Sorry,
Je gaat eerst zonder enige kennis zo maar wat aanklooien (zie andere topic), dan gaat het fout en dan ligt het aan de leverancier die je dubieuze zaden zou hebben geleverd?
En ze leveren ook nog slechte info? Die snap ik niet, hun taak is alleen maar om zaadjes te leveren, er wordt van je verwacht dat je zelf ingelezen bent over alle aspecten van het wiet telen voor je er mee begint.
En zijn ze onvriendelijk? Kan ik me best voorstellen als ze doorhebben dat er een leek aan het prutsen is geweest met hun producten en die ze ook nog aansprakelijk wil stellen dat het fout is gegaan.
Ik vind dit bericht dus op zijn minst een beetje kort door de bocht.
ik heb wel degelijk eea ingelezen, hun zegen zelf dat je met vragen terecht kunt, en ja als beginner kun je wel wat extra steun gebruiken , wilt niet per definitie zeggen dat ik heb aan lopen kloten zoals je dat formuleerd. want hunzelf veranderden in de mailings ook steeds van dingen waaraan het lag, en had ik eerder wat info gekregen die ik gelkkig wel via hier verkergen heb, dan had ik de plantjes gewoon kunnen redden op tijd. hun gaven nml als reactie op lange dunne stengeltjes verkeerde grond terwij lhet speciale grond is, en iemand hier zei komt door gebrek aan licht, ze rekken zich te snel uit.
en niet alle zaden zijn super hoor!
ookal zou je een pro zijn. ook dat weet ik maar al te goed.
zoiezo zou iemand mij helpen erbi jwat niet gebeurd is dus zit me niet zo af te zeiken over het feit dat ik maar aan zit te kloten! als je niet het gehele verhaal kent, wil je het hele verhaal kennen en horen kan dat in een pb over wat ze gemaild terug hebben enz, waarom vragen ze bijv wat heb je bestld..wat is je order nummer en komt er dan een ander antwoord dan het 1e antwoord enz?
qua communicatie merk je dan al dat ze gewoon zelf denken van ok laat maar lullen en de manier waarop je aangepsroken word is gewoon niet professioneel, waar het ook over zou gaan, en dat stoort mij ook... of je nou een zaadje koopt of een wasmachine je wilt wel waar voor je geld, dan zou ik maar een prutser zijn als na het aansluiten dat ding kapot gaat? of ligt het aan het aparaat? en als ze geen verstand hebben van wat ze verkopen wat ze dus wel beweren verwacht ik iets meer ja.. dan de nietzeggende aanvallende mails, waar je dus gewoon afgezeken word..