#1
welke meeting?"
En nee je bent een jankert als je gewoon blijft snuiven omdat je je kut voelt.
En nee je bent een jankert als je gewoon blijft snuiven omdat je je kut voelt.
sosa2006 zei:Ik huil helemaal niet, shit...
Ik wilde gewoon ff mijn ei kwijt, ik ken niet tegen de mensen hier zeggen hoe ik me voel. BRAK
En ik typte snuiven, maar ik pak altijd bommetjes das beter ja.
En ik werk omdat ik niet als een miet thuis wil zitten, en ik heb morgen mooi vakantie.![]()
En de reden dat ik niet in mijn vakantie gestopt ben is omdat ik een normale vakantie wil hebben en niet een week brak wil zijn.
Wat voor meeting had je het nou over?

lysergine25 zei:Ach Marla ik vind jou ook zo flauw .... neem nog een beetje speed en huil je uit.
Bail zei:Ik speel b.v world of warcraft 24/7 op het moment dat ik moet afkicken.
Immo zei:Bail zei:Ik speel b.v world of warcraft 24/7 op het moment dat ik moet afkicken.
Dan zit je gelijk aan een nog veel ergere verslaving haha.
Immo zei:Bail zei:Ik speel b.v world of warcraft 24/7 op het moment dat ik moet afkicken.
Dan zit je gelijk aan een nog veel ergere verslaving haha.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."