Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zorg in ieder geval dat je in een omgeving bent waar je op je gemak bent, en dat je het met vrienden doet waar je je goed bij voelt. De sfeer moet goed zijn, dat is belangrijk. Het is echt een avontuur, een trip duurt lang en je kan er niet uit, dus zie het ook als een avontuur, niet als 'ff trippen'. De manier waarop je alles ervaart wordt beinvloed door de indrukken van de omgeving. Muziek kan hierbij een grote rol spelen. Doe het niet als je niet lekker in je vel zit."
"bommen! beter, langer, heftiger, intenser."
"DjTrips zei: Snuiven, heb nog nooit bommetje gedaan zelfs .. Klik om te vergroten..."
"DjTrips zei: [ik heb het nog weten doen met 1 laagje van een papieren zakdoekje, je weet wel dat dat lagen heeft, wel zo een laagje, daar een stukje waar je dosis in past en dan gwn tot een klein bolletje maken, ong de grote van een xtc pil Klik om te vergroten..."
"DjTrips zei: ["] DjTrips zei: ja, lijkt me logisch ? Klik om te vergroten... en de reden omdat coke geen effect heeft is namelijk, tegen dat de coke kan werken in een bommetje is het effect er al uit daar coke maar "max" 1 uur "meegaat". daarom word het ook gesnoven of gespoten... tought you could have figured that one out yourself, en volgens mij gaat die topic over wat het best aanslaat, speedbom of speedlijn Klik om te vergroten... wat een onzin tis niet erg dat je er GEEN verstand van hebt, maar doe ff niet zo tof joh, daar prikken mensen zo doorheen"
"ik vind die fotos wel stoer ik heb helaas geen fotos te plaatsen, maar VETTE DOPEBAL!! kicke toch.......... ps the search continues... succes met je Quest for Quality, post die shit als je slaagt he"
"hmm, een producent zal toch -als hij/zij nauwkeurig te werk gaat- vrij zuivere amfetamine moeten overhouden als eindproduct? Dus je moet het dan denk ik dichter bij de bron zoeken. Direct van een producent kopen, kan je zelf bepalen in welke mate je nog wilt versnijden... Dus op zoek naar een fabrikant...succes"
"wat een gedoe om speed te krijgen"
"vergeet type 4 niet: de gebruiker die er zelf aan kapot gaat en dan aan iedereen vertelt dat je het niet moet doen, want het is harstikke slecht voor je...deze mensen noemen we HYPOCRIET tis nou eenmaal een drugsforum, dan heb je dat he"
"door de speed vlak je de high van de XTc een beetje af. De speed overheerst en daardoor voel je dat je alles wat beter onder controle hebt. Ik maakte vroeger nog wel een de fout om mn pil 'weg te snuiven'."