Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de ideale temp voor zaad te kiemen is ong tussen de 19 tot 25. de duur van zaadjes kiemen hangt van zaadje tot zaadje af. kan na 2 dagen,maar kan ook pas na een week tot anderhalve week. als het langer dan anderhalve week duurt dan is het zaadje niet goed. ik doe ze gewoon in een potje met potgrond en het bovenste laagje zaai en stekgrond.(ong een halve cm onder de grond steken) dan goed vochtig maken en plastik zakje erover zodat je een klimaat hebt. dan maar gewoon afwachten tot hij zen kopje bovensteekt.en dan plastik eraf en volop de lamp erop"
"Mr.jiho zei: m'n favoriet gistere waren toch zeker de new york diesel en de bubble gum aww wat was iks cheef gistere Klik om te vergroten... die new york diesel heb ik vant weekend gekocht in tilburg,ruikt en smaakt pittig.echt lekkere weed ben meer een hash roker,maar heb altijd wel een paar gramme weed bij als ik van shop kom. favorite weed op dit moment zeker de new york diesel en van hash neem ik altijd afghaan en rode polm maroc"
"ben een keer op het toilet van men werk in slaap gevallen heb daar 2 uur op de pot gezeten een colega van me die zelf ook ghb neemt heeft me na lange tijd wakker gekregen. wat een geluk dat dit allemaal kan bij me op het werk"
"mathijs zei: Ik neem maar aan dat het een coffeeshop is en niet iets met ook maar engie verantwoordelijkheid :P Klik om te vergroten... coffeeshop?nee hoor. bij ons op het werk komt er geen verantwoordelijkheid bij kijken! zolang het werk op het einde van de dag gebeurt is,is iedereen blij."
"vind het verassend uitzonderlijk dat je gecontroleerd met heroine kunt omgaan! bij mezelf ging het helemaal verkeerd met heroine,denk zelfs bij iedereen die deze drug met regelmaat gebruikt heeft! doseren kan je eigelijk niet perfekt met heroine.daarvoor bestaat methadon. maar ook bij deze is het geen pretje om ervan af te geraken.en ik veronderstel dat je toch ooit wil stoppen met deze drug?"
"psilocybine zei: ik vind het dus vreemd dat iedereen verslaafd word aan dt spul ik heb het onderstusse al 4 keer gedaan op periode vn 3 jaar en vind het dus ni echt iets van jaa nog is Klik om te vergroten... als je het zo hebt gedaan heb je ook geen kans op verslaving. als je het bv. een paar dagen aan een stuk doet,dus een beginner gebruikt dan ong een halve gr. per dag,dan ga je ervan afkicken en heb je weer nodig om je goed te voelen. heroine is zeer verslavend! ik kan er niet bij dat er mensen zijn die heroine kunnen doseren en er toch niet verslaafd aan zijn. lijkt me heel moeilijk om heroine te doseren,als je het elke dag doet. er staat hier een post van iemand die zegt dat hij elke dag gebruikt en toch maar één gr per maand gebruikt als je elke dag gebruikt kom je echt niet met één gr. per maand toe! mensen die er echt mee willen stoppen,wees sterk en ga er over praten met je huisarts om zo een methadon kuur te doen onder toezicht van je dokter. breek ook al je banden met je mede gebruikers! zoek een nieuwe hobby en vooral HOU JE STERK!"
"witte mitsu's"
"jaja zei: Levensgevaarlijk.. Je geeft 't antwoord zelf al. Om zeker en veilig te zijn kun je idd beter stoppen. Klik om te vergroten... volledig mee eens!"
"bij het "chinezen" van heroine moet je steeds de blinkende kant van de aluminium folie afbranden! al raad ik het je af met heroine te beginnen! is geen lachetje om daarvan af te geraken!als je er ooit af geraakt..."
"zijn er growshops in nederland waar je weed in grotere hoeveelheden kan kopen? met grotere hoeveelheid bedoel ik geen kilo's maar enkele 100 gramme.. dit omdat ik vanuit het buitenland telkens een coffeshop moet binnegaan en daar dan zoveel betaal voor enkele gramme... dus dacht ik om ineens wat meer te kopen voor wat minder poen. niet om te dealen maar puur voor eigen gebruik!"