Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"welke meeting?" En nee je bent een jankert als je gewoon blijft snuiven omdat je je kut voelt."
"Hallo Allemaal, Ik heb na lange tijd niks meer gebruikt te hebben, toch weer een maandje aan de pep gezeten, en ik ben er nu mee aan het stoppen, en ik voel me super kut, en moe. Ik ben nu op het werk, en ik zit achter een PC en ik val bijn a in slaap de hele tijd, ik wordt er echt trietst van. Hebben jullie hier ook last van als jullie stoppen met Pep? Bij mij duurt het altijd een weekje voordat het weer voorbij is, en dat wil zeggen dat ik Zondag weer de ouwe ben, maar kut wat duurt het lang. Dit komt omdat mijn lichaamsreserve's op zijn toch?| Help mij!!!"
"Ik huil helemaal niet, shit... Ik wilde gewoon ff mijn ei kwijt, ik ken niet tegen de mensen hier zeggen hoe ik me voel. BRAK En ik typte snuiven, maar ik pak altijd bommetjes das beter ja. En ik werk omdat ik niet als een miet thuis wil zitten, en ik heb morgen mooi vakantie. En de reden dat ik niet in mijn vakantie gestopt ben is omdat ik een normale vakantie wil hebben en niet een week brak wil zijn. Wat voor meeting had je het nou over?"
"Bedankt voor jullie reacties allemaal!! Het doet zeker echt goed om steun van andere mensen te lezen, echt waar. Inmiddels al weer 3 weken gestopt en het gaat lekker zo. Echt bedankt het heeft me echt goed gedaan."
"hahahaha ik ken het ja!!! Tius echt een leuk verhaal."
"Hou vol Marla!!!!! Dat je met je vriendinnen toch uiteindelijk iets hebt gepakt kan gebeuren! Zorg er gewoon voor dat je meteen daarna weer kapt met pakken. Het is gewoon kut omdat je weet wat het lekkere speed gevoel is, en dat het soms echt ff helpt om je zo te voelen, maar je met op zo'n moment denken aan de kuttijd die daarna komt, en dat is het allemaal niet waard!! Sterkte!!"