Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de boer en zijn familie zijn trouwens na een aantal weken al weer moeten vrijgelaten worden, wegens procedurefouten ,het was zelfs nog niet zeker of ze de opbrengst van de teelt moesten afstaan. lang leve het Belgische gerecht"
"in breda vind ik dat er ook nog goede shops zijn, is ook maar een kwartiertje langer rijden als je uit de richting Oost-Vlaanderen komt en je moet trouwens geen toltunnel passeren ook, in de shop vertelden ze me wel dat er soms wel controles zijn op de weg maar daar had ik op donderdagvoormiddag niet veel last van"
"Moker zei: je zou ook sintjans kruid kunnen proberen, maar ik zou dit zelf liever niet proberen(geldt ook voor de pure cacau). Ik heb geen idee hoeveel je er van moet gebruiken, en aangezien het je trip aardig goed kan versterken probeer ik dit liever als ik de precies dosering weet. Klik om te vergroten... Verlengd sint janskruid het effect misschien?"
"Re: HOE DROOGT WIET HET BEST dus eerst een week gewoon in een niet te warme donkere kamer bewaren en dan 1 maand in weck potten bewaren ?"
"Ik denk dat wanneer je een hermafrodiet hebt, denk ik dat de kans groot is dat de plant slechts beperkt bevrucht is, had bij mijn vorige kweek ook 2 herma's en de wiet was zeer goed te smoren, en ik denk dat ik in totaal misschien 8 zaadjes uit 2 planten heb gehaald, dus het viel zeker goed mee , nu heb ik ineens ook zaadjes voor mijn volgende kweek gratis en voor niets, nu maar hopen dat deze zaadjes geen herma's voortbrengen"
"men beste waren men eerste en dat waren witte pentagrammen op dour, is ook wel de beste plek daar voor^^ sindsdien heb ik ze niet meer tegengekomen"
"ik denk ook dat het veel uitmaakt welke plek je xtc in je leven geeft, als je constant aan xtc moet denken dan wordt je daar pas depri van, wat dan weer de schoolresultaten ook niet ten goede komt. Als je aan xtc nadenkt omdat je er zin in hebt probeer dan niet alleen op de heele euforie die xtc opwekt te focussen, maar sta erbij stil dat het eigenlijk niet de echte wereld weerspiegelt, vroeger had ik ook wel eens van die enorme buiksteken toen ik terugdacht aan de mooie tijden die ik meemaakte op xtc, xtc maakte echt een groot deel uit van mijn persoon zeg maar, dit heb ik nu gelukkig van mij af kunnen zetten, ik heb xtc zeg maar "gerelatieveerd" als je begrijpt wat ik bedoel"