Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tijdloos zei: Hey Steelpan, dit zijn sticky onderwerpen die vaak veel zoeken voorkomen. Reageer hier gerust op als je vragen of adviezen hebt. Ook daarvoor staan deze bovenaan. Het is een goed idee om dat op jou manier aan te passen. Als je het zelf graag wilt denk kan je een nieuwe post maken. Ik zal dat dan in de openingspost veranderen / toevoegen met je credits erbij. Als je er tijd of zin hebt Let me know. Dan zal ik het er bijzetten , dank voor deze suggesties vast! Gaan we zeker veranderen, ik wacht even af of jij het leuk vindt om te maken met je (pofiel) naam. Als je er geen tijd en zin hebt doe ik het van de week zelf. Peace Klik om te vergroten... Top! Ikzelf heb alleen ervaring met ghb, keta en coke qua bad gaan. Misschien ook een idee dat ik een tabel maak met verschillende fases erin. OD is niet hetzelfde als out gaan van bijvoorbeeld ghb of keta (vind ik) . En eventuele dodelijke dosisen hiervan en kenmerken ervan (schuimbekken, stuiltrekkingen etc) Zal wel een tijdje duren maar ga er alvast aan beginnen!"
"SmartieAndMe zei: steelpan90 zei: [ Tuurlijk als iemand neerknoest, gaat schuimbekken en ze hart stopt ermee, ja dan direct 112 bellen. Maar als iemand op de after alleen ghb opheeft en net out gaat, ja dan zou ik er persoonlijk niet veel aan doen. Ff checken of alles nog werkt en op bed leggen met zijn hoofd naar de zijkant. 99% van de gevallen gebeurt er niks.. Klik om te vergroten... Hier heb ik dus echt een ontzettende hekel aan.. iemand gaat out, leg hem maar in de hoek hij wordt wel weer wakker... tot een keer iemand blauw wordt en niet meer wakker wordt. Als iemand outgaat van de GHB ga je iemand pijnprikkels geven door bijvoorbeeld met je duim in de schouder te duwen boven het sleutelbeen of onder de nagel. Als iemand dan wakker wordt, wakker houden en als degene helemaal nuchter is een preek geven. Als iemand niet wakker wordt, gewoon 112 bellen... inderdaad, meestal worden mensen weer wakker maar je moet gewoon geen risico nemen. Outgaan is een OD... Sowieso ben ik het niet zo eens met drugsvoorlichting door verslaafden aan recreatief gebruikers, de kloof is te groot, maar dat is een andere discussie. Klik om te vergroten... Als iemand out gaat van alleen de GHB is er nooit iets aan de hand. En in 99% van de gevallen krijg je diegene nooit wakker. Ooit eens geprobeerd? Zolang de hartslag gelijk blijft, ademt en niet braakt is er niks aan de hand. Tuurlijk als iemand blauw word moet je 112 bellen. Maar zodra de bovenstaande dingen allemaal nog aanwezig zijn is er niks aan de hand. Ik ben er juist niet zo van om voor elke poep en een scheet 112 te bellen. Nu is een OD van coke gevaarlijk, maar bij GHB laten ze diegene ook gewoon 3 uur in een ziekenhuis liggen. Kost een hoop geld en tijd voor eigenlijk niks. Daarom ben ik er juist voor om de juiste info te geven. Aan de andere kant heeft een verslaafde wel verstand van wat er allemaal kan gebeuren. Wie zijn er nu beter dan "ervaringsdeskundigen"? Bij een bedrijf vragen ze toch ook om ervaring. Beetje dit idee: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"SmartieAndMe zei: steelpan90 zei: Als iemand out gaat van alleen de GHB is er nooit iets aan de hand. En in 99% van de gevallen krijg je diegene nooit wakker. Ooit eens geprobeerd? Zolang de hartslag gelijk blijft, ademt en niet braakt is er niks aan de hand. Tuurlijk als iemand blauw word moet je 112 bellen. Maar zodra de bovenstaande dingen allemaal nog aanwezig zijn is er niks aan de hand. Klik om te vergroten... Nee gelukkig is dit nooit voorgekomen, in mijn omgeving is iedereen gelukkig altijd verantwoord met drugs omgegaan. Het is deze instelling die doden veroorzaakt. Je doet alsof het normaal is dat mensen outgaan van GHB en dat het allemaal niet zo