Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWil voorgerolde blow kopen, welke is de beste ?

Wil voorgerolde blow kopen, welke is de beste ?

7 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vrees dat als je een voorgerolde joint koopt je altijd in de zeik word genomen, veels te duur voor wat het is (beetje wietafval+veel uitgedroogde tabak), maar goed anyway als jij dat wil zou ik opteren voor een haze-joint kostprijs zal rond de 3-4 euro liggen als ik me niet vergis.

grts
s
space-cowboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vrienden,

Morgenavond willen we weer eens wat anders, geen pillen of pure MDMA, maar gewoon weer eens ouwerwets blowen. Is een hele tijd geleden, tussendoor wel eens iets gerookt maar geen idee meer wat het nou precies was.
Ik wil graag voorgerolde kopen, maar wat is nou een hele goeie blow...? Graag een naam / namen dus ! En wat mag een beetje goeie blow kosten ? (voorgerold) Zo'n blow waar je uren van gaat giechelen en heerlijk spacen !

Ik hoor graag jullie waardevolle bijdrage, alvast bedankt...!

(Ik heb op de site van NEMO gekeken in Rotterdam, om wat wijzer te worden, maar die site is alleen geschikt als je een opstel wilt schrijven)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je moet daarom toch geen voorraden in huis halen :)
Ook kan je gewoon een half grammetje wiet kopen kost maar rond de 4euro en kan je 2joint'jes' van roken. Als jij en anderen daar geen joints kunnen rollen zou ik gelijk een pijpje kopen ofzo, dan ben je nog goedkoper uit dan die voorgerolde joints.

grts
s
space-cowboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
mandragora zei:
Ik vrees dat als je een voorgerolde joint koopt je altijd in de zeik word genomen, veels te duur voor wat het is (beetje wietafval+veel uitgedroogde tabak), maar goed anyway als jij dat wil zou ik opteren voor een haze-joint kostprijs zal rond de 3-4 euro liggen als ik me niet vergis.

grts
Klik om te vergroten...

Ja daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, ga echter voor gemak omdat we het maar heel weinig zullen doen en ivm kids wil ik geen voorraden weed in huis hebben.
Maar ja als jij denkt dat ik sowieso getild wordt kan ik het net zo goed niet doen toch ?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij elk zakje wiet of hasj dat je koopt word je ook keihard genaait, dat doen coffeeshops nou eenmaal.

Natuurlijk betaal je teveel voor wat je krijgt, maar bij sommige shops zijn de voorgedraaide goed te doen. Ze zijn natuurlijk nooit zo lekker als je eigen jointjes, maar als je niet kunt of voor het gemak zijn sommige best te doen.

Welke joint je wilt kopen kun je het beste aan de man achter de toonbank vragen.
Meestal zijn de hazejointjes genoemd door Mandragora een van de sterkste, maar betaal je wel veel voor. Van 3-7 euro zou ik zeggen, hoewel een voorgedraaide voor 7 euro ik nooit zou kopen of durven verkopen heb ik het weleens gezien.

Nemo in Rotterdam is opzich wel chille shop, hoewel ik niet weet hoe de voorgedraaide daar zijn.
In Rotterdam zijn shops genoeg, loop 3 willekeurige binnen en koop bij alledrie een 'lekkere joint' dan zit er vast en zeker wel een lekkere bij.

Of je er uren van gaat giegelen en spacen weet ik niet, dit is altijd verschillend.
Zowiso is uren wel erg lang, na 1-2 uur ben je meestal wel uitgespaced en wil je slapen of nog meer blowen.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij een zakje wiet zie je hoeveel je krijgt en kan je't nawegen, bij een voorgerolde joint weet je niets of je moest em openmaken.
Uit eigen ervaring toen ik nog coffeeshopganger was, heb er veel uitgeprobeert in Breda en ben geen enkele fatsoenlijke voorgerolde joint tegengekomen, allemaal met veels te veel tabak in.
Misschien wat verder landinwaarts is het anders dat weet ik niet.

grts
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
De baron en de boot hebben beide redelijke jointjes vind ik zelf, hoewel dat in de loop der tijd wel kan veranderen natuurlijk..

Uiteraard is een eigen jointje draaien het beste en goedkoopste, maar als je er de mogelijkheden niet voor hebt is het geen ramp om een voorgedraaide te roken.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
Uiteraard is een eigen jointje draaien het beste en goedkoopste, maar als je er de mogelijkheden niet voor hebt is het geen ramp om een voorgedraaide te roken.
Klik om te vergroten...

idd, een ramp is het zeker niet, zeker niet wanneer je bijna nooit blowt.
Het is ook het feit dat ik me jointjes met zéér weinig tabak rook dus zal ik ze misschien sneller 'slecht' vinden dan een ander.

grts

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."