heb deze pillen gisteren gehaald. In België kan je deze niet laten testen. Iemand ervaring hiermee?
#2
Speculeren mag niet, dacht ik.
Je kan ze laten testen in het testcentrum van Goes of Tilburg, zelfs als Belg, als ze van Nederlandse bodem zijn (winkel, wink). Dat is wat wij doen. Meten is weten. Hele goede en vriendelijke service.
Speculeren mag niet op het forum. Ook zou niemand ook maar iets kunnen zeggen over de inhoud van welke soort pillen dan ook.
Testen is de enige manier. Snap dat dit in België een stuk lastiger is. Ik zou je post verwijderen voor een moderator hem tegenkomt en dan mag je misschien blijven bestaan op dit forum 👀.
#4
Speculeren is niet toegestaan. De enige manier om te weten te komen wat de dosering van je pillen is en of er geen andere stoffen in zitten is laten testen.
Dat dat in België lastig gaat snap ik, maar helaas verandert dat de forumregels niet...
Ik sluit dit topic en ik ga er vanuit dat je de forumregels voortaan in acht neemt
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.