#1
Ze gaan niet meer op tournee volgend jaar en ook niet het jaar nadien. Er stond wel niet bij dat ze er volledig mee kappen.
Ze gaan niet meer op tournee volgend jaar en ook niet het jaar nadien. Er stond wel niet bij dat ze er volledig mee kappen.
sabbatical
wat je ziet is dat bands dit vaak doen als ze richting hun einde gaan, en dan nog eens een keer goed terug komen. Met bv een wereldtournee.
Ik hoop dat je gelijk hebt, heb ze nog niet live gezien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."