Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DIt forum bekijken, samen een leuke playlist samenstellen."
"Boris Brejca"
"Zelf ben ik wel fan van awakenings. Er staan geweldige sets op, zoals Joris van Voorn. Die draait zeker niet alleen techno, redelijk divers. Zelf heb ik een redelijk grote tv en you tube premium (dus geen gezeur met reclames). Kortom het kijkt heerlijk weg, zeker met een tripje."
"Ik ben zelf geen jongere maar zag op het nieuws dat de jongeren het zwaar hebben. Ik begrijp dat je in ieder geval wel een leuke baan hebt. Dat is in ieder geval mooi."
"Qua uitgaan enzo is het allemaal erg onzeker, als je weet dat je in juni weer dingen kan doen is het niet zo erg. Maar nu is er weinig perspectief."
"Ja zelf ben ik inmiddels naar de 5 mapb gegaan. Afgelopen weekend gedaan en dat beviel mij erg goed. Dus als ik al eens wat ga bestellen is het dat."
"Ja lastig hangt er ook weer vanaf met hoe lang je door wil gaan. Maar 80 mg is ongeveer 1/12 deel van 1 gram. Dat is echt te weinig. Hier werd al eerder geadviseerd om met iemand anders 1 gram te doen. Misschien is dat wel beter. Want 80 mg kun je uberhaubt niet bestellen dat is te weinig. Natuurlijk bestel je dan een gram met het idee dat maak ik niet op. Maar geloof mij maar een gram gaat er prima doorheen op een avond."
"Dan gaan ze niet echt af op horrorverhalen. Zelf vind ik het 3 mmc niet verslavend, een keer gedaan en vraag me af of ik het ooit nog ga bestellen. Maar dat is dus persoonlijk want je hoort ook zeker andere verhalen."
"Zeg tegen je beste vrienden dat ze dan maar meteen voor christal meth moeten gaan."
"@KlaasVaak dat is jouw mening. IK vind 1.2. gram normaal over 2 avonden. Eerste avond ging tot erg laat door, dus vroeg in de ochtend naar bed. Eind van de middag een afspraak en in de avond maar de rest (was weinig nog) opgemaakt. Is het maar weg. Vond er weinig aan. Denk dat je erg jong moet zijn om hier verslaafd aan te raken. Dit is wat ik ook in de media terug zie. Als ik nu nog aan de 3mmc verslaafd zou raken dan is het wel ernstig. Overigens bestelde ik ook wel eens 1,5 grams sos voor een avond. Maar daar ben ik meer dan klaar mee. Vind daar niets meer aan. Wat ik wel leuk vond was de 5mapb."