Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6 APB

6 APB

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
someone2021Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ok dank je wel.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
someone2021 zei:
IK weet dat je met 6 APB even moet wachten tot hij toeslaat, want ik wil een capsule bestellen. Maar na enkele uren wanneer dit op zijn hoogtepunt is wat zou ik dan nog
Klik om te vergroten...

Als het toeslaat dan zit je volgens de meeste gebruikers wel een tijdje op een niveau die toch wel genoeg zou moeten zijn voor 1 avond/nacht plezier. 6APB schijnt redelijk stabiel en langdurig te zijn in effect. Iets toevoegen zou enkel de schadelijkheid/kater vergroten. Leer dit middel 1st op zichzelf kennen.
S
Sadylady50Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben een beetje met mijn eigen 'onderzoek' bezig naar de RC's! Jarenlang allerlei soorten drugs gebruikt met name Sos, vroeger heel veel xtc en dan echt dagelijks maar de kwaliteit die ze toen hadden hebben ze nu niet meer, overal zit speed in en dat vind ik op feesten niet zo erg maar thuis dus niet.
Een kennis van vroeger kwam vorige week langs en had dus 3 mmc meegebracht en had er nog nooit van gehoord! Dus er ging wederom een nieuwe wereld voor me open....(Shit....) Dus toen ik het ging googelen viel ik van de ene verbazing in de andere want daar stonden opeens de RC sites.....Dat maakt het dus nog makkelijker wat niet altijd even goed is voor mij maar ik doe graag mee in het kader van Research.....:nerd::tonguewink:. Onderzoek gaat goed en de 3 mmc kristalbrokken waren top, alleen jammer dat het spacey gedeelte wat kort is. Zoals Someone21 al zei, die smile op je gezicht die zo chill voelt, alleen is de uitwerking niet zo heel lekker, te speedy en kramp in m'n kaken. Dus ik wil nu een nieuw onderzoek beginnen en als ik lees over al die scheikundige combi's dan moet ik nog heel wat research doen! Ik wil dus, als enige, niet hallucineren.....dat vind ik echt vreselijk. Beetje vaag zijn is prima maar zoals een K-hole of een 'Bad-trip' wil ik nooit meer meemaken. Misschien kan iemand mij op weg helpen met welke formule (zoals 6-APB) ik kan gaan experimenteren? Ik heb een hoge tolerantie want na 30 jaar ben je wel aan het een en ander gewend...Niets om trots op te zijn maar die Etizolam vond ik echt waardeloos, had er 10 op van 0.5 maar weinig tot geen effect. Dus nu opzoek naar een alternatief voor 3mmc of iets wat op 4mmc lijkt?:catface::catface::catface: Niet alles wordt goed omschreven dus al die scheikundige combinaties is nogal veel en zie soms door de bomen het bos niet meer.....(ook leuk hoor..) Ik kom hier al jaren hoor ben zeker geen newbie maar wil niet altijd posten vanwege een paar nare ervaringen en vond dat erg vervelend. (Ander profiel, die heb ik verwijderd en nu toch maar weer terug!) Fijne dag allemaal! :crossfingers:
s
someone2021Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb het uiteindelijk geprobeerd en wat mij verbaaste was dat ik eerst erg moe werd en daarna kwam het langzaam maar zeker op. Kreeg er een ontzettende smile van. Echt ook een ideaale drug voor thuis. Want ondanks dat ik wel wat fitter werd had ik nu ook niet de energie om flink te gaan dansen (als je dat al thuis wilt). IK bedoel dat ik deze drug niet snel zou meenemen naar een house feest ofzo. Maar het was echt top, tot uur of 8 allerlei dj sets zitten kijken. Ik kom altijd weer uit bij techno. Zeker op youtube zijn er (awakenings o.a.) prima sets te zien. In de laatste jaren is de vooruitgang geweldig want nu zit ik op mijn 55 inch tv te kijken naar geweldige registraties van techno. Moet wel zeggen dat ik youtube premium heb genomen anders heb je om de 5 minuten weer een reclame waar je doodmoe van wordt.
Maar na de capsules om een uur of 9 heerlijk naar bed en om 1500 werd ik goed wakker. Deze ervaring heeft er wel voor gezorgd dat ik geen SOS meer ga bestellen. Dat viel me de laatste keer ook zo weer tegen. En als toegift zit je neus verstopt, kom je niet in slaap en het kost klauwen met geld.
Overigens vond ik het ook prettiger dan 3mmc.
s
someone2021Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Sadylady50 ik was even van de radar. Maar wat betreft jouw onderzoek hoeft dat van mijzelf niet meer. Ik heb best veel dingen uitgeprobeerd. En vind de 5 mapb prima voor thuis. Hoef het ook niet te combineren ofzo. Denk dat je ook een keer tevreden kunt zijn:)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sadylady50 zei:
vroeger heel veel xtc en dan echt dagelijks maar de kwaliteit die ze toen hadden hebben ze nu niet meer, overal zit speed in en dat vind ik op feesten niet zo erg maar thuis dus niet.
Klik om te vergroten...

