Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vanavond This is Trance met mijn vrouw"
"Dankjewel Tartarus, is de eerste keer dat we naar Panama gaan dus we zullen het zien vanavond haha"
"Heb nog nooit psychedelica gehad paddo's truffels of LSD Simpelweg omdat ik weet dat ik weet dat het bij mij uitloopt op een bad trip vanwege PTSS. Uitzendingen irak, afghanistan en dat het da een nare beleving voor mij word"
"Ik heb allerlei therapieen gevolgd EMDR en cognitieve gedragstherapie maar dit werkte bij mij niet. Ben inmiddels wel weer van de GHB af na mijn laatste binge Ik heb inmiddels een hulphond gekregen die mij wakker maakt als ik s'nachts herbelevingen uit mijn uitzendingen krijg Omdat ik vaak droom dat ik daar weer zit (mijn beste maat is omgekomen door een bermbom in Afghanistan) Eigenlijk zou ik daar lopen tijdens de patrouille maar op het laatste moment hebben we gewisseld en ben ik achter de .50 gaan zitten Dat is de reden dat ik het zo moeilijk heb schuldgevoel van ik had daar moeten lopen niet hij denk ik"
"sinds gisteren 3 maal daags oxazepam van 50 mg erbij gekregen voor kort gebruik i.v.m. Dochter Word ook weer afgebouwd zodra mijn kleine prinsesje weer thuis is"
"@Alinde fijn dat je van de pammen af bent straks Mijn huisarts heeft liever dat ik wel aan de diazepam blijf andere medicatie werkt niet echt bij mij vanwege mijn PTSS wel van alles geprobeerd Trazodon en seroquel maar dit wekte bij mij juist psychoses en angstaanvallen op bij mij"
""
"Ik zal het laten weten"
"sorry ff een tijdje niet online kunnen zijn mensen dochter ligt op ziekenhuis met hoge koorts dus ben daar dagelijks met mijn vrouw"