Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb 1 week terug bij en rc supplier van alle stofjes 1gr gehaald, Synthacaiune,dimethocaine,mdai,2dpmp,en phenazepam De 1e 2 zijn waardeloos synthacaine maakt je loom en lui thats it. Maar wilde vanavond dus phenazepam doen gewoon en lijntje..ben ik blij toch dit topic gevonden te hebben!was dus iets van dood geweest?kan niet geloven dat ze dat legaal verkopen als het zo heftig is? Ik dacht dat het net zo iets is al diazepam gewoon ontspannen.. groetjes"
"Hier ook 1,enige verschil is dat deze man 33is en het al vanaf zijn 15e doet.. Ik zou niet weten hoe ze ooit zullen stoppen ze moeten het zelf willen en deze wil het niet. Dus einde verhaal hier. Succes hopelijk lukt het jou vriend wel Groetjes"
"ja denk het ook hij heb best veel berijkt al blowend dus veel kwaad kan het verder niet. Ik heb het ook geaccepteerd ik doe zelf ook weleens wat wiet aangezien ik van trippen hou en het zo mijn trip verlengd. Maar dat is dus 1x per 2 weken heb nu een langere pauze. Maar wiet maakt hem ook wel laks en lui,vergeetachtig aangezien hij ze wegrookt als een pakje peuken.. Dus echt leuk vind ik het niet altijd maar ja daar ben ik voor!de dingen die hij vergeet onthoudt ik voor hem. Groetjes"
"Het feit dat ik 2weken terug genoeg had aan een dun streepje,en om nu effect te voelen een berg moet neerleggen.. Dat zijn dus de nadelen aan drugs,je hebt steeds meer nodig en dat maakt het voor mij steeds minder leuk. 60pleuro voor 1 brok..is het geld me niet waard. Ik wordt drugs vanzelf zat als ik merk dat er tolerantie optreed dan hoeft het voor mij niet. Dan maar weer niks behalve nicotine/caffeine"
"Ik heb afgelopen weekend 2ct7 mogen ervaren na 8maanden pauze. Had hoopjes gelegd voor mij en me tripgenoot niet wetend dat je geen (hoopjes moet leggen van zo'n sterke 2c... Dat heb ik geweten ook ik lag op de bank toen ik uit het raam keek zag ik de huizen die er staan stapelen als dublo blokken en kon er me eigen verbeelding van maken me eigen ruimte crieeren.Dat was nog leuk..ik had codeineparacetamol genomen 2 stuks dus redelijke dosis heerlijk roessig maar ook vreselijk misselijk iets wat ik normaal niet heb. Dus op een gegeven moment kreeg ik een bodyload die me teveel werd gooide alles eruit en ook over me tripgenoot heen..bah bah maar hij was wel een echte vriend door me hoofd vast te pakken en te zeggen blijf rustig ik ben bij je er kan je niks gebeuren. Hij tilde me op aan me arm en we liepen naar de badkamer,daar aangekomen kwam er nog een golf weer te laat..dus badend in me eigen kots op de badkamertegels liggen en het maakt je geen ruk uit. Zolang die druk in me hoofd maar weg ging ik schreeuwde nog ik wil eruit maar ik weet dat dat geen nut heeft..uitzitten zal je,,laat het een les zijn dacht ik nog niet teveel fucken met je kop. Hysterisch worden maakt het erger ik zag het gezicht van me vriend vervormen zijn wang ging richting zijn voorhoofd en draaide zo weer terug.De muren in de badkamer leefden alles om me heen vervormde op een gegeven moment deed ik me ogen dicht de zwaarste piek liep op zijn eind(eindelijk) en met ogen dicht was het nog veel heviger ik was op 20plekken tegelijk misschien wel meer ik was overal behalve waar ik wilde zijn. Helemaal van de wereld met ogen dicht zag ik allemaal velle kleuren en er leuk zon in me ogen te schijnen,op het laatst zag ik een zaklantaarn die in me gezicht scheen met ogen dicht en die ging uit net als mij ik ging ook uit want herriner me niet dat ik in slaap viel op de badkamertegels. De 2ct7 had ik gesnoven dus heb gelezen dan is het effect 4x zo erg..ja dit was een wijze les,voortaan kleiner beginnen."
"ik zou het echt niet weten ik weet dat je voorzichtig moet zijn met die stof en er zijn ook doden gevallen,Een hoopje zo groot als een speldenknop 8mg? De lont van een waxinelichtje zo'n hoopje was het."