Ik heb niet verder gelezen dan dit. Als je dagelijks pillen geslikt hebt is dit normaal dat je de euforie niet meer ervaart en enkel amfetamine/speedy effecten waarneemt. Je hersenen zijn om het grofweg te zeggen verneukt door dagelijks gebruik. De XTC pillen tegenwoordig zijn enkel puur MDMA. Je moet al es "geluk" hebben als er amfetamine/speed in een pil zit.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sadylady50 zei:
overal zit speed
Klik om te vergroten...
In Nederland zijn de pillen juist bekend om hun zuiverheid. We hebben de schoonste pillen die je kunt krijgen. Speed in pillen is heden een grote fabel. Vroeger zat er juist meer troep in als nu.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
In Nederland zijn de pillen juist bekend om hun zuiverheid. We hebben de schoonste pillen die je kunt krijgen. Speed in pillen is heden een grote fabel. Vroeger zat er juist meer troep in als nu.
Klik om te vergroten...
Idd. Tevens werkt vaak speed het gewenste dromerige (wause) effect van MDMA tegen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sadylady50 zei:
heel veel xtc en dan echt dagelijks
Klik om te vergroten...
Maar waar is het misgegaan?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
someone2021 zei:
Ik wil deze week 6 APB proberen. Met welke middelen kan ik dit mooi combineren. Ik ben zelf een redelijke gebruiker maar dus niet met designer drugs.
IK weet dat je met 6 APB even moet wachten tot hij toeslaat, want ik wil een capsule bestellen. Maar na enkele uren wanneer dit op zijn hoogtepunt is wat zou ik dan nog kunnen toevoegen? Het liefst iets wat ik kan snuiven.

Alvast bedankt.
Klik om te vergroten...
Met research chemicals liever helemaal niet combineren. Hoe zulke stoffen worden opgenomen en afgebroken door het lichaam is niet bekend. Daardoor zijn interacties met andere drugs lastig te voorspellen. Op die manier kan een research chemical onverwachte effecten hebben als het gecombineerd wordt met een ander middel.
S
Sadylady50Lid
01-01-2024, 00:00
#11
🐺PsyTekz zei:
Ik heb niet verder gelezen dan dit. Als je dagelijks pillen geslikt hebt is dit normaal dat je de euforie niet meer ervaart en enkel amfetamine/speedy effecten waarneemt. Je hersenen zijn om het grofweg te zeggen verneukt door dagelijks gebruik. De XTC pillen tegenwoordig zijn enkel puur MDMA. Je moet al es "geluk" hebben als er amfetamine/speed in een pil zit.
Klik om te vergroten...
LEEES DAN HET HELE VERHAAL !! GELIJK WEER VAN DIE OORDELEN OMDAT JE NIET BEGRIJPEND KUNT LEZEN! HEB HET OVER 30 JAAR GELEDEN EN HEB NIET JARENLANG DAGELIJKS GESLIKT, JE LEEST WAT JE WIL LEZEN, WEER ZO'N ZELFBENOEMDE ERVARINGSDESKUNDIGE DIE VAN TOETEN NOG BLAZEN WEET, IK KWAM HIER VOOR EEN VRAAG OVER IETS NIEUWS, EN ALS JE GELIJK ZO'N ANTWOORD GEEFT DAN ZIJN JOUW HERSENCELLEN AFGESTORVEN.... TJA JEUGD VAN TEGENWOORDIG KLEINE KNOW IT ALL'S ....DUS EEERST GOED LEREN LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEES ER TROTS OP DAT JE HIER JE HELE DAG BESTEED, EN DAN OVER MIJ OORDELEN...MR BADASS JUNKIE HERSENCELLEN LEKKER AANGETAST??? ELKE KEER HETZELFDE VERHAAL HIER GEREGEERD DOOR HERSENLOZEN IDIOTEN DIE DENKEN DAT EEN JUNKIE EEN BADASS IS.......OMG......JEUGD VAN TEGENWOORDIG... ooooH PILLEN ZIJN JUIST VAN ZUUUUULKE GOEDE KWALITEIT.....VROEGER NIET....(weer zo'n wijsheid die door zo'n muts verkondigd wordt, waarvan ze niks weet.)
En just for the record, die pillen die ik destijds dagelijks slikte,,,,waren juist de echte knallers, waar de mdma het altijd bleef doen, die tijd ken je misschien niet maar niet met die shit die ze nu zelf in hun bouwkeet maken! HOu toch op zeg EINSTEIN
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#12
chill.jpg
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sadylady50 zei:
LEEES DAN HET HELE VERHAAL !! GELIJK WEER VAN DIE OORDELEN OMDAT JE NIET BEGRIJPEND KUNT LEZEN! HEB HET OVER 30 JAAR GELEDEN EN HEB NIET JARENLANG DAGELIJKS GESLIKT, JE LEEST WAT JE WIL LEZEN, WEER ZO'N ZELFBENOEMDE ERVARINGSDESKUNDIGE DIE VAN TOETEN NOG BLAZEN WEET, IK KWAM HIER VOOR EEN VRAAG OVER IETS NIEUWS, EN ALS JE GELIJK ZO'N ANTWOORD GEEFT DAN ZIJN JOUW HERSENCELLEN AFGESTORVEN.... TJA JEUGD VAN TEGENWOORDIG KLEINE KNOW IT ALL'S ....DUS EEERST GOED LEREN LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEES ER TROTS OP DAT JE HIER JE HELE DAG BESTEED, EN DAN OVER MIJ OORDELEN...MR BADASS JUNKIE HERSENCELLEN LEKKER AANGETAST??? ELKE KEER HETZELFDE VERHAAL HIER GEREGEERD DOOR HERSENLOZEN IDIOTEN DIE DENKEN DAT EEN JUNKIE EEN BADASS IS.......OMG......JEUGD VAN TEGENWOORDIG... ooooH PILLEN ZIJN JUIST VAN ZUUUUULKE GOEDE KWALITEIT.....VROEGER NIET....(weer zo'n wijsheid die door zo'n muts verkondigd wordt, waarvan ze niks weet.)
En just for the record, die pillen die ik destijds dagelijks slikte,,,,waren juist de echte knallers, waar de mdma het altijd bleef doen, die tijd ken je misschien niet maar niet met die shit die ze nu zelf in hun bouwkeet maken! HOu toch op zeg EINSTEIN
Klik om te vergroten...

Lol wat een gefrustreerd geval ben jij zeg. Duidelijk te zien dat het dagelijks slikken jou weinig intelect bezorgd heeft. Jeugd is hier al lang voorbij hoor mopje. En ken die pilletjes wel. Ze waren een stuk lager gedoseerd en meer versneden dan ooit. Maar wie kan jou dat aan de man brengen? Waarschijnlijk niemand want je bent te achterlijk om je eigen kont netjes af te vegen. Doei 👋.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sadylady50 zei:
LEEES DAN HET HELE VERHAAL !! GELIJK WEER VAN DIE OORDELEN OMDAT JE NIET BEGRIJPEND KUNT LEZEN! HEB HET OVER 30 JAAR GELEDEN EN HEB NIET JARENLANG DAGELIJKS GESLIKT, JE LEEST WAT JE WIL LEZEN, WEER ZO'N ZELFBENOEMDE ERVARINGSDESKUNDIGE DIE VAN TOETEN NOG BLAZEN WEET, IK KWAM HIER VOOR EEN VRAAG OVER IETS NIEUWS, EN ALS JE GELIJK ZO'N ANTWOORD GEEFT DAN ZIJN JOUW HERSENCELLEN AFGESTORVEN.... TJA JEUGD VAN TEGENWOORDIG KLEINE KNOW IT ALL'S ....DUS EEERST GOED LEREN LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEES ER TROTS OP DAT JE HIER JE HELE DAG BESTEED, EN DAN OVER MIJ OORDELEN...MR BADASS JUNKIE HERSENCELLEN LEKKER AANGETAST??? ELKE KEER HETZELFDE VERHAAL HIER GEREGEERD DOOR HERSENLOZEN IDIOTEN DIE DENKEN DAT EEN JUNKIE EEN BADASS IS.......OMG......JEUGD VAN TEGENWOORDIG... ooooH PILLEN ZIJN JUIST VAN ZUUUUULKE GOEDE KWALITEIT.....VROEGER NIET....(weer zo'n wijsheid die door zo'n muts verkondigd wordt, waarvan ze niks weet.)
En just for the record, die pillen die ik destijds dagelijks slikte,,,,waren juist de echte knallers, waar de mdma het altijd bleef doen, die tijd ken je misschien niet maar niet met die shit die ze nu zelf in hun bouwkeet maken! HOu toch op zeg EINSTEIN
Klik om te vergroten...
Wist je dat regelmatig gebruik van cocaïne de hersenen kan beschadigen waardoor mensen meer last krijgen van woedeuitbarstingen?
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sadylady50 zei:
LEEES DAN HET HELE VERHAAL !! GELIJK WEER VAN DIE OORDELEN OMDAT JE NIET BEGRIJPEND KUNT LEZEN! HEB HET OVER 30 JAAR GELEDEN EN HEB NIET JARENLANG DAGELIJKS GESLIKT, JE LEEST WAT JE WIL LEZEN, WEER ZO'N ZELFBENOEMDE ERVARINGSDESKUNDIGE DIE VAN TOETEN NOG BLAZEN WEET, IK KWAM HIER VOOR EEN VRAAG OVER IETS NIEUWS, EN ALS JE GELIJK ZO'N ANTWOORD GEEFT DAN ZIJN JOUW HERSENCELLEN AFGESTORVEN.... TJA JEUGD VAN TEGENWOORDIG KLEINE KNOW IT ALL'S ....DUS EEERST GOED LEREN LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEES ER TROTS OP DAT JE HIER JE HELE DAG BESTEED, EN DAN OVER MIJ OORDELEN...MR BADASS JUNKIE HERSENCELLEN LEKKER AANGETAST??? ELKE KEER HETZELFDE VERHAAL HIER GEREGEERD DOOR HERSENLOZEN IDIOTEN DIE DENKEN DAT EEN JUNKIE EEN BADASS IS.......OMG......JEUGD VAN TEGENWOORDIG... ooooH PILLEN ZIJN JUIST VAN ZUUUUULKE GOEDE KWALITEIT.....VROEGER NIET....(weer zo'n wijsheid die door zo'n muts verkondigd wordt, waarvan ze niks weet.)
En just for the record, die pillen die ik destijds dagelijks slikte,,,,waren juist de echte knallers, waar de mdma het altijd bleef doen, die tijd ken je misschien niet maar niet met die shit die ze nu zelf in hun bouwkeet maken! HOu toch op zeg EINSTEIN
Klik om te vergroten...
Goed verhaal, mooi beknopt en de opbouw zorgt ervoor dat je geen moment uit de spanningsboog raakt. Jammer dat dat het neigt naar een open einde. De afwerking van de personages voelt hierdoor wat afgeraffeld en mist diepte.

Oefening baart kunst, ontplooi je talenten! Denk dat veel mensen hier met veel plezier je schrijfsels lezen en er wat wijze lessen van opsteken !

Ps psytekz weet misschien niet van toeten maar blazen daarintegen, oei oei oei...

Een gezegende maandag toegewenst!
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sadylady50 zei:
Ik ben een beetje met mijn eigen 'onderzoek' bezig naar de RC's! Jarenlang allerlei soorten drugs gebruikt met name Sos, vroeger heel veel xtc en dan echt dagelijks maar de kwaliteit die ze toen hadden hebben ze nu niet meer, overal zit speed in en dat vind ik op feesten niet zo erg maar thuis dus niet.
!
Klik om te vergroten...


Sadylady50 zei:
Dus toen ik het ging googelen viel ik van de ene verbazing in de andere want daar stonden opeens de RC sites.....Dat maakt het dus nog makkelijker wat niet altijd even goed is voor mij maar ik doe graag mee in het kader van Research.....:nerd::tonguewink:. Onderzoek gaat goed en de 3 mmc kristalbrokken waren top, alleen jammer dat het spacey gedeelte wat kort is. Dus ik wil nu een nieuw onderzoek beginnen en als ik lees over al die scheikundige combi's dan moet ik nog heel wat research doen! Ik wil dus, als enige, niet hallucineren.....dat vind ik echt vreselijk. Misschien kan iemand mij op weg helpen met welke formule (zoals 6-APB) ik kan gaan experimenteren? Ik heb een hoge tolerantie want na 30 jaar ben je wel aan het een en ander gewend...Niets om trots op te zijn maar die Etizolam vond ik echt waardeloos, had er 10 op van 0.5 maar weinig tot geen effect. Dus nu opzoek naar een alternatief voor 3mmc of iets wat op 4mmc lijkt?:catface::catface::catface:
Klik om te vergroten...




Sadylady50 zei:
Niet alles wordt goed omschreven dus al die scheikundige combinaties is nogal veel en zie soms door de bomen het bos niet meer.....(ook leuk hoor..) Ik kom hier al jaren hoor ben zeker geen newbie maar wil niet altijd posten vanwege een paar nare ervaringen en vond dat erg vervelend. (Ander profiel, die heb ik verwijderd en nu toch maar weer terug!) Fijne dag allemaal! :crossfingers:
Klik om te vergroten...

Alstjeblieft Professor Barabas trek die labjas uit en ga lekker onderzoeken in de tuin of bij tekenles maar sommige dingen zijn nou eenmaal niet voor iedereen wweggelegd. Is voor niemand leuk. Ik zou bijvoorbeeld nooit gaan dansen, daar gaat nl ook helemaal niemand gelukkig van worden.

Maar hier ken je toch geen normaal constructief antwoord op geven of ligt het aan mij
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sadylady50 zei:
LEEES DAN HET HELE VERHAAL !! GELIJK WEER VAN DIE OORDELEN OMDAT JE NIET BEGRIJPEND KUNT LEZEN! HEB HET OVER 30 JAAR GELEDEN EN HEB NIET JARENLANG DAGELIJKS GESLIKT, JE LEEST WAT JE WIL LEZEN, WEER ZO'N ZELFBENOEMDE ERVARINGSDESKUNDIGE DIE VAN TOETEN NOG BLAZEN WEET, IK KWAM HIER VOOR EEN VRAAG OVER IETS NIEUWS, EN ALS JE GELIJK ZO'N ANTWOORD GEEFT DAN ZIJN JOUW HERSENCELLEN AFGESTORVEN.... TJA JEUGD VAN TEGENWOORDIG KLEINE KNOW IT ALL'S ....DUS EEERST GOED LEREN LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEES ER TROTS OP DAT JE HIER JE HELE DAG BESTEED, EN DAN OVER MIJ OORDELEN...MR BADASS JUNKIE HERSENCELLEN LEKKER AANGETAST??? ELKE KEER HETZELFDE VERHAAL HIER GEREGEERD DOOR HERSENLOZEN IDIOTEN DIE DENKEN DAT EEN JUNKIE EEN BADASS IS.......OMG......JEUGD VAN TEGENWOORDIG... ooooH PILLEN ZIJN JUIST VAN ZUUUUULKE GOEDE KWALITEIT.....VROEGER NIET....(weer zo'n wijsheid die door zo'n muts verkondigd wordt, waarvan ze niks weet.)
En just for the record, die pillen die ik destijds dagelijks slikte,,,,waren juist de echte knallers, waar de mdma het altijd bleef doen, die tijd ken je misschien niet maar niet met die shit die ze nu zelf in hun bouwkeet maken! HOu toch op zeg EINSTEIN
Klik om te vergroten...

Je kunt ook op een normale manier posten, zo vervuil je het forum. Waarschuwing dus bij deze, als je zo bezig blijft riskeer je een ban. We kunnen prima lezen dus je hoeft niet in hoofdletters te typen en ook niet zo’n taal te gebruiken tegen andere forumleden.

Wat hierboven gezegd werd is overigens waar: er zit tegenwoordig bijna nooit meer speed in MDMA-pillen. De pillen zijn over het algemeen genomen minder vervuild en hoger gedoseerd dan vroeger. Dat maakt testen niet minder belangrijk natuurlijk, juist door de hedendaagse vaak gevaarlijk hoge doseringen per pil is het riskant om ongeteste XTC/MDMA te gebruiken.
s
someone2021Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wil deze week 6 APB proberen. Met welke middelen kan ik dit mooi combineren. Ik ben zelf een redelijke gebruiker maar dus niet met designer drugs.
IK weet dat je met 6 APB even moet wachten tot hij toeslaat, want ik wil een capsule bestellen. Maar na enkele uren wanneer dit op zijn hoogtepunt is wat zou ik dan nog kunnen toevoegen? Het liefst iets wat ik kan snuiven.

Alvast bedankt.
s
someone2021Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou eergisteren weer 5 mapb gebruikt. Dit keer viel het wat tegen. In het begin wel lekker maar op een gegeven moment dacht ik. Welke muziek moet ik nu weer draaien, al veel gezien op youtube dus ja. De laatste keer was denk ik 6 weken terug. Was te kort op elkaar misschien. IK laat er nu zeker wel een half jaar overheen gaan mocht ik weer gaan gebruiken.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het beste is om als je een voor jou nieuwe drugs gaat nemen die drug niet te combineren gelijk. Anders leer je de drug niet goed kennen.
Dan als je het nogmaals gaat nemen pas combineren. Tussen 6apb gebruik moet je 2 a 3 maanden pauze laten, net als mdma.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."