met 140mg mdma lijkt mij een goede prijs voor belgië"
"voor de mensen die het niet erg vinden om van een concert een uitstapje te maken is er dit weekend 1 oktober in antwerpen een groot concert voor verdraagzaamheid met o.a. dEUS, zita swoon... check www.0110.be"
"die snuifatribuutjes zie je ook om de 5 seconden aan het werk in scarface, volgens mij heeft tony wel een heel uitgebreide verzameling... het vetste uit de film vond ik toch wel het Y-vormig buisje, hij stak in elk nuisgat een buisje en zo dan 1 lijn snuiven in de 2 neusgaten, zelf fabriceren is geen optie , belvieve me , i tried"
"als Dj heb ik wel een pka vinyl voor handen thuis en dan is alle muziek goed zolang het op vinyl staat , maaaan dat geluid , je voelt echt elk klankje maar gezien mijn stijl meestal elektro of minimal techno"
"het is overal te verkrijgen , zelfs hier in belgië als je maar de jusite mensen kent... maar ook wel gemakkelijker X dan pep, Sos is hier niet zo gemakkelijk te vinden..."
"bollen ,X"
"hehe, volgens mij heeft ie een ontstekingsremmer gekocht ofzo jannsen staat dan voor het belgische jannsen farmaceutica hehe, ook te verkrijgen bij de apotheker of bij kruidvat :P"