Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zijn er growshops in nederland waar je weed in grotere hoeveelheden kan kopen? met grotere hoeveelheid bedoel ik geen kilo's maar enkele 100 gramme.. dit omdat ik vanuit het buitenland telkens een coffeshop moet binnegaan en daar dan zoveel betaal voor enkele gramme... dus dacht ik om ineens wat meer te kopen voor wat minder poen. niet om te dealen maar puur voor eigen gebruik!"
"bij het "chinezen" van heroine moet je steeds de blinkende kant van de aluminium folie afbranden! al raad ik het je af met heroine te beginnen! is geen lachetje om daarvan af te geraken!als je er ooit af geraakt..."
"witte mitsu's"
"Psychedelic_Fairytale zei: je kunt ook gewoon via internet kopen ik koop altijd op www.elephantos.com , nooit problemen, altijd snelle levering. grz Klik om te vergroten... zij versturen gewoon paddo's naar belgie? krijg je dan bericht van de post dat je deze moet ophalen op de post zelf?"
"weet ni of ze illigaal zijn hierzo... heb al eens explosion besteld vanuit nederland en dit werd gewoon door de postbode bij me thuis geleverd.. ik heb paddo's besteld bij azarius,word volgende week geleverd via de post.."
"zit gewoon in je kop. als je bang bent voor ze in te nemen en je begint te veel te piekeren voor en tijdens het gebruik,kan je wel eens een bad trip hebben."
"ben een keer op het toilet van men werk in slaap gevallen heb daar 2 uur op de pot gezeten een colega van me die zelf ook ghb neemt heeft me na lange tijd wakker gekregen. wat een geluk dat dit allemaal kan bij me op het werk"
"mathijs zei: Ik neem maar aan dat het een coffeeshop is en niet iets met ook maar engie verantwoordelijkheid :P Klik om te vergroten... coffeeshop?nee hoor. bij ons op het werk komt er geen verantwoordelijkheid bij kijken! zolang het werk op het einde van de dag gebeurt is,is iedereen blij."
"jaja zei: Levensgevaarlijk.. Je geeft 't antwoord zelf al. Om zeker en veilig te zijn kun je idd beter stoppen. Klik om te vergroten... volledig mee eens!"
"de ideale temp voor zaad te kiemen is ong tussen de 19 tot 25. de duur van zaadjes kiemen hangt van zaadje tot zaadje af. kan na 2 dagen,maar kan ook pas na een week tot anderhalve week. als het langer dan anderhalve week duurt dan is het zaadje niet goed. ik doe ze gewoon in een potje met potgrond en het bovenste laagje zaai en stekgrond.(ong een halve cm onder de grond steken) dan goed vochtig maken en plastik zakje erover zodat je een klimaat hebt. dan maar gewoon afwachten tot hij zen kopje bovensteekt.en dan plastik eraf en volop de lamp erop"