Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsiemand info over deze xtc pil?

iemand info over deze xtc pil?

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
s
sosbossLid
01-01-2024, 00:00
8BB7E78A-606E-4B31-8B6A-E2A2A227AA8A.jpegheb deze pillen gisteren gehaald. In België kan je deze niet laten testen. Iemand ervaring hiermee?
x
xeno1975Lid
Speculeren mag niet, dacht ik.

Je kan ze laten testen in het testcentrum van Goes of Tilburg, zelfs als Belg, als ze van Nederlandse bodem zijn (winkel, wink). Dat is wat wij doen. Meten is weten. Hele goede en vriendelijke service.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
sosboss zei:
Bekijk bijlage 52042heb deze pillen gisteren gehaald. In België kan je deze niet laten testen. Iemand ervaring hiermee?
Klik om te vergroten...

Speculeren mag niet op het forum. Ook zou niemand ook maar iets kunnen zeggen over de inhoud van welke soort pillen dan ook.

Testen is de enige manier. Snap dat dit in België een stuk lastiger is. Ik zou je post verwijderen voor een moderator hem tegenkomt en dan mag je misschien blijven bestaan op dit forum 👀.
M
Mevrouw PløpLid
Speculeren is niet toegestaan. De enige manier om te weten te komen wat de dosering van je pillen is en of er geen andere stoffen in zitten is laten testen.

Dat dat in België lastig gaat snap ik, maar helaas verandert dat de forumregels niet...

Ik sluit dit topic en ik ga er vanuit dat je de forumregels voortaan in acht neemt :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."