Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik het meestal op feesten en soms als ik moet werken."
"Van dex heb ik geen klote gevoel de volgende dag. Echt fijn spul!"
"Mjah. Ik merk het verschil wel. Maar ik gebruik zelf niet in grote hoeveelheden."
"Ik heb van de zomer geen eigen koelkast. Das pas klote Hoe ik het spul dan bewaar? Geen idee... Niet denk ik."
"Ben er gelukkig nooit misselijk van geweest. Ik gebruik tegenwoordig dex. Maar met de "normale" pep ben ik wel eens heel duizelig geworden na 24 uur wakker te zijn geweest. Maar dat was mn eigen domme schuld, omdat ik toen te weinig dronk o.a. Ik ken wel iemand die pep niet kan snuiven. Dan kotst ie de hele boel onder vanwege de smaak in zn keel."
"MOH XXIII"
"Ik doe maar heel af en toe een pilletje en heb niet veel soorten gehad. Bij mij vallen de rode dolfijntjes superlekker Blauwe mitsu's heb ik een paar keer gehad, maar krijg daar altijd kotsneigingen van. Apart. Ik heb ook van die roze ying yangetjes liggen. Heb nog niet gehad. Iemand ervaring met die? Ciao!"
"Ik heb mn kaartje ook thuis liggen."
"Hallo! Ik vroeg me af waarom ik nou nooit s lekker los kan gaan op pillen of mdma. Ik neem heel af en toe wel s een keertje een pilletje of wat mdma. Ik heb er niet veel van nodig, want ik voel er vaak heel snel wat van. Ik word dan altijd heel slaperig (maar kan niet slapen) en hangerig. Ik kan dan ook bijna niet staan en moet dan lekker onderuit gezakt op de bank zitten of liggen en dan zit alleen maar met mn ogen dicht een beetje vaag te zijn. Wat ik zo jammer vind is dat ik het niet op feesten kan doen, wat ik eigenlijk zo graag een keer wil. Ik heb het een paar keer geprobeerd op feesten, maar dansen kan ik dan niet meer en snap nergens meer wat van. De drukte en de warmte tijdens een feest wordt me dan teveel en ga ik out. Als ik dan weer naar buiten ga of ergens heen ga waar het rustig is dan gaat het wel weer. Maar dan word ik weer zo hangerig enzo. Hoe zou het komen dat ik het niet op feesten kan doen? Groetjes!"
"Nee, snap ik. Doe ik ook niet. Ik ga het ook niet opzoeken ofzo. Ik weet toch al dat ik het niet op feesten kan doen. Dus dan ga ik het niet nog s proberen. Maar vroeg me af of mensen misschien wisten hoe dat zou kunnen komen. Ik ben blijkbaar een echte thuisgebruiker haha"