#1
ok dank je wel.
IK weet dat je met 6 APB even moet wachten tot hij toeslaat, want ik wil een capsule bestellen. Maar na enkele uren wanneer dit op zijn hoogtepunt is wat zou ik dan nog
vroeger heel veel xtc en dan echt dagelijks maar de kwaliteit die ze toen hadden hebben ze nu niet meer, overal zit speed in en dat vind ik op feesten niet zo erg maar thuis dus niet.
In Nederland zijn de pillen juist bekend om hun zuiverheid. We hebben de schoonste pillen die je kunt krijgen. Speed in pillen is heden een grote fabel. Vroeger zat er juist meer troep in als nu.overal zit speed
Idd. Tevens werkt vaak speed het gewenste dromerige (wause) effect van MDMA tegen.In Nederland zijn de pillen juist bekend om hun zuiverheid. We hebben de schoonste pillen die je kunt krijgen. Speed in pillen is heden een grote fabel. Vroeger zat er juist meer troep in als nu.
Maar waar is het misgegaan?heel veel xtc en dan echt dagelijks
Met research chemicals liever helemaal niet combineren. Hoe zulke stoffen worden opgenomen en afgebroken door het lichaam is niet bekend. Daardoor zijn interacties met andere drugs lastig te voorspellen. Op die manier kan een research chemical onverwachte effecten hebben als het gecombineerd wordt met een ander middel.Ik wil deze week 6 APB proberen. Met welke middelen kan ik dit mooi combineren. Ik ben zelf een redelijke gebruiker maar dus niet met designer drugs.
IK weet dat je met 6 APB even moet wachten tot hij toeslaat, want ik wil een capsule bestellen. Maar na enkele uren wanneer dit op zijn hoogtepunt is wat zou ik dan nog kunnen toevoegen? Het liefst iets wat ik kan snuiven.
Alvast bedankt.
LEEES DAN HET HELE VERHAAL !! GELIJK WEER VAN DIE OORDELEN OMDAT JE NIET BEGRIJPEND KUNT LEZEN! HEB HET OVER 30 JAAR GELEDEN EN HEB NIET JARENLANG DAGELIJKS GESLIKT, JE LEEST WAT JE WIL LEZEN, WEER ZO'N ZELFBENOEMDE ERVARINGSDESKUNDIGE DIE VAN TOETEN NOG BLAZEN WEET, IK KWAM HIER VOOR EEN VRAAG OVER IETS NIEUWS, EN ALS JE GELIJK ZO'N ANTWOORD GEEFT DAN ZIJN JOUW HERSENCELLEN AFGESTORVEN.... TJA JEUGD VAN TEGENWOORDIG KLEINE KNOW IT ALL'S ....DUS EEERST GOED LEREN LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEES ER TROTS OP DAT JE HIER JE HELE DAG BESTEED, EN DAN OVER MIJ OORDELEN...MR BADASS JUNKIE HERSENCELLEN LEKKER AANGETAST??? ELKE KEER HETZELFDE VERHAAL HIER GEREGEERD DOOR HERSENLOZEN IDIOTEN DIE DENKEN DAT EEN JUNKIE EEN BADASS IS.......OMG......JEUGD VAN TEGENWOORDIG... ooooH PILLEN ZIJN JUIST VAN ZUUUUULKE GOEDE KWALITEIT.....VROEGER NIET....(weer zo'n wijsheid die door zo'n muts verkondigd wordt, waarvan ze niks weet.)Ik heb niet verder gelezen dan dit. Als je dagelijks pillen geslikt hebt is dit normaal dat je de euforie niet meer ervaart en enkel amfetamine/speedy effecten waarneemt. Je hersenen zijn om het grofweg te zeggen verneukt door dagelijks gebruik. De XTC pillen tegenwoordig zijn enkel puur MDMA. Je moet al es "geluk" hebben als er amfetamine/speed in een pil zit.
LEEES DAN HET HELE VERHAAL !! GELIJK WEER VAN DIE OORDELEN OMDAT JE NIET BEGRIJPEND KUNT LEZEN! HEB HET OVER 30 JAAR GELEDEN EN HEB NIET JARENLANG DAGELIJKS GESLIKT, JE LEEST WAT JE WIL LEZEN, WEER ZO'N ZELFBENOEMDE ERVARINGSDESKUNDIGE DIE VAN TOETEN NOG BLAZEN WEET, IK KWAM HIER VOOR EEN VRAAG OVER IETS NIEUWS, EN ALS JE GELIJK ZO'N ANTWOORD GEEFT DAN ZIJN JOUW HERSENCELLEN AFGESTORVEN.... TJA JEUGD VAN TEGENWOORDIG KLEINE KNOW IT ALL'S ....DUS EEERST GOED LEREN LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEES ER TROTS OP DAT JE HIER JE HELE DAG BESTEED, EN DAN OVER MIJ OORDELEN...MR BADASS JUNKIE HERSENCELLEN LEKKER AANGETAST??? ELKE KEER HETZELFDE VERHAAL HIER GEREGEERD DOOR HERSENLOZEN IDIOTEN DIE DENKEN DAT EEN JUNKIE EEN BADASS IS.......OMG......JEUGD VAN TEGENWOORDIG... ooooH PILLEN ZIJN JUIST VAN ZUUUUULKE GOEDE KWALITEIT.....VROEGER NIET....(weer zo'n wijsheid die door zo'n muts verkondigd wordt, waarvan ze niks weet.)
En just for the record, die pillen die ik destijds dagelijks slikte,,,,waren juist de echte knallers, waar de mdma het altijd bleef doen, die tijd ken je misschien niet maar niet met die shit die ze nu zelf in hun bouwkeet maken! HOu toch op zeg EINSTEIN
Wist je dat regelmatig gebruik van cocaïne de hersenen kan beschadigen waardoor mensen meer last krijgen van woedeuitbarstingen?LEEES DAN HET HELE VERHAAL !! GELIJK WEER VAN DIE OORDELEN OMDAT JE NIET BEGRIJPEND KUNT LEZEN! HEB HET OVER 30 JAAR GELEDEN EN HEB NIET JARENLANG DAGELIJKS GESLIKT, JE LEEST WAT JE WIL LEZEN, WEER ZO'N ZELFBENOEMDE ERVARINGSDESKUNDIGE DIE VAN TOETEN NOG BLAZEN WEET, IK KWAM HIER VOOR EEN VRAAG OVER IETS NIEUWS, EN ALS JE GELIJK ZO'N ANTWOORD GEEFT DAN ZIJN JOUW HERSENCELLEN AFGESTORVEN.... TJA JEUGD VAN TEGENWOORDIG KLEINE KNOW IT ALL'S ....DUS EEERST GOED LEREN LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEES ER TROTS OP DAT JE HIER JE HELE DAG BESTEED, EN DAN OVER MIJ OORDELEN...MR BADASS JUNKIE HERSENCELLEN LEKKER AANGETAST??? ELKE KEER HETZELFDE VERHAAL HIER GEREGEERD DOOR HERSENLOZEN IDIOTEN DIE DENKEN DAT EEN JUNKIE EEN BADASS IS.......OMG......JEUGD VAN TEGENWOORDIG... ooooH PILLEN ZIJN JUIST VAN ZUUUUULKE GOEDE KWALITEIT.....VROEGER NIET....(weer zo'n wijsheid die door zo'n muts verkondigd wordt, waarvan ze niks weet.)
En just for the record, die pillen die ik destijds dagelijks slikte,,,,waren juist de echte knallers, waar de mdma het altijd bleef doen, die tijd ken je misschien niet maar niet met die shit die ze nu zelf in hun bouwkeet maken! HOu toch op zeg EINSTEIN
Goed verhaal, mooi beknopt en de opbouw zorgt ervoor dat je geen moment uit de spanningsboog raakt. Jammer dat dat het neigt naar een open einde. De afwerking van de personages voelt hierdoor wat afgeraffeld en mist diepte.LEEES DAN HET HELE VERHAAL !! GELIJK WEER VAN DIE OORDELEN OMDAT JE NIET BEGRIJPEND KUNT LEZEN! HEB HET OVER 30 JAAR GELEDEN EN HEB NIET JARENLANG DAGELIJKS GESLIKT, JE LEEST WAT JE WIL LEZEN, WEER ZO'N ZELFBENOEMDE ERVARINGSDESKUNDIGE DIE VAN TOETEN NOG BLAZEN WEET, IK KWAM HIER VOOR EEN VRAAG OVER IETS NIEUWS, EN ALS JE GELIJK ZO'N ANTWOORD GEEFT DAN ZIJN JOUW HERSENCELLEN AFGESTORVEN.... TJA JEUGD VAN TEGENWOORDIG KLEINE KNOW IT ALL'S ....DUS EEERST GOED LEREN LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEES ER TROTS OP DAT JE HIER JE HELE DAG BESTEED, EN DAN OVER MIJ OORDELEN...MR BADASS JUNKIE HERSENCELLEN LEKKER AANGETAST??? ELKE KEER HETZELFDE VERHAAL HIER GEREGEERD DOOR HERSENLOZEN IDIOTEN DIE DENKEN DAT EEN JUNKIE EEN BADASS IS.......OMG......JEUGD VAN TEGENWOORDIG... ooooH PILLEN ZIJN JUIST VAN ZUUUUULKE GOEDE KWALITEIT.....VROEGER NIET....(weer zo'n wijsheid die door zo'n muts verkondigd wordt, waarvan ze niks weet.)
En just for the record, die pillen die ik destijds dagelijks slikte,,,,waren juist de echte knallers, waar de mdma het altijd bleef doen, die tijd ken je misschien niet maar niet met die shit die ze nu zelf in hun bouwkeet maken! HOu toch op zeg EINSTEIN
Ik ben een beetje met mijn eigen 'onderzoek' bezig naar de RC's! Jarenlang allerlei soorten drugs gebruikt met name Sos, vroeger heel veel xtc en dan echt dagelijks maar de kwaliteit die ze toen hadden hebben ze nu niet meer, overal zit speed in en dat vind ik op feesten niet zo erg maar thuis dus niet.
!
Dus toen ik het ging googelen viel ik van de ene verbazing in de andere want daar stonden opeens de RC sites.....Dat maakt het dus nog makkelijker wat niet altijd even goed is voor mij maar ik doe graag mee in het kader van Research...... Onderzoek gaat goed en de 3 mmc kristalbrokken waren top, alleen jammer dat het spacey gedeelte wat kort is. Dus ik wil nu een nieuw onderzoek beginnen en als ik lees over al die scheikundige combi's dan moet ik nog heel wat research doen! Ik wil dus, als enige, niet hallucineren.....dat vind ik echt vreselijk. Misschien kan iemand mij op weg helpen met welke formule (zoals 6-APB) ik kan gaan experimenteren? Ik heb een hoge tolerantie want na 30 jaar ben je wel aan het een en ander gewend...Niets om trots op te zijn maar die Etizolam vond ik echt waardeloos, had er 10 op van 0.5 maar weinig tot geen effect. Dus nu opzoek naar een alternatief voor 3mmc of iets wat op 4mmc lijkt?
![]()
Niet alles wordt goed omschreven dus al die scheikundige combinaties is nogal veel en zie soms door de bomen het bos niet meer.....(ook leuk hoor..) Ik kom hier al jaren hoor ben zeker geen newbie maar wil niet altijd posten vanwege een paar nare ervaringen en vond dat erg vervelend. (Ander profiel, die heb ik verwijderd en nu toch maar weer terug!) Fijne dag allemaal!![]()
LEEES DAN HET HELE VERHAAL !! GELIJK WEER VAN DIE OORDELEN OMDAT JE NIET BEGRIJPEND KUNT LEZEN! HEB HET OVER 30 JAAR GELEDEN EN HEB NIET JARENLANG DAGELIJKS GESLIKT, JE LEEST WAT JE WIL LEZEN, WEER ZO'N ZELFBENOEMDE ERVARINGSDESKUNDIGE DIE VAN TOETEN NOG BLAZEN WEET, IK KWAM HIER VOOR EEN VRAAG OVER IETS NIEUWS, EN ALS JE GELIJK ZO'N ANTWOORD GEEFT DAN ZIJN JOUW HERSENCELLEN AFGESTORVEN.... TJA JEUGD VAN TEGENWOORDIG KLEINE KNOW IT ALL'S ....DUS EEERST GOED LEREN LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEES ER TROTS OP DAT JE HIER JE HELE DAG BESTEED, EN DAN OVER MIJ OORDELEN...MR BADASS JUNKIE HERSENCELLEN LEKKER AANGETAST??? ELKE KEER HETZELFDE VERHAAL HIER GEREGEERD DOOR HERSENLOZEN IDIOTEN DIE DENKEN DAT EEN JUNKIE EEN BADASS IS.......OMG......JEUGD VAN TEGENWOORDIG... ooooH PILLEN ZIJN JUIST VAN ZUUUUULKE GOEDE KWALITEIT.....VROEGER NIET....(weer zo'n wijsheid die door zo'n muts verkondigd wordt, waarvan ze niks weet.)
En just for the record, die pillen die ik destijds dagelijks slikte,,,,waren juist de echte knallers, waar de mdma het altijd bleef doen, die tijd ken je misschien niet maar niet met die shit die ze nu zelf in hun bouwkeet maken! HOu toch op zeg EINSTEIN
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."