Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aha, vrij appart. Op de noordpool zou je het drinken op zich langer vol kunnen houden dan in bijv Italie in de brandende zon."
"Red Bull, probeer enigzins wakker te blijven altijd handig"
"Hahaha okey, dan snap ik m weer"
"En.. heeft het gesmaakt?"
"Hallo, Na een beetje zoeken naar de sterkste drank die er bestaat kwam ik terrecht op everclear. Weet iemand misschien waar, of in welk land ik het kan kopen, ben best benieuwd hoe drank van 95 % smaakt. Alvast bedankt"
"lijkt me ook niet echt goed om puur te drinken"
"Aha, tja amerika is een tikkie ver. ik had gehoopt op belgie of duitsland. k ben gewoon benieuwd, ik dacht strohrum ook altijd te hoog qua percentage te vinden maar met cola is het echt 1 van mn lievelings drankjes, misschien zou er een nieuwe bij kunnen komen"
"Lijkt me ook in de buurd komen, maareh niemand weet of je het toevallig in Belgie of Duitsland kan kopen?"
"Aha, heb ik in ieder geval wat te doen deze zomervakantie. BTW het zal in ieder geval niet echt goed voor je slokdarm zijn, bij bijv strohrum heb je hetzelfde effect, k had de rest van de dag last van me keel. Voelde niet echt goed"
"Hallo, Weet iemand toevallig of je op een verschillende manier dronken kan worden van sterke drank door de invloed van de temperatuur waarin je het drink en de temperatuur van de drank zelf? Groetjes"