Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1XTC Pil strafbaar??

1XTC Pil strafbaar??

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
sosbossLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga volgende week naar Sunrise, Festival in België. Ben van plan om 3 dagen te gaan. Wil hier ook voor de eerste keer xtc gaan gebruiken. Vorige jaren werd er altijd heel erg gecondoleerd op drugs. Stel dat ik gepakt wordt met een pilletje, wat gaat er dan gebeuren? En zal ik dan een strafblad krijgen?

Ook zit ik met vragen ivm de kater. Is deze heel erg als ik een halve pil neem? (=80mg). Ben 19, weeg 76kg en ben 1m80. Na (veel te veel) coke krijg ik de dagen erna altijd enorm veel paranoia en een down gevoel. Zou dit willen beperkten

met vriendelijke groet
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
https://justitie.belgium.be/nl/themas_en_dossiers/veiligheid_en_criminaliteit/drugs
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
sosboss zei:
Ik ga volgende week naar Sunrise, Festival in België. Ben van plan om 3 dagen te gaan. Wil hier ook voor de eerste keer xtc gaan gebruiken. Vorige jaren werd er altijd heel erg gecondoleerd op drugs. Stel dat ik gepakt wordt met een pilletje, wat gaat er dan gebeuren? En zal ik dan een strafblad krijgen?

Ook zit ik met vragen ivm de kater. Is deze heel erg als ik een halve pil neem? (=80mg). Ben 19, weeg 76kg en ben 1m80. Na (veel te veel) coke krijg ik de dagen erna altijd enorm veel paranoia en een down gevoel. Zou dit willen beperkten

met vriendelijke groet
Klik om te vergroten...

Op google was dit vrij makkelijk te vinden!
Hoop voor je dat ze minder condoleren.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
In NL is 1 pil toegestaan, daarom zijn velen zo hoog gedoseerd; wie wil nu niet liever 2 trips in 1 pil.

Compleet illegaal in België maar hier worden vaker stress honden ipv. drugs honden ingezet.

Van 80mg (en niet gemixte met wat anders) zou met voldoende, maar niet teveel, Aquarius (voor isotone) hoogstwaarschijnlijk geen kater geven.

250ml per uur is voldoende, Max. 500ml. Je zal misschien een vals gevoel van dorst krijgen.

Dosis zit ook goed genoeg voor je gewicht, mits je je pillen laat testen en niet blindelings je dealer geloofd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."