Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik blow op dit moment niets , maar gisteren was ik enorm stoned aan het zoeken naar dit topic , dus meld ik nu even wat ik blowde! Een heerlijke blunt met de volgende ingrediënten: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Blunt blaadje : gin and juice 2/5 Gruis 2/5 Amnasia haze 1/5 tabak (voor een goede branding) En ik was zo F*CKING GAAR !!!"
"een pure aMmmmnesia joint terwijl ik naar south park kijk"
"een lekkere gruis,am,amnesia,pollemparty joint in een pijp... heerlijk..."
"Patrick a.k.a Spaceface zei: Corona Klik om te vergroten... *steven kwijlt en ijlt... MMMMM CORONA* gebruikt nu indonesische tabak met peperkoeksmaak en geur in een zoet blaadje!"
"NL-X jointje"
"..een heerlijke joint.. ingredienten: -2/7 amnesia haze - 2/7 maroc gold -2/7 power plant - 1/7 belgam 21 tabak - smoking deluxe king size vloeitje * heerlijk! *"
"nicotine , btw Bolea , ik ben vanavond in je provincie"
"ik ga over 10 min ook maar weer eens aan de weed"
"Nicotine"
"wss ben ik nog in de roes van gistere nacht omg wat was dat een dikke pure pijp !"