"Het gaat erom dat er tenminste iemand is die zijn report verteld aangezien er niks over te vinden is over de 2cc. Als iedereen eerst een opleiding trip reports schrijven moet volgen zal dit forum stilvallen. Wilde delen wat ik heb meegemaakt meer niet. Groeten"
"Begin:zaterdagnacht 00:50 groene swirl gevonden geplet en ieder de helft genomen. Een soort van inslag van de swirl was om 01:00 aanwezig heel loom en relaxt. Om 01:32 de andere haelft van de siwrl was me allemaal niet heftig genoeg dus besloten mijn nieuwe capsules met 2cc erin te nemen.Maar niet eerst voordat ik nog wat restjes 2c-i had gesnoven voor het visuele beeld. Ik ben meer van de psychedelica maar al dat gemaal in je hoofd is toch wel ernstig ahaha Capsules inslikken duurt me te lang eer het effect aangezien het al laat in de nacht was en ik toch wat wilde beleven dus de 21mg cap opengeklikt en het poeder in 2hoopjes verdeelt dus rond de 10mg voor mijzelf in een vloetje en slikken maar.Dat was 02:20. Aangezien ik zelf niet veel weeg 48kilo heb ik dus een hevig effect van dit goedje. Ik dacht dat het alleen een 4uur durende space zal zijn spacen zonder de euforie.. Bleek me dus een behoorlijke mindfuck te wezen waarbij de intensiteit na 6uur sochtends pas aan het afnemen was.Nog niet eerder zo'n langdurende trip gehad maar hij kwam me wel me neus uit ondertussen. Ik heb wel al me bad trips netjes uitgezeten en de enorme golf van energie over me heen laten gaan. Enorm veel kleuren met me ogen dicht aangezien 2c-i daar wel bekend om staat moest het deze zijn. Je moet je letterlijk en figuurlijk laten overnemen door dit goedje deze gebruikt jou en niet andersom maar de c c is ook best vriendelijk tis wat je er zelf van maakt. Je kan je eigen omgeving bepalen in je gedachten en daar daadwerkelijk zijn,ik heb mezelf gezien en zag mezelf in een ander lichaam glijden apparte ervaring er weer bij. Al met al een super trip visueel wel beeld maar kleurloos en abstracte figuren. Moeilijk te omschrijven wat nu de precieze effecten zijn van de 2cc.het leek of de huiskamer van licht naar donker werd meubels werden groot en scherp en dan weer klein en krimpend en een enorme golf die je lichaam overneemt.Dus wil je helemaal van de wereld zijn en duizend en een verplichtingen in een seconde tijd door je hoofd laten gaan dan is deze daar perfect voor. Hopelijk hiermee toch mijn ervaring beetje goed verteld.Want de gedachtenstroom die je hebt in die hele nacht is heel zwaar beetje effect van paddo's en dan lang. De mindfuck kun je wel voorkomen door nergens een probleem van te maken en het belangrijkst je mede trip genoot..Want die kan wel je trip maken of verpesten. Buiten lopen zal ook helpen je meer te focussen op de omgeving en niet in je hoofd maar zelfs met een lijn snelheid bleef ik er niet wakker van.Je kon ook niet slapen je bent gewoon een beetje lichamelijk verdooft en geregeerd door de cc."
"Wil deze kerstavond ook wel weer fliptrippen maar heb geen idee wat. Heb gisteravond 3hijsen insomnia wiet uit haarlem gerookt..kreeg weer dezelfde mindfuck als de dag ervoor..had niet gedacht dat een wietje dat met me kan doen de gedachtenstroom en onvoorbereid 1uur bad denken is akelig. Denk dat ik me witte driehoekjes ga eten een mens moet toch bezigblijven niet? Maar dan voel ik me morgen zo kut wat adviseren jullie? Het zijn mephedrone driehoekjes dus op zich minder serotonine release en toch dat fijne kerstgevoel.. Liefs"
"Na enkele info erover te hebben gelezen,besloten wij de kans te wagen en een klein beetje te snuiven,je voelt het bijna niet je zit gewoon op een hoger niveau en daar blijf je de komende 3uur in. Doe bijna wekelijks mephedrone maar had ook dus een zakje mdpv besteld,had bij enkele engelse forums al gelezen dat het een brute comedown is.. Wat dus ook bleek te zijn misschien nog wel erger als mdma ik wist niet wat me overkwam,ik heb al redelijk wat stofjes achter de kiezen maar deze is echt gemeen. Wat een kutgevoel ineens rond 5uur snachts in me bed wist niet wat het was als ik een galg had hangen had ik er met me hoofd ingezeten van ellende.. Dus weten jullie een beetje hoe het is.een soort van beeldvorming..haha Dit was de ergste comedown in mijn geschiedenis ben dus niet zo te spreken erover maar wie weet valt het bij een ander wel mee. Hierbij mijn info erover aangezien er nergens iets over te vinden is. groetjes"