Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ik vraag me af of ik uberhaubt wel fatsoenlijk spul krijg in breda, ik rook niet, ik nam af en toe bij de flying high in de stad wiet voor exschoondochter, nu zelf nodig voor extreme pijnen,, ik gooi lemon grace in gerechten maar is er nog een goedkoper adres dan deze? en met fatsoenlijk spul? want je mag blij zijn als je wat merkt het lijkt meer op cbd effect dan op thc. gisteren amnese gehad zou je van ko gaan, he twa snog slechter dan de lemmon grass.. ik hoor het graag waar wel fatsoenlijk spul te halen is.. buurvroiuw had wat van de boot meegenomen dat was ook nog slechter spul.. hoor het graag gezien ik echt zware pijnen heb en megaveel prednisolon slik en morfinepleisters gebruik.. benader me ook gerust in een pb.. zat al te denken om zelf een plant te kweken voor eigen gebruik, maar goed.. die heb je ook niet 123"
"dankjewel ik heb wel cbd pasta geberuikt de druppels vond ik een verschrikkking ik heb het gebruikt destijds tijddens de chemokuur ik kan alleen nu cbd capsules innemen maar die zijn keiduur. ik had de mogelijkheid gekregen om thc druppels ook toen uit te proberen ik heb dat toen niet gedaan omdat ik oorspronkelijk egen drugs ben, of iemand moet het voor pijn of rust in zijn hoofd gebruiken. ik heb toedertijd wel voor me ex pleegdochter vaak wat gehaald white widow.. maar nu ik extreme pijnen heb en gewoon wil minderen met de chemische berg mediciatie en een tegenhanger van peppaardenmiddelprednisolon zocht had ik toen voor me zelf lemon gras of lemon hase hoe heet t? en ik heb dit keer ook in gesprek met de mensen vd shop ook hasje gekocht. ik ga dus eens kijken wat het voor me kan doen. ik moet het door een gerecht doen of kopje thee van trekken maar nu gaven ze me de tiip omdat ik niet rook het misschien een idee is om met een verdamper te werken dan krijg je als het goed is een veel blijer gevoel.. die dingen koste in de winkel 100 euro.. echt absurd duur.. iiemand ervaring met verdampers?"
"een vaporizer gaat evengoed over je longen neem ik aan? dat hadden ze al gevraagd.. het maakt me ook net uit om het te eten maar wil wel de goede kwaliteit. en weten welke het sterkste is enz..."
"Wat een verhaal over de benzodines een overstap van dizapam naar wat anders via de huisarts, was de bedoeling bij mij met bacofen. echter dat werd niet goed begeleid, ik slik al 6 jaar lang chronisch diazepam en eindelijk na al die jaren krijg ik het vergoed van de huisarts..is er chronisch acter gezet, ik pak wat ik nodig heb met mijn diazepam, oxazepam, zaldiat, temgesic, ibuprofen, butranspleisers, bij mij is het per dag verschillend wat ik voel en merk.. en ewat ik nodig heb. Momenteel aardig wat omdat ik ook 2 buranspleisters opgeplakt heb zitten voor mijn voortdurende slijmbeursontstekingen in schouders en scheur in schouderpees. ik heb een lijf wat extreem veel mankeert helaas, echter had ik de afgelopen tijd geprobeerd om via cbd olie minder pijn te hebben en minder te hoeven nemen echter werkt dat ook totaal niet. wat momenteel werkt zijn de vladispert extra sterk om valeriaan om rustiger in hoofd te worden en te kunnen slapen, ik gebruikt de benzodine als spierverslapper.. voor mijn schouder al die jaren en de laatste tijd de oxazepam weer wat meer voor als ik te veel in me hoofd zit. echter nu ben ik weer aan het hamsteren met de pillen omdat de valdispert momenteel beter werkt.. Het hamsteren van welke medicatie dan ook heeft mij al vaak geholpen door moeilijke tijden heen