erg is. GHB gebruik is helemaal prima (ik doe het zelf ook wel eens) maar zorg gewoon dat je goed doseert en niet outgaat. Je kunt het gewoon voorkomen. Ook al worden mensen meestal weer wakker, ga jij het jezelf vergeven dat je iemand in een hoekje hebt laten overlijden omdat het meestal wel goed gaat? Als iemand blauw wordt ben je waarschijnlijk te laat. Je kunt ook zonder gordel rijden, maar dat doe je ook niet. 99% van de gevallen gaat het inderdaad goed, maar ik rij niet weg als iemand in mijn auto zonder gordel zit hoor... Het gaat me dus helemaal niet om het feit of het wel of niet goed gaat, het gaat om de instelling. Je gaat er verkeerd mee om.. mede daarom is het vaak niet verantwoord dat verslaafden voorlichting geven aan recreatief gebruikers. Ik zeg niet dat het niet goed is dat je mensen probeert te helpen hoor, maar onthoudt wel dat je er misschien iets anders tegenaan kijkt vanwege je verleden. Het is vrij moeilijk dat te negeren. steelpan90 zei: Aan de andere kant heeft een verslaafde wel verstand van wat er allemaal kan gebeuren. Wie zijn er nu beter dan "ervaringsdeskundigen"? Bij een bedrijf vragen ze toch ook om ervaring. Klik om te vergroten... Mensen met verstand van zaken. Ervaring is niet altijd de juiste les. Een oncoloog hoeft toch ook geen kanker te hebben gehad om te begrijpen hoe hij dat moet behandelen? Ik denk dat je als (ex) verslaafde wel heel goed andere verslaafden kan helpen, omdat je de situatie begrijpt. Peer education heet dat. Klik om te vergroten... Nja weet je wat het is, ikzelf zou ook veel eerder naar een (ex) junk luisteren dan iemand met "verstand". Een huisarts zal ook nooit iemand begrijpen die een zware depressie heeft. Hooguit wat medelijden, maar die kn zich gewoon niet inleven in die persoon. Pas zodra je hebt meegemaakt weet je hoe of wat. Theorie is heel wat anders dan praktijk"
"Yaizer zei: Hee df'ers, Ben even op m'n vragen avond. Voor de zomervakantie reageerde ik nog "oke'' op ketamine. Vond het een fijn gevoel en zelf een avondje steeds een nakkie nemen tot dat je in een k-hole kwam (erg verantwoordelijk hé :P ) Ik kwam er net niet in, wel vreselijke zware / grimmige / duistere hallucinaties met ogen dicht die ook redelijk spirutueel waren. Kon alleen niet meer lopen om bij te nemen Na de zomervakantie weer een keertje gebruikt (wel in combinatie van alles) maar ik werd een beetje raar van de keta. Ik kreeg een enorm, enorm opgeblazen buik. Het was gewoon helemaal strak omdat het zo opgeblazen was. (Ook dacht ik dat mijn kaak ontwricht was, ribben uit de kom, ruggenwervels door heen was gezakt en als ik in de spiegel keek was dat ook zo!) Ja klinkt allemaal heel eng, was het misschien ook maar ik ging totaal niet fout. Accepteerde dat het de drugs was (alcohol, xtc, 2c-b, wiet en ketamine...ik weet het dit doe ik niet meer vaker) maar vond het wel prima. Het enigste waar ik mij echt zorgde om maken was die reuzachtige buik...(trok in de middag weer weg) Nu heb ik een maand geleden weer ketamine gebruikt, uiteindelijk de club/kroeg uit gegaan omdat ik er echt even niks meer van begreep. Naar huis gegaan en even muziek geluisterd in bed maar dan...weer een "beginnende" opgeblazen buik. Ik zie het ook gewoon bol worden. Dit is dus gewoon echt niet goed. Ik word ook heel raar op ketamine en is eigenlijk mijn minst favoriete drugs maar wat duid die bolle buik aan (echt heel erg bol). Wat is dit? Klik om te vergroten... Zodra je de overige ketamine doorslikt die in je keel komt, dan gaat dit erg slecht samen met je maag. Ketamine is voor de meeste mensen pas bij meerdere grammen per dag echt schadelijk voor je buik. Dit gaat gepaard met k-cramps, een regelrechte hel waar je dan in komt. Een vriend van mij hoeft maar 3 nakkies te nemen en de drip door te slikken en hij krijgt al last van zijn maag, ook opgeblazen(gevoel), rommelige buik, beetje misselijk, je voelt gewoon echt dat je maag aan het vechten is met die keta. Ik heb nu na een lange periode 5gr per dag te hebben gebruikt een extreem gevoelige buik voor keta. Zodra ik ook maar 2 puntjes neem en iets doorslik, dan slaat mijn buik gelijk helemaal op hol. Enigste remedie is niet meer gebruiken, die drip uit te spugen (deed ik altijd) of lanzoparole halen op internet. Zodra je die drip uitspuugd (ben je thuis, pak dan een glas en spuug daar alles in) zul je geen last meer krijgen van je maag. Alleen je nieren, lever en blaas zal na een lange periode van veel gebruiken flink pijn doen, maar dit kan je zelf in de hand houden door niet elke dag te pakken. Ikzelf heb altijd een gevoel alsof mijn hele lochaam aanspant en dan weer ontspant. Vooral mijn maag nieren en lever doen dan extreem zeer. Alsof ze heel snel aangespannen worden. Dit komt doordat je lichaam/geest een extreme aanslag krijgt van keta. Je bent bij een k-hole volledig "verlamt" en je voelt de verdoving zijn werk doen. Zodra je te vroeg je ogen open doet en gaat lopen, zul je ook in een hele rare waas komen. Ik heb er zelf extreem veel mee geëxperimenteerd, maar ben er ook keihard door onderuit gegaan. Ik zou zeggen geniet en doe lekker spacen, maar alles met mate. Denk na over eventuele verslaving enzo want deze is er eerder dan je denkt. Verder hoop ik zeker dat je nog een paar goeie ervaringen/khole trips zult meemaken. Heb daar altijd goede en spirituele ervaringen aan over gehouden!"
"MocroFlavour30 zei: Beste leden, Ik merk laatste tijd op dat ik gewoon mijzelf buitensluit van de samenleving en niets anders wil dan alleen thuis zijn met sixpack hertogjan,wiet en halfje witte goud bij de hand...En Gek genoeg doe ik met een halve de hele nacht,en ik wordt er zo teringgeil van...En zo kom ik in de modus dat ik de olfijolie pak en porno aan,en de helenacht aan me genotsknots loop te trekken...SOoo lekker en dan paar hijzen van de jointje zodat die lekker hardt blijft,en maar je favo videos bekijken,ik zit in een soort wereld waar ik maar moeilijk uit kan komen..Hebben jullie dit probleem ook...Ik heb mezelf laten opnemen maar weinig succes...Ik ben ook niet zo sociaalmens,zit liever in me schulpje met mij begenodigdheden..Ik wou dit met jullie delen,mischien dat jullie je ook hier in kunnen vinden.groetjes geluk,wijsheid en gezondheid toe gewenst... Klik om te vergroten... Zodra je je leefomgeving, m.b.t de bron van je verslaving niet aanpakt zal je nooit kunnen afkicken. Ga wat doen, fietsen fitnessen misschien zelfs gamen. Maar ga wat doen. Jij verveelt je duidelijk op een dag (heb ik ook) en daarom ga je maar met je verslaving door. Je kan je eigen zovaak laten opnemen als je zelf wilt maar zodra je weer thuis op die bank ploft en de hele dag niks doet zul je of extreem sterk in je schoenen moeten staan,, of Zal je weer terugvallen"
"Nee 100 bpm onder invloed van haha. Maar heb van mezelf al wel een hoge hartslag dan denk ik, 70-80. Alles daaronder begint eng te voelen Bij 100bpm voelt het gewoon relaxt en niet echt belast."
"kokosmakroon900 zei: mooi hoe je hier een heel verhaal gaat schrijven waarbij je echt alles fout doet wat je fout kan doen, en dan fijn op het einde nog wat tips mee geeft hoe je coke moet gebruiken +1 Klik om te vergroten... Je leert pas iets gebruiken zodra t fout gaat haha. Ben eigenlijk altijd keta gewend en die kan je best laaien, vond die lijnen coke ineens best klein lijken. Heb ik wel geweten, de tering. En die diazepam word ook regelmatig gebruikt voor het coke gebruik, werkt 8-12 uur spierverslappend en gaat angststoornissen tegen. Heeft bij mij gewerkt toen ik echt niet meer wist wat ik moest doen. Dus als mensen echt geen uitweg meer zien kan dat je eventueel verlichten."
"Vandaag het geluk gehad om een stuk van een geheel blok te mogen halen. Hij zat nog helemaal in de verpakking en zag er wel mooi uit. Grote stempel erop en paar gr eraf gehaald voor eigen gebruijk. Nu doe ik dit al vanaf 5 uur smiddags, voel me super, energiek, maar mijn kaken gaan ook op en neer als een gek. Tril best heftig en voel me ook een beetje opgefokt. Ben geconcentreerd op iets en wil graag praten. Word er wel wat geiler van maar een erg kleine penis!? Heb ik dan teveel op? Of kan ik er dalijk gewoon wat ghben/ of een viagra bij gooien zodat ik dalijk kan neuken? Weet dat viagra en coke geen goeie mix is voor je hart, maar ghb verlaagd weer jw hartslag, zou dit werken? Ik weet dat uppers en downers samen genruiken niet super zijn voor je, maar 1 avond maakt niet uit denk ik. Lijkt me dat deze coke gewoon goed is, ken deze jonge al best lang en heeft altijd super spul. Maar is dit het effect van coke? Krijg ook beetje last van me buik maar heb ook heel erg weinig gegeten krijg echt niks weg behalve yoghurt en shakes enzo. En me huid voelt hetzelfde als ik pillen op heb, vooral in bad gaan. Voel me hart ook lekker hard pompen, dit ia nog niet een vervelens gevoel (heb wel eens vrienden meegemaakt die echt hartklachten kregen enzo). Heb net het gevoel alsof ik pillen op heb maar dan minder heftig en wat meer energie. P.s ik ben erg van de kaart en dit is allemaal gelul, meneer de agent. Dit was allemaal verzonnen. En sorry als t verhaal wat doormekaar loopt met flink wat spelfouten, ttpen gaat wat lastiger haha"
"curiouscouple zei: darkbull zei: wat ik (ik) begrepen heb is dat met name de ghb de sexuele remmingen wegneemt. -waardoor vrouwen opeens gaan squirten, normaliter een zeldzaamheid, maar algemeen bij swingers/wappers- quote] ... om nu swingers en wappers onder dezelfde noemer te gooien gaat wel heel ver vind ik, maar goed ...ieder zijn/haar mening. Het zorgt absoluut voor een ongeremdere situatie, dat betekent dat je het dus alleen moet nemen in een situatie waarin je zelf wilt/durft laten gaan. Swingers zijn vaak ook ongeremder en op zoek naar nieuwere prikkels (niet per definitie door drugs) waardoor bv het squirten ook makkelijker gaat, Wij hebben jaren drugsvrij geschommeld ( en gesquirt), het één kan dus prima zonder het ander, nog steeds is de sex zonder heerlijk. Zolang je de G af en toe gebruikt en als iets extra's / iet speciaals ziet, zul je ook van sex zonder G heerlijk kunnen blijven genieten. Have fun!!! Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... haha dat squirten klopt wel idd. samen met mijn vriendin G gedaan en ze spoot mee de hele kamer vol. de eerste keer sex met G was echt rete geil, maar ik zou het iedereen afraden. tegenwoordig is de seks maar half lauw en zoeken we het allebei niet meer zonder te doen. we zijn al wel 2 jaar samen, misschien heeft het daar ook mee te maken (na een lange tijd samen word de seks sws minder)"
"Weet niet of het de bedoeling is om op een oud sticky te reageren? Aangezien deze sws altijd bovenaan staat enzo Ik vind het idee erachter en de info super goed, maar wel een beetje erg breed den ik. Ik zou bijvoorbeeld, best snappen dat een recreatief gebruiker nog niet weet wat hij zou moeten doen bij een GHB OD of een Coke OD. En je kan mij niet vertellen dat deze precies hetzelfde zijn. Misschien een klein lijstje hoe het beste om te gaan met wat voor soort OD? Of met verschillende populaire combo's even aankaarten wat het kan bedrukken. Upper+upper/ upper+downer/ downer+downer Tuurlijk als iemand neerknoest, gaat schuimbekken en ze hart stopt ermee, ja dan direct 112 bellen. Maar als iemand op de after alleen ghb opheeft en net out gaat, ja dan zou ik er persoonlijk niet veel aan doen. Ff checken of alles nog werkt en op bed leggen met zijn hoofd naar de zijkant. 99% van de gevallen gebeurt er niks.."