Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRammstein nijmegen 18 en 19 juni

Rammstein nijmegen 18 en 19 juni

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ze gaan niet meer op tournee volgend jaar en ook niet het jaar nadien. Er stond wel niet bij dat ze er volledig mee kappen.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rammstein is 👍

Heb wat live concerten op DVD en streaming kunnen kijken en een van de weinige concerten op TV die de moeite waard is om te kijken. 😍

Ik luister er wel minder naar dan vroeger. Maar niet minder graag!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geweldige band.
Veel live gezien. Nu kan ik niet meer goed tegen prikkels; dus einde oefening
s
steven1988Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zijn er nog andere leden hier die naar Rammstein gaan op 18 of 19 juni in Nijmegen?
En zo niet wat vinden jullie van Rammstein
Live is het altijd een heel spectakel :hearteyes: :hearteyes:
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lemmy zei:
Ze gaan niet meer op tournee volgend jaar en ook niet het jaar nadien. Er stond wel niet bij dat ze er volledig mee kappen.
Klik om te vergroten...

sabbatical
wat je ziet is dat bands dit vaak doen als ze richting hun einde gaan, en dan nog eens een keer goed terug komen. Met bv een wereldtournee.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rammstein😍
Ik ga nu niet, maar heb ze "vroeger" wel vaak gezien🔥
Echt geweldige concerten waren dat altijd🥳
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
sabbatical
wat je ziet is dat bands dit vaak doen als ze richting hun einde gaan, en dan nog eens een keer goed terug komen. Met bv een wereldtournee.
Klik om te vergroten...

Ik hoop dat je gelijk hebt, heb ze nog niet live gezien.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lemmy zei:
Ik hoop dat je gelijk hebt, heb ze nog niet live gezien.
Klik om te vergroten...

Ik wel.
Een van de mooiste concerten. Echt eem vette show
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben naar het concert in Oostende geweest en was wat teleurgesteld. Het was enorm druk en de schermen lieten bitter weinig zien van wat er zich op het podium afspeelde. De muziek was top maar je kon echt niets zien. Die dingen stonden ook in het midden van de arena dus als je iets meer naar voor ging kon je helemaal niks zien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."