wanneer er niet o ptijd werd voorgeschreven ofzo. laatst bijv ook pas na 5 dagen me medicatie gehad, als het echt op was geweest had ik ee inmins groot probleem gehad met alles tegelijk op he? dus nee tegenwoordig ben ik niet eerlijk meer tegen mijn huisarts over wat ik specifiek heb liggen als i kpillen heb opgespaard. ik heb soms enorme pijnpieken en krijg ik ook niks extra's dan neem ik zelf wat extra's en zo kan ik soms ook nog eens wat mensen om mij heen helpen die extreem veel pijn lijden en alleen paracetamol krijgen of diclofinac waar ik dus ook niet tegen kan, die zijn blij als ze van mij zladiar krigjen (paracetamol met tramadol, of butrans pelisters 10 of 5 mg) dat valt nml makkelijk af te stappen weer.. Als je slecht begeleid word door artsen huisartsen en pijnpolis moet je wel de regie in eigen handen gaan nemen. 1 vd dingen die ik geleerd heb? de combinatie van tabletten maakt uit en ook de variatie aan inname van verschillende tabletten, afwisseling dus, dan is je lijf ergens aan gewend dan reageerd het dus bijna niet meer wissel je het af heb je veel meer effect. wat zijn jullie specifieke ervarignen met diazepam, oxazepam, dorlicum, temgesic butranspleister en temgesic? erg benieuwd wie ermee bekend is.. ben momenteel gelukkig weer wat rustiger in me hoofd maar dat kan ook weer omslaan, veel onderzoeken gehad in ziekenhuis.. ze konden zien op de eeg dat ik opiaten gebruitken, gelukkig was er geen uitzaaing van kanker te zien die ik gehad heb.. het is en blijft moeilijk na al die tijd nog steeds dat ik toen de pijn te erg werd over moest stappen van ibu naar zaldiar en steeds emer andere medicatie ndoig had, en mijn aandoenignenlijst extreem lang is.. meestal blijft LIEFDE EN SEX de beeste drugs...moet je wel iemand hebben waar je het met passie mee kunt delen, dan voelt je lijf zoiezo compelet anders aan..en je innerlijk"
"Hoe dan ook, de een kan veel meer hebbben dan de ander en ook andere dingen tolereren dan de ander., onder welke invloed dan ook is voor mij ONVERANTWOORD RIJDEN en ik snap dat sommige mensen denken jammer dat je niet je rijbewijs kwijt bent, vooral als er mensen in gevaar gebracht zijn door je, wwas het een waarschuwing? denk dat het een overbodige waarschuwing is om het neer te zetten, gezien dat lorazepam al de ergste vd pammen is en daarnaast al gewaarschuwd word dat je op bed moet zitten als je themazepam gebruikt want dan zou je gelijk ronddraaien nou dat ligt ook aan de hoeveelheid troep die je gewend bent om i nje lijf te hebben, Door mijn jarenlange chronische pijnmedicatie was op de hersenfilm te zien dat ik medicatie slik en plak. maar halen ze mij in principe ook niet van de weg, ik loop ook gewoon rond ook met enorm veel pillen achter me kiezen kan ik nog gewoon rondlopen... en een ander ligt al plat met een tramadolletje..."
"en hoe is he tnou afgelopen verder?"
"diazepam helpt me nooit te helpen slapen wel de oxazepam in grotere hoeveelheden en de eerder genoemde baclofen bij mij wel i neider geval, dit word gezien als een beter iets dan een benzodine.. maar het erkt zo spierverslapennend als je teveel inneemt dan word je als je niet oppast wakker en heb je ongemerkt in bed geplast..dit bij hoge doseringen natuurlijk. Momenteel heb i kveel aan valdispert extra sterke nachtrust en evt die vd stemming, in combi met andere valeriaan mbt van in sllaap kunnen vallen qua pijn werkt momnteel bijna niks.. helaas.. net maar weer een 20 mg butranspleister opgeplakt voor de meervoudige pijnen overal.."
"hoi ik heb ook fentanyl gehad voor mijn chronische pijn en het is een gigantische t... pleister, het jeukt en doet enz.. ik heb heel wat pleisters ghead ondertussen oa temstec 52.5 mg afgifte per uur, ik heb momenteel pleisters van butrans dat zit net onder de fentanyl, valt ook onder de opiaten, deze heb je in 5 mg 10 mg en 20 mg. ik weet dat het per persoon veerschild hoe men erop reageerd. Ik heb de beste werking en het minste overlast van het ECHTE A MERK. deze pleisters kosten per stuk zo'n 8 tot 10 euro ligt aan de sterkte. Dit word gelukkig bij mij vergoed voor mijn pijn. Ik weet dat sommige mensen er enorme blaren van kunnen krijgen rode plekken enz, daarom was ik oorspronkelijk ook overgestapt op TEMGESIC tabletjes wat eigenlijk accuut helpt, in het begin was het voor mij een uitkomst, omdat i kdaardoor eindelijk kon slapen. inmiddels ben ik helaas terug moeten beginnen met de pleisters te plakken ivm steeds slijmbeursontstekingen in beide schouders en momenteel een slijmbeursontsteking bovenop een pees scheur in schouder, Ik heb ooit de tip van iemand gehad om busedon neusspray eronder te sprayen tegen de jeuk en bijwerkingen, tevens staat er oorspronkelijk 7 dagen voor de pleisters te gebruiken, ik kan ze zo'n 3 hooguit 4 dagen gebruiken. dan jeukt het te erg voor mij en werkt het spul veel minder, omdat ik het al langer gebruik merk ik er weinig van, van de temstec werd ik extreem ziek na een uur. pb sturen mag altijd voor meer info voor advies. ik heb in het verleden aan mijn ex nog eens een stel pleisters gegeven omdat die vering van de bpijn vd botbreuken dat hielp onwijs goed. vd temgesic kun je met 2 pilen al in een roes raken als je ze niet gewend bent. warme groet souldeep"
"hoi thomass apart te lezen dat je daar zo op kickte, ik heb fentanyl gehad voor de chronische pijn echter ik had er last van de plaksel vd pleisters,en de enorme oedeemvorming in benen en heb op een gegeven moment gewoon zodner pardon de pleister eraf gerukt en er niet bij stilgestaan dat ik het beter had af kunnen bouwen, na 3 maanden gebruik heb ik het dus afgetrokken en cold turky gewoon gestopt.. daarna overgestapt op temstec waar ik niet tegen kon toen weer even terug op butranspleister maar ook temgesic (pilletjes voor onder de tong)voor de acute pijn aanvallen deze pillen was ik enorm blij mee toendertijd omdat dat voor mij ertoe leide dat ik gewoon endelijk na al die tijd in blokken kon slapen, wat voorheen niet ging vanwege pijn en vermoeidheid maar teveel gedachtegangen in me hoofd waardoor ik niet kon slapen.. Butranspleister 10mg gebruik ik nou voor mijn chronische pijn en zaldiar temgesic diazepam oxazepam ibuprofen een behoorlijke lijst dus, je raakt eraan gewend, de butranspleister kun je wel gebruiken als alternatief hoor hij zit net onder de morfine de temgesic tabletten owrden oa voorgeschreven voor mensen die of afkicken of net een operatie gehad hebben. Een vriend van me heb ik toendertijd nog de fentanylpleisters gegeven en wat burtranspleisters omdat die niet tegen diclofinac kon en de rest gewoon te pijnlijk was na eeen ongeluk, en pas nog iemand wat temgesic gegeven ook voor pijn, en wat zijn sommige mensen dan blij dat je ze serieus neemt in de extreme hoeveelheid pijn die men kan hebben daar weet ik alles van nml.. wil je meer weten over het verschil vd opiaten want heb ook oxycodon liggen die heb ik nml juist niet gebruikt wegens de evt bijwerkingen,,, dan liever de butrans, maar heb dus vrij veel ervaring met meerdere soorten pijnmedicatie en met de benzodines.."
"Hallo, ik ben al meer als 8 jaar bezig met menig beurs ed op te zetten, nu heb ik zelf enorm veel last van mijn lijf met extreem veel aandoenigen , zie me andere posts.. Nu heb ik met een vriend/kennis van me het idee opgepakt om een dag te organiseren die in het teken staat van alternatieve pijn bestrijding in de breedste zin van het woord. Hij is een kei in hypnose en beweerd zo veel te kunnen bereiken. Zelf ben ik geuigen van meerdere alternatieve technieken zoals eft diverse healings ed. er zijn nml heel wat varianten. Echter bijvoorbeeld de planten geneeskunde en of de cbd olie ths olie en andere dingen, padoos'' kruiden enz die lopen erg achter, ik wil graag weten of er hier mensen zijn die zich mee willen inzetten op deze dag om hun kennis e delen of juist om gewoon een hand toe te steken op de dag zelf qua organisatie en voorbereidingen enzovoort. En is er bijvoorbeeld een idee om een ziekenhuis of wetenschapper eraan te linken dan hoor ik dat ook graag natuurlijk. Dankjewel zovast warme groet wouldeep."