Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen aan het stoppen ik voel me kut!!!

Ben aan het stoppen ik voel me kut!!!

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
sosa2006Lid
01-01-2024, 00:00
#1
welke meeting?"
En nee je bent een jankert als je gewoon blijft snuiven omdat je je kut voelt.
s
sosa2006Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt voor jullie reacties allemaal!!
Het doet zeker echt goed om steun van andere mensen te lezen, echt waar.
Inmiddels al weer 3 weken gestopt en het gaat lekker zo.
Echt bedankt het heeft me echt goed gedaan.
s
sosa2006Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo Allemaal,

Ik heb na lange tijd niks meer gebruikt te hebben, toch weer een maandje aan de pep gezeten, en ik ben er nu mee aan het stoppen, en ik voel me super kut, en moe.
Ik ben nu op het werk, en ik zit achter een PC en ik val bijn a in slaap de hele tijd, ik wordt er echt trietst van. :cry:
Hebben jullie hier ook last van als jullie stoppen met Pep?
Bij mij duurt het altijd een weekje voordat het weer voorbij is, en dat wil zeggen dat ik Zondag weer de ouwe ben, maar kut wat duurt het lang.
Dit komt omdat mijn lichaamsreserve's op zijn toch?|
Help mij!!! :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
jankert wil je een lijntje ?

race even aar de meeting daar kun je wel een fix krijgen.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
snuiven is zowie zo klote ...

je had beter bommetjes kunnen nemen.
Waarom ga dan ook werken als je weet dat moet afkicken.

Goed afkicken is een vak apart, huilen dat je het nu niet trekt is zo slap.

Hergroepeer jezelf en overwin je je angst dat je leven minder leuk is zonder aap op je rug.

Een leven zonder drugsverslaving is altijd fijner, daar doe je het voor.
Je redt je ziel anders blijf je je hele leven een zielige pepsnuivende loser.

Stonie
s
sosa2006Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik huil helemaal niet, shit...
Ik wilde gewoon ff mijn ei kwijt, ik ken niet tegen de mensen hier zeggen hoe ik me voel. BRAK
En ik typte snuiven, maar ik pak altijd bommetjes das beter ja.
En ik werk omdat ik niet als een miet thuis wil zitten, en ik heb morgen mooi vakantie. :grin:
En de reden dat ik niet in mijn vakantie gestopt ben is omdat ik een normale vakantie wil hebben en niet een week brak wil zijn.
Wat voor meeting had je het nou over?
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had dat ook altijd met stoppen met speed. Tijdens een vakantie met m´n ouders in t buitenland was t gedwongen afkicken. En ik viel op alle ongelegen momenten in slaap, zelfs tijdens het uit eten viel ik met m´n kop in m´n bord.
Altijd al gehad ook tijdens afkicken, zulke extreme slaapaanvallen dat je ogen draaien en je dat niet tegen kunt houden.

Als je veel hebt gebruikt heb je wel kans dat je last van vermoeidheid houdt in je leven. Ik wel iig.
Succes om de dag door te komen!!!! Pak een paar bakken koffie ofzo, loop ff naar de wc heen en weer, dat je weer ff een energiestootje krijgt.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
sosa2006 zei:
Ik huil helemaal niet, shit...
Ik wilde gewoon ff mijn ei kwijt, ik ken niet tegen de mensen hier zeggen hoe ik me voel. BRAK
En ik typte snuiven, maar ik pak altijd bommetjes das beter ja.
En ik werk omdat ik niet als een miet thuis wil zitten, en ik heb morgen mooi vakantie. :grin:
En de reden dat ik niet in mijn vakantie gestopt ben is omdat ik een normale vakantie wil hebben en niet een week brak wil zijn.
Wat voor meeting had je het nou over?
Klik om te vergroten...

Je hoeft je tegenover hem niet te verantwoorden hoor, ik persoonlijk vind 't een vervelende betweter, maar dat is mijn mening.
Ik ben momenteel ook aan het stoppen en het voelt bij vlagen gewoon KUT! Lekker toch, dat je op zo'n forum als dit dan even je ei kwijt kan? Mij helpt 't in iedergeval wel! Ben samen met mijn geliefde aan het stoppen, dus dat scheelt ook wel hoor. Heb je een beetje steun bij elkaar als het soms moeilijk wordt!
Ik wens je veel succes!! Gewoon volhouden, je bent niet de enige die zich momenteel in een soortgelijke situatie bevindt. Enneh, bommetjes zijn niet per definitie beter hoor. Moeilijker te doseren (al snel per ongeluk toch te veel), en door een verhoogde maagzuurproductie, kans op maagzweer of nog erger: (evt. dodelijke) MAAGPERFORATIE. Dan toch liever een wat kleiner neusschotje.... Hoewel die van mij er nog steeds helemaal zit hoor en zo'n vervelende maagzweer heb ik toch wel een keertje moeten ondervinden, omdat ik vroeger ook altijd dacht dat ik beter bommetjes kon slikken. Dat was echt niet leuk om te hebben!!
Maar goed dat ter zijde, ik wens je nogmaals heel veel succes met stoppen! Je kunt het!!!!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ach Marla ik vind jou ook zo flauw .... neem nog een beetje speed en huil je uit.

:wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
Ach Marla ik vind jou ook zo flauw .... neem nog een beetje speed en huil je uit.
Klik om te vergroten...

:P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bail zei:
Ik speel b.v world of warcraft 24/7 op het moment dat ik moet afkicken.
Klik om te vergroten...

Dan zit je gelijk aan een nog veel ergere verslaving haha.
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon beginnen met afkicken als je ook echt iets te doen heb.
Ik speel b.v world of warcraft 24/7 op het moment dat ik moet afkicken.
Zo heb je eigenlijk constant wat te doen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Immo zei:
Bail zei:
Ik speel b.v world of warcraft 24/7 op het moment dat ik moet afkicken.
Klik om te vergroten...

Dan zit je gelijk aan een nog veel ergere verslaving haha.
Klik om te vergroten...

Daar zijn volgens mij wel meer sterfgevallen bij betrokken. :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Immo zei:
Bail zei:
Ik speel b.v world of warcraft 24/7 op het moment dat ik moet afkicken.
Klik om te vergroten...

Dan zit je gelijk aan een nog veel ergere verslaving haha.
Klik om te vergroten...

Geloof me, na een maand is het spelen van WOW of een ander spel geen optie.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je moet inderdaad wat om handen hebben. Mijn lief en ik zijn nog steeds nuchter (ok, nog maar drie weken, met een terugval van drie dagen gebruiken en dat is nu anderhalve wk geleden), omdat we een onze tijd volstoppen met leuke dingen doen, mijn haar knalrood verfen, uiteten gaan en dvdboxen van Lost en Six feet under kijken :) . Vandaag nog naar naar de Gaypride gekeken, ook een hele leuke nuchtere bezigheid (als we veel peppen worden we uiteindelijk te para om ons onder andere mensen te bevinden).
Verder ook een perfecte vervanging van de pep gevonden: Spirulina! Gewoon te koop bij de natuurwinkel. Pilletjes van een gevriesdroogde algensoort die heel veel bladgroen (= fotosynthese = zonne-energie) bevatten. Ok, het evenaart het pepgevoel natuurlijk niet, maar het is heel gezond, vol vitaminen en mineraaltjes en je voelt je echt op een natuurlijke manier vrolijk en energiek d'r van! Misschien ervaren wij een placebo, maar het helpt ons in iedergeval om ons een STUK beter te voelen tijdens de afkick. Aanrader voor iedereen die ook wil stoppen